Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Naine, seivaa mielummin linkki siihen kuvaan, niin ei mee tilaa hukkaan ;)

soittaako taksi vai eikösoittaa
Spämmäätkö jonkun hoidon luona?
Nojoo :D Itselläni on sellainen tekstitiedosto, jossa on paljon linkkejä muistissa. Sivut menevät kirjainmerkkeihin. Kätevä kaivaa sieltä![]()
Mullakin oli yksi linkki kirjainmerkeissä, sivustolle missä näytettiin miten palleja ja penistä vääntämällä saa kyrvän näyttämään hampurilaiselle tai Loch Ness-hirviölle ja miksikä vielä. Se oli tosi hyödyllinen sivusto. :D
Mutta poistin sen kun kaverit kyllästyi katselemaan hampparikyrpiä. Mun on oikeastaan ikävä niitä kuvia! Pitääkin mennä etsimään se linkki taas
no enku kaverilla jolla ei tällähetkellä ole tasan yhtään vapaata nukkumapaikkaa enkä ole tarpeeksi kännissä nukahtaakseni lattialle tai pesukoneen päälle.. vielä..
Kaverit kyllästyivät? Esittelitkö joka kerta kavereille kuvia hampparikyrvistä kun he tulivat kylään? Mäkin taidan tietää noi äijät, jotain ausseja viittojen kanssa.
Oo, ehkä sä tiedät mistä löytäisin taas ne mukavat kikkelikuvat :D ei ole helppoa löytää. Poikaystävä ei tainnut arvostaa kun näyttelin niitä kuvia ja ehdottelin sekavia, niin poistin linkin. Kyllä kaveritkin saivat osuutensa lähettämistäni hienoista linkeistä. Musta idea vaan oli kerrassaan mahtava. Hehe. Ehkä olen yksin mielipiteeni kanssa.
Sori, mun linkeistä ei löydy kikkelikuvia.:(
Hain kuitenkin sulle sen linkin:
http://www.puppetryofthepenis.com/
Ne olikin Uudesta Seelannista.
Kiitos! Hahah!! Ei vitsi, mä en tiennyt että noilla on ihan show! Mä menin heti katsomaan noiden Tour Datesejä, mutta on sivu maassa! Ihan must see :D mä en vaan tiedä saanko mä ketään lähtemään mukaan tohon :lol2: