Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tekeekö noilla putkenaukaisumömmöillä mitään?

Ois tiskialtaan putket tukossa ja vaikka MacGyverin tunnaria vihellellen rassasin niitä kärpäspiiskan :D muovivarrella auki niin sinne mutkien taakse ei näin vähäisellä luonnontieteiden opiskelulla päästy oikein vaikuttamaan. Myöskään pyykkipulveri-ikkunanpesuliuotin -combo ei tehonnnut.
Avaat vesilukon ja putsaat röörit. Sillä se aukee. Kannattaa siihen laittaa tiuhempi sihti päälle ettei tartte parin kuukauden välein niitä availla.

Ja sitten kun röörit on avattu, niin pistät 1,5l muoviseen limpparipulloon folio-palloja, jotka teet itse foliosta, noin sormenpään kokosia. Noita joku 2-3dl "korkeudelta" ja perään putkenaukasijaa ja korkki kiinni. Tämän sitten viet siihen viereiseen rappukäytävään jossa asuu se vittumaisin kerrostalokyttääjä-eukko, tämän vaiheen teet niin ettet jää kiinni. Sitten muiden hölmistyneiden kanssa ihmettelemaan sinne jälkeenpäin:wtf:

Ja sitten kun röörit on avattu, niin pistät 1,5l muoviseen limpparipulloon folio-palloja, jotka teet itse foliosta, noin sormenpään kokosia. Noita joku 2-3dl "korkeudelta" ja perään putkenaukasijaa ja korkki kiinni. Tämän sitten viet siihen viereiseen rappukäytävään jossa asuu se vittumaisin kerrostalokyttääjä-eukko, tämän vaiheen teet niin ettet jää kiinni. Sitten muiden hölmistyneiden kanssa ihmettelemaan sinne jälkeenpäin:wtf:

Mikä juttu tämä on?

Ai mitä tuosta coctailista sitten syntyy?

Ai mitä tuosta coctailista sitten syntyy?

Ääntä ja Sotkua.

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/EaoHoh4yU7A&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/EaoHoh4yU7A&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Saako mistään päin Helsingin keskustaa Macbethin kenkiä?

Mikä juttu tämä on?

Se alumiini toimii näpsänä katalyyttina ja pullossa alkaa paine kohota kun vetyä pukkaa niin penteleesti. Sit se räjähtää ja on ihan vitun hauskaa kaikista kun lipeää lentää ympäriinsä. Sit sekin on nastaa kun paikalle sattuu joku ihminen ja sit se saa sitä syövyttävää shittiä päälleen. Hahhahhaa! N00b!!112

Tää on joku nuorison suosikki, tai oli ainakin vähän aikaa sitten. Vielä kun kaalissa liikkuis jotain.

[marmatimarmati: kun minä olin nuori ni käpylehmillä heiteltiin toisia silmään, hahaa se vasta oli hauskaa...]

Olen vanha.

Ehkä vähän vaarallinen tuo pullohommeli.

On vaarallinen, sen takia sitä ei pitäisikään jossakin torilla ihmisjoukon keskellä räjäyttää.

Sattu tuossa pari viikkoa sitten tapaus, että olin aika soseissa kaupungilla ja rupesin koittamaan omilla auton avaimilla jonkun randomi auton ovia auki. En tiedä miks ihmeessä, luulin ilmeisesti omaks autoks. :david:

Noh, putkareissuhan siitä taas pamahti. Aamulla pollarit kuitenkin päästi normaalisti juoppoputkasta pois, eikä ne kyselly tai kuulustellu sen enempää mitään. Allekirjotin vaan sen lapun, missä kuittasin kaikki tavarani.

Että olikos se koko juttu nyt sitten tässä? Poliisin omaan rekisteriin vissiin jää merkintä jokskus vuodeks, mutta muuta ei taida tulla?

banaania näille pikku perkeleille.. kaveri pistäny viiteen eri trediin ton linkin..

Selittäkäähän nytten vähäsen?

no Nousukas teki eilen saman homman ja sai bannia.
Nuo on ilmeisesti sellaisia juttuja että kun laittaa noita tietyn määrän jonnekkin niin saa jotaim turhaa paskaa etc. Eli haetaan vain klikkauksia tuonne. Nousukaskin laittoi eilen 5 eri threadiin samankaltaisen postin.

Miks joidenkin profiileissa lukee (tai ei lue) referrals ja sitten joku luku perässä?

ne on hommannu muita jäseniä suosittelijana, ja se on se jäsenmäärä mikä on tullu palstalle ko. henkilön suosittelemana

Jos siirrän nyt rahaa rahastosta käyttötilille Sampon verkkopankissa, kauanko kestää rahojen tulo?

Mulle ainakin tuli seuraavana pankkipäivänä.

Back
Ylös Bottom