Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Minkä takia Buranaa saa myydä vain 2 pakkausta kerralla?
Pitipäs kysyä farmanomimuoriltani. Yli 30 kpl pakkaukset menevät reseptipuolelle. Kyseessä on kuitenkin lääke, jolla on sivuvaikutuksia, joten tuollainen sääntö on tehty ihmisten suojelemiseksi. Kaipa se sitten kannustaa menemään lääkärille hakemaan hoitoa sen sijaan, että vetäisi pari pakettia Buranaa päivässä.

ts. holhousta ;)

Eihän vaikuta, molempiin määritellään erikseen.

IE:stä työkalut -> asetukset -> yhteys -> lähiverkko ja ruksit pois niin alkanee IE ja mese pelittään.

Vaihtoehtoisesti palomuurin asetukset väärin.

Kiitos paljon neuvoista :worship: IE:stä ei niin väliä, mutta tuo mese on erittäin kätevä :thumbs:

Paljon voisi maksaa mekaanisen kellon sekuntiviisarin korjaus? Mulla on siis automaatti kello vuodelta 1974, jossa ei sekuntiviisari toimi, muuten kello kyllä käy aikaa.

Paljon voisi maksaa mekaanisen kellon sekuntiviisarin korjaus? Mulla on siis automaatti kello vuodelta 1974, jossa ei sekuntiviisari toimi, muuten kello kyllä käy aikaa.

Voi olla vaan irronnut akselistaan, ehkä hyvinkin yksinkertainen korjaus (tyyliin avataan lasi, painetaan viisari paikalleen). Toisaalta voi tietenkin olla, että se sekuntiviisaria liikuttava akseli on poikki, minkä korjaus varmaan vaatii kellon purkamista osiin -> paljon työtä, paljon kuluja.

Sori, en osaa yhtään arvioida mitä se voisi maksaa. Onko täällä kelloseppiä?

-k

Onko jotain hyväksi todettua trackeria, josta sais ihania tappelupätkiä piristämään tylsää viikonloppua?

e: niin, meinaan urheilua

miten saa otettua Screenshotin?

Näppäimistöstä löytyy tosta Deleten ja Insertin yläpuolelta näppäin "Print Scrn SysRq", sillä onnistuu screenshotin nappaaminen.
windows-xp-print-screen2.jpg

Näppäimistöstä löytyy tosta Deleten ja Insertin yläpuolelta näppäin "Print Scrn SysRq", sillä onnistuu screenshotin nappaaminen.

Lisätään vielä sen verran, että PrtSc - koko desktop, Alt-PrtSc - aktiivinen ikkuna. Ja siis Windowsissa, muissa käyttiksissä voi olla muita jekkuja.

-k

Minkä takia Buranaa saa myydä vain 2 pakkausta kerralla?

Mulle ei saatana myyty ku 1 pakkaus! :D Yleensä ostan vain yhden paketin, mut tällä kertaa aattelin kaks haalata mukaan. Myyjä kysyi, et tuleeko molemmat mulle, sanoin et kyllä ku en oikeen kässänny kysymystä heti. Siinä se sitte jotain selitteli, ettei voi myydä ku yhen kerrallaan.

Mulle ei saatana myyty ku 1 pakkaus! :D Yleensä ostan vain yhden paketin, mut tällä kertaa aattelin kaks haalata mukaan. Myyjä kysyi, et tuleeko molemmat mulle, sanoin et kyllä ku en oikeen kässänny kysymystä heti. Siinä se sitte jotain selitteli, ettei voi myydä ku yhen kerrallaan.
Juu, tuo suositus on yksi, mutta maksimissaan saa myydä kaksi. Kaipa se on sitten yksi per henkilö.

edit. Print screeniin vielä, että se kuva pitää liittää esim. Painttiin tai vastaavaan.

Miten kaikki, minkä pitäisi olla itsestäänselvää, voi olla niin hemmetin vaikeeta?
Jos joku asia on sulle itsestäänselvyys, ei se välttämättä ole sitä kaikille muille. Vähän liian yleismalkainen kyssäri.

Vai siis onko kaikki itsestäänselvyydet sulle ylitsepääsemättömiä?

Vakuutusyhtiö Pohjolan sivut eivät ole minulle kovin tuttuja, joten osaako joku sanoa, löytyykö sieltä sopimuslääkäreiden nimiä ulkomaanreissuille, kuten esim. IF:in sivuilta? Kyseessä on Budapestin matka. Kävin tuolla sivuilla, mutta en löytänyt etsimääni tietoa nopealla vilkaisulla ja mulla on nyt vähän kiirettä, enkä ehdi kauheasti etsimään tuota tietoa.

Back
Ylös Bottom