Ylätunniste ja yläindeksi ovat eri asioita.Apuohjelmat ---> Järjestelmätyökalut ---> Merkistö.
Sieltä etsit merkin, kopioit sen, ja liität sinne ylätunnisteeseen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ylätunniste ja yläindeksi ovat eri asioita.Apuohjelmat ---> Järjestelmätyökalut ---> Merkistö.
Sieltä etsit merkin, kopioit sen, ja liität sinne ylätunnisteeseen.
Tarkoitatko värittömällä kirkasta "vesirakkulaa"? Missäs kohtaa se siis on.. siinä luomen sisäpuolella, reunalla, vai iholla? Itsellä on ollut tuollainen yläluomen reunassa, siinä ripsien alapuolella. Otin neulan ja puhkaisin sen (pieni, n. 1mm.), ja se siitä. Ihan kuin ei olisi mitään ollutkaan.Kurkkasin äsken peiliin ja huomasin oikean silmäluomeni alla jonkinlaisen värittömän näppylän. () Ei oo kyllä kipee, tuskinpa vaarallinenkaan, mutta ois mielenkiintoista tietää mikä se on. Että jos jollakulla sattuisi olemaan samanlaisia kokemuksia tai jotain ajatuksia tuosta, niin odottelen mielenkiinnolla vastauksia!
Edit. Ja jos mitenkään mahdollista niin haluaisin myös tietää, että kuinka nopeasti tuontapaiset näppylät yleensä paranevat, ja olisiko kenties mitään keinoja yrittää itse parantaa tuota? Kiitos jo etukäteen!
Mulla ei ole penistä, mutta osallistunpa kuitenkin.:DMinkäs takia se heiluisi kuvaamillasi liikeradoilla, eikä kahdeksikkoa kuten tissit? Todistusaineistoa peliin.![]()
Tarkoitatko värittömällä kirkasta "vesirakkulaa"? Missäs kohtaa se siis on.. siinä luomen sisäpuolella, reunalla, vai iholla? Itsellä on ollut tuollainen yläluomen reunassa, siinä ripsien alapuolella. Otin neulan ja puhkaisin sen (pieni, n. 1mm.), ja se siitä. Ihan kuin ei olisi mitään ollutkaan.
Kurkkasin äsken peiliin ja huomasin oikean silmäluomeni alla jonkinlaisen värittömän näppylän. () Ei oo kyllä kipee, tuskinpa vaarallinenkaan, mutta ois mielenkiintoista tietää mikä se on. Että jos jollakulla sattuisi olemaan samanlaisia kokemuksia tai jotain ajatuksia tuosta, niin odottelen mielenkiinnolla vastauksia!
Edit. Ja jos mitenkään mahdollista niin haluaisin myös tietää, että kuinka nopeasti tuontapaiset näppylät yleensä paranevat, ja olisiko kenties mitään keinoja yrittää itse parantaa tuota? Kiitos jo etukäteen!

No sellaiseksi minäkin olin sitä luullut, ja ilmeisesti se onkin, mutta äsken kun kävin varta vasten tarkistamassa joiltain lääkärisivuilta niin sanottiin että se on punainen ja tulehtunut.Näärännäppy luultavimmin:
http://www.laakarikeskusyhtyma.fi/palvelut/?file=content_exec&id=393&submenu=183
Ehkä sen ei sitten ole pakko olla.Ei taida olla vesirakkula, tai ainakaan en tiedä mitä tarkoitat sillä... Niin ja sijainti on ihan tuossa iholla, alaluomessa. Ite en kehtaa alkaa kuitenkaan puhkomaan sitä, voipi tulla muuten aika hurjan näköiseksi, kun huomenna on kuitenkin koulua! :D Tää tapaus kun on kuitenkin hieman suurempi kuin tuo mainitsemasi 1 mm, vaikka ei sentään mikään älytön muhkura!Tarkoitatko värittömällä kirkasta "vesirakkulaa"? Missäs kohtaa se siis on.. siinä luomen sisäpuolella, reunalla, vai iholla? Itsellä on ollut tuollainen yläluomen reunassa, siinä ripsien alapuolella. Otin neulan ja puhkaisin sen (pieni, n. 1mm.), ja se siitä. Ihan kuin ei olisi mitään ollutkaan.
Ei, tuskin mä tätä ainakaan vielä menen näyttämään lekurille. Aattelin odotella, josko se vaikka laskeutuisikin tuosta.Mulla on ollu tuommonen pari vuotta sitten. En muista mikä oli nimeltänsä. Mulla se pikkuhiljaa suureni ja kävin näyttämässä lääkärille ja sain jotaki voidetta jolla se sitten lähti.
Näärännäppy taisi olla nimeltänsä.Miks tyttöjen paska/pieru ei haise ?
Mythbusters asialle jos ette usko että se on myytti. Busted.
Itkiessähän niskan ja kaulan alueen lihakset jännittyvät ja päässä tuntuu "painetta". Ilmeisesti veri pakkautuu päähän, pään verisuonten paine kasvaa? Joillain itku saattaa laukaista migreenikohtauksen, ja migreenissähän aivojen verisuonet nimenomaan laajenevat ja sitten supistuvat. Johtuisikohan tästä? Lapsilla varsinkin huomaa miten niiden pää melkein räjähtää itkiessä; koko naama muuttuu punaiseksi ja kaulan jänteet ja verisuonet pullottavat kireinä ihon läpi. Itselläni on niska kroonisesti jumissa ja silloin harvoin kun itken kunnolla niin tuntuu kuin joku repisi niitä pikku lihaksia irti kallonpohjasta. Ja sen jälkeen se armoton kipu.Mihin perustuu, että itkemisestä tulee yleensä pää kipeäksi?

Miksi keskisuomalaiset käyttävät usein termiä boksi puhuttaessa sähköpostista?
Vuodesta 2001 Jyväskylässä enkä minäkään ole koskaan kuullut tuollaista.Koko ikäni Jyväskylässä asuneena en ole koskaan kuullut käytettävän sähköpostista nimitystä boksi.

Eipä taida moderaattoreiden käsissä toi asia olla. Palvelimen ja sun välillä ei vaan kulje dataa ton aikana niin se nakkaa sut log outtiin.Moderaattoreille!
Jos ja kun kirjoitan tänne pitkiä tarinoita (kestää about 15-20min), niin en ole enää sisäänkirjautunut. Miksi tämä aika on niin vähän? Tyhmää kun pitää kirjautua uudestaa sisälle kun haluaa postata viestin. Voisiko ajan muuttaa esim. 30 min?
Tähän löytyy varmaa joku hyvä syy. Mikä?