Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
saatanan jenni taas huoraamassa!!

niimpä. Taisi jäädä kiinni Amille. :hyvä:

Ainut vaan että ami käsitti väärin sen eeron jutunki. Se luulee että molemmat jakaa tavaraa ulkopuolisille. :( Eero kai ei jakanu? Ei oo tullu nyt ihan joka jaksoa katottua niin ei pysyny kärryillä.

Ismo vetää tanjaa levyyn lähiaikoina. Ei se ainakaan hemmottele sitä kun kuuli että ossi on käyny vähän laittamassa kirjettä tanjan postilaatikkoon aiemmin. Kunnon wifebeatteri ismo palaa taas kehiin niin salkkareissa on kohta äksönii roppakaupalla! :evil:

Eero ottaa vaikutteita ismon väkivaltasista toimista ja yllättäen saa tietää rafaelin ja jennin yhteisistä harrastuksista. Kohta saa jennikin pataan. Noh tää nyt on vähän epätodennäköisempi veikkaus. Ehkä eero vetäytyy siihen vässykkä kuoreensa ja itkee itsensä uneen joka ilta kahden kuukauden ajan kunnes unohtaa jennin. :D

Ainut vaan että ami käsitti väärin sen eeron jutunki. Se luulee että molemmat jakaa tavaraa ulkopuolisille. :( Eero kai ei jakanu? Ei oo tullu nyt ihan joka jaksoa katottua niin ei pysyny kärryillä.

Vai löytyisköhän Sönköstä sittenkin kunnon pelimies, panomies. Nimittäin hyvin luisti juttu tänään Maaritin kanssa. Ja kun Maarit ei enää viitti vehtailla Nato-iskän kanssa, niin lohduttaja-Eerosta vois löytyä seuraa myös makkarin puolelle.

mutta kun rafael tarjoo sille kuumaa ja tulista kebab lihaa :/

Raf mitää kebabbia tarjoile, kunnon patonkia se on!

Jenni kyllä kusee Eeroa silmään kymmenen - nolla.

Aika silmään pistävä kohtaus tuossa jaksoja takaperin oli kun Seppo ja Eero lähtivät kuvaamaan vaalijulistetta, johon Jennin asunnon seinät eivät kelvanneet taustaksi vaan valittivat kellarin helvetin rumat seinät ja oven loppujen lopuksi.

Varsin ammattimaista valokuvaamista! Ja viellä vanhalle kunnon filmille! :rock:

Sofia varmaan luulee että Maarit on ratkennu kun Eero jätti tyhjän viinipotlein sinne tiskipöydälle laseineen, josta varmaan seuraa uutta dramatiikkaa.

mutta eikös anselmi tullut sinne barbaariin, ei tainut rafaeli ja jenni nähdä kun olivat takahuoneeseen menossa naimaan.

mutta eikös anselmi tullut sinne barbaariin, ei tainut rafaeli ja jenni nähdä kun olivat takahuoneeseen menossa naimaan.

Niin no sitä mä tarkotin. Eerostahan mä puhuin että se kai käsitti väärin ja luulee että ne molemmat jakaa kun pelkästään jenni kai nyt jakaa.

:zzzz:

Liitteet

• Summoning-Darkness.webp
    Summoning-Darkness.webp
    24,6 KB · Katsottu: 791
Kaikki jotka vihaavat Nikoa, sanokaa se. Haluan tietää etten oo yksin sen pennun vihaamisessa.

Oikeestaan kaikki Salkkari!Teinit on uskomattoman perseestä. Pahimmat just RoboNiko jonka kanssa menee järki ja Sofia, joka o myös käsittämättömän rasittava. Joonatan on niin tönkösti näytelty, se on kokoajan ihan jäykän, epämukavan ja luonnottoman olonen. Niinku se haluais vajota maanläpi piiloon tai jotaki. Oona on siedettävin niistä.

Salkkareitten vahvuudet löytyy sikamaisista aikuisista jotka pettää, hakkaa, ryyppää ja sekoilee minkä kerkiää. Ei viitti katella noita rasittavia teiniä. Jenniki kunnon kiertopalkinto.

Veikkaan että Ismo pistää tappeluksi tänäiltana... ilmeestäki näki. Tanja sais turbiiniin, jos Ossi ei ois paikalla. Onneksi Ossi on köntti..

Oon muuten ihan varma, että Ismo voittais Ossin tappelussa millon tahansa. Ismolla on kuitenkin vuosien kokemusta vaimojen ja lapsien hakkaamisesta, Ossi taas on pohjimmiltaan semmonen kiltti poika.

Olikos muuten niin, että Calle joskus veti kunnolla Ippeä turpaan? Jostain mulla on sellainen mielikuva jäänyt, että Callella paloi käämit jatkuvaan turpaan saamiseen ja hän sitten vähän isäpapalle takaisin.

Olikos muuten niin, että Calle joskus veti kunnolla Ippeä turpaan? Jostain mulla on sellainen mielikuva jäänyt, että Callella paloi käämit jatkuvaan turpaan saamiseen ja hän sitten vähän isäpapalle takaisin.
Vai oliko se sittenkin niin, että Ippe sai selkäsaunan pesäpallomailaa heilutelleelta Miialta?

Mä muistaisin ton sillä tavalla, että Ismo meinas antaa Kallelle pesismailasta, mutta Kallepa nappas mailan ja anto Ismolle pataan. Mut Kallehan olikin kovan tason potkunyrkeilijä tms.

Oi niitä aikoja.

Vai oliko se sittenkin niin, että Ippe sai selkäsaunan pesäpallomailaa heilutelleelta Miialta?

No perkeles, näin se tais ollakin. Siinä oli Ippe antamassa Callelle köniin kun Miia tuli ja yritti kunnaria ukon kaalilla.

edit: mistähän vitusta mä näitä juttuja nyt oikein revin:D

Back
Ylös Bottom