POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

No voi helvetti sentään. Minä olen monta kertaa IPF:n sakkia manannut herkkänahkaiseksi, jos joku näistä itkijöistä on FPO:N mies niin onko tuo nyt niin vitun vakava heitto?

Ei kaikkea tarvitse ottaa vakavasti. Fiksumminkin voi asian ilmaista, mutta eiköhän huumoria ollut mukana.

Ensinnäkin:kritiikkini ei kohdistu yksittäisiin nostajiin vaan kattojärjestön doping politiikkaan.

Toiseksi:provosoiva kirjoitukseni oli koukku joka nielaistiin melko hyvin,olen ollut lajin parissa jo melko pitkään vaikkakin ilman mainittavaa menestystä ja olen tullut siihen tulokseen että ammattilais ja amatööri voimanostot ovat kaksi täysin eri lajia eri sääntöineen ja varusteineen joten lajit eivät mielestäni ole mitenkään vertailukelpoisia.

Janne Seppälä

En tajuu mitä vittua ihmiset valittaa? Kyykky oli tarpeeksi syvä, eli se oli hyvä kisakyykky. Teknisesti nosto oli aikas kamala, mutta entäs sitte? Ihan järkyttävän kova tulos toi oli.

jussiyy: jos ei ollu kyykyn kanssa mitään tekemistä, niin mitä toi sitten on? Ei vissiin oo voimalla tai kyykkylihasten voimalla mitään tekemistä? :)

Olen samaa mieltä, että tuo Alhazovin kyykky on hyvä. Olen äimänä miten syvälle äijä vie tuon!! I'm amazed!

Syvyys on ainoa hyvä, Ei alkuasentoa ollenkaan, ja mies heilui kuin haavanlehti. tuomarit olivat vaan sopineet että hyväksytään tulipa miten vaan ylös.

Tuo Alhazovin kyykkyhän on oikea syvyyspommi, kun vertaa vaikka tähän tai tähän. Alhazovin kyykky tosin ei ala, eikä lopussa nouse lähellekään suorille jaloille.. Kaikennäköstä...

Kyllähän ne jalat on ihan suorana lopussa.

Hyvä kyykky tuo on. Tällä kertaa en ymmärrä tuon suorituksen mollaamista. Hieno ja kiistämätön maailmanennätys.

Kyllähän ne jalat on ihan suorana lopussa.

Hyvä kyykky tuo on. Tällä kertaa en ymmärrä tuon suorituksen mollaamista. Hieno ja kiistämätön maailmanennätys.

Mutta kun ei ole alkuasentoa niin ei ole:down: eihänse tietenkään nostajan vika ole, mutta lähtökomentoa ei pitäisi antaa ennenkun lantio on tarpeeksi edessä.

no sit on varmaan sama että alottaa kyykyn tosta vaaka asennosta?

Siitä nyt ei saisi mitään rautaa ylös, kun ei saa venytysrefleksiä ja alastulovaiheen energiaa hyödynnettyä. Se olis niiku deadsquat. Minun mielestä tuollainen alkuasento pitäisi olla hyväksyttävä monoliftin kanssa (ja niinhän se tuossa olikin), koska sillä ei ole juuri vaikutusta siihen paljonko saa nostettua pohjasta ylös. Tai no, kyllähän se veisi helvetisti voimia jos noilla raudoilla rupeisi lantiota työntämään eteen ja oikomaan itteään ennen alaslaskua. Ei ole mielestäni tarpeellista eikä oleellista. Oleellista on, että äijä menee riittävän alas ja tulee ylös. IPF pakitukset ja alkuasennot on täysin eri geimi.

Kaksi täysin eri liittoa..ja liittokohtaiset säännöt.. Niistä on kait turha mussuttaa..:thumbs: Ja kyllä niisä IPF:kin kisoissa näkee välillä sellaisia kyykyjä, että hirvittää meneekö äijä poikki tai jotai..

Back
Ylös Bottom