Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Tulipa mieleen tuolla salin suihkussa hetki sitten, kun treenin jälkeisessä sekavassa mielentilassa pesin itseäni... että yltääköhän kolemanin ronnie pyyhkimään oman perseensä kun se käy paskalla? Meinaan kun itse pesin persettäni lihakset pumpissa niin se jo oli hieman ähkimistä... että semmosta tällä kertaa, mutta minähän olenkin pläski.

Jostain KP:n toimittaman lehden pääkirjoituksesta sen vuosia sitten kopsasin. KP ruoti jotain TV:ssä esiintyneitä body/fitness-immeisiä, jotka eivät ilmeisesti olleet tarpeeksi kovassa kunnossa.

haha :D mitäköhän mieltä kp on tällä hetkellä aiheesta :D:D

oli niin jouluisan runsas livenä ainakin lahden kisoissa että eipä ekana tule kehonrakennus mieleen kaverista ;)

Tulipa mieleen tuolla salin suihkussa hetki sitten, kun treenin jälkeisessä sekavassa mielentilassa pesin itseäni... että yltääköhän kolemanin ronnie pyyhkimään oman perseensä kun se käy paskalla? Meinaan kun itse pesin persettäni lihakset pumpissa niin se jo oli hieman ähkimistä... että semmosta tällä kertaa, mutta minähän olenkin pläski.

voihan se aina huutaa vaimolleen: 'erase babyyy erasee!'

jepjep,elikkäs en tie onko joku jo kysyny mutta sellast mietin et onko nyt hiihtolomaviikolla laivoilla norm. ikärajat? ettei oo mitenkään vkl rajat? jotta tälläne kaveriporukka pääsis risteilemää ilman 30v huoltajaa vai mikä lienikää ikävaatimus :kippis1:

jepjep,elikkäs en tie onko joku jo kysyny mutta sellast mietin et onko nyt hiihtolomaviikolla laivoilla norm. ikärajat? ettei oo mitenkään vkl rajat? jotta tälläne kaveriporukka pääsis risteilemää ilman 30v huoltajaa vai mikä lienikää ikävaatimus :kippis1:

Ostakaa kaksi yhden suunnan matkaa niin johan pääsee laivaan.

Edit: Ai taidatte ollakin riittävän vanhoja risteilyille, en tiedä ikärajoja.

Mites muuten alle 18-vuotiailla tuo risteily homma toimii?

Mitä eroa on voimanostotangolla ja painonnostotangolla??

Ne kirjotetaan eri tavalla? :D

Joo mä meen nukkuu....:hyper:

Olen kuullut, että elimistö saattaa tulla immuuniksi antibiooteille. Onko vastaavasti mahdollista, että särkylääkkeidenkin teho heikkenisi, jos niitä popsisi liikaa?

Elimistö ei tule immuuniksi vaan ne bakteerit alkavat kehittymään vastustuskykyisemmiksi:nusnus:

Elimistö ei tule immuuniksi vaan ne bakteerit alkavat kehittymään vastustuskykyisemmiksi:nusnus:
Ahaa, kiitos tiedosta!

Joku on tainnutkin lukea läksynsä vähän paremmin kuin minä! :D

Mitä eroa on voimanostotangolla ja painonnostotangolla??

Ekan halkaisija on 29mm ja merkit 81cm etäisyydellä toisistaan. Jälkimmäisessä vastaavat ovat 28mm ja 91cm. Ensimmäinen lienee myös jäykempi.

Nämä oli sitten muistelemiani mittoja, poislukien 81cm joka on tarkka.

Tarkoituksena on tehdä lihakeittoa. Reseptejä kun katsoo niin siellä lukee, että lihaksi tulee keittolihaa. Mitä tämä keittoliha oikein on?

Onko Tampereella jotain antikvariaattia, joka ostaisi Mikrobittejä(5/2004 - 4/2007) ja Tietokonelehtiä(7/2005 - 6/2006)? Loistokuntoisia, osaa ei ole luettu ollenkaan :jahas:.

Hervannan Antikva:sta vastattiin sähköpostikyselyyni varsin asiakaspalveluhenkisesti vain, että " Ei kiinnosta tietokonelehdet."

Eli onko noista mahdollista saada jotenkin vielä vähän rahojaan takaisin, kun niistä hankkiutuu eroon?

Paljonko on työnantajat sivukulut noin suurin piirtein? Jos henkilölle A maksetaan palkkaa vaikka 2000 kuussa niin paljonko siitä on työnantajalle kaikkiaan kuluja? Riittääkkö, jos kertoo palkan 1,5:lla, kuten eräs tuttu sanoi?

Paljonko on työnantajat sivukulut noin suurin piirtein? Jos henkilölle A maksetaan palkkaa vaikka 2000 kuussa niin paljonko siitä on työnantajalle kaikkiaan kuluja? Riittääkkö, jos kertoo palkan 1,5:lla, kuten eräs tuttu sanoi?

Taitaa olla lähempänä lopullisia kuluja kun kertoo 1,7:llä.

Oma kysymys:

Hankittiin joku aika sitten tutulle auto siten, että se ostettiin mun nimiin (tutulla ei ollu vakityötä sillon) rahoituksella ja siihen tuli tietysti käsiraha ja muutama osamaksuerä.
Minä olen siis auton omistaja ja haltija ja oon maksanut kaikki vakuutukset sun muut ja ensi kuussa olis viimeinen osamaksuerä. Tää tuttuni sitten on maksanut autoa mulle kuukausittain.
Voisin periaatteessa sitten ensi kuun osamaksuerän jälkeen siirtää omistajuuden tälle kaverilleni, ihan siitäkin syystä, että kaikki vakuutusmaksut yms. menisivät suoraan hänelle maksettavaksi.
Asiaa hieman häiritsee se, että haluaisin jättää itselleni jonkinlaisen vakuuden siitä, että kaverini maksaa loput rästit. Hän ei ole pystynyt ihan samaa tahtia maksamaan osamaksueriä eikä kaikkia vakuutusmaksuja vaan niissä menee vielä jokunen kuukausi.
Miten toi auton omistaja <-> auton haltija kuvio menee eli jos olisin vain haltija ja kaverini omistaja niin menevätkö vakuutusmaksut jne. kaverille, mutta hän ei voisi esimerkiksi myydä autoa?

Tarkoituksena on tehdä lihakeittoa. Reseptejä kun katsoo niin siellä lukee, että lihaksi tulee keittolihaa. Mitä tämä keittoliha oikein on?

Keittolihalla tarkoitetaan ns. huonompaa lihaa. Esim naudasta otetaan ensin kaikki fileet ja paistilihat ym. (eli parhaimmat), jonka jälkeen voidaan ottaa keittolihat. Ainakin luitten ympärillä on ns. keittolihoja. Voihan sinne lihakeittoon laittaa tietenki parempaakin lihaa. Parempihan siitä sopasta vaan tulee.

Back
Ylös Bottom