Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Samaa itseasiassa ihmettelen itsekin. No meni mulla jouluna ihan huolella käsistä, ja vedin ihan järjettömät koomat aattona, ja sammoin 15 tunniksi, aatonaattona ja joulupäivänä meni oksukuntoon, tapanina meni uudestaan taju, uutenavuotena kanssa, sillon taisin tippua 14 tunniksi, mutta noita vaille mä oon ollu selvipäin heinäkuun 22.päivästä asti.

Jotenkin sitä vaan halusi muutosta siihen, että ennen sitä joi joka päivä pahimmillaan, sitä joi päiväkännejä, sitä joi tiistaisin aina, sitä joi aina kaikki viikonloput, välillä sitä päätti vartti heräämisten jälkeen aamulla, että perkele, ryypätääpäs, ja taas pulloa esille, hirveän usein tuli joka päivä läträttyä jotain, ja yleensä ihan kauheaan kaatokuntoon saakka 4 kertaa viikossa keskimäärin.

Yllättävän helpolla itseasiassa loppujenlopuksi, viinaa oisi kaapissa, en kuitenkaan juo sitä, kun vasta helmikuussa yhdet, ja sitten vappuna. se vaati kai vaan hirveetä kasaa herättelyä irl-tutuilta, se vaati sitä, että kaikki oli laittamassa hoitoon, mihin lopunpeleissä en menny, ja se vaati sitä, että täällä aina motivoitii jutuilla, että oot kolmikymppisenä ihmisraunio, jos jatkat. Sitä pysähty ajattelemaan, ja lopuksi se ekat pari kuukautta oli kauhea himo kokoajan juoda, mutta nyt ei tee kovinkaan usein mieli kiskoa viinaa.

toki joululta huomasi sen, etten mä kyllä osaa sellaa sivistyneesti seurustelujuomana juoda 2 drinkkiä, kyllä se vähän on vielä on-off-juomista, kun mun mielestä viina ei potki yhtään, jos sitä ei juo kunnolla, ja alkaa vaan kauheesti tekemään pakonomasesti mieli lisää.

kyl mä uskon, että mä pystyn rupeemaa juomaa alkoholiakin joskus, siten että ottaa 2-4 hyvässä seurassa. se on tavotteenakin, sitte vaa harvoin nollailisi.

e:ja mulla vielä vuos sitte oli aina kiljua ainaki 10 litraa käymässä kerrallaan joka hetki:D.. nyt nukq. kyl mä luotan siihen, että kyllä sitä loppupeleissä ihmiset tahdonvoimalla pystyy myös juopottelun lopettamaan. mäkin pystyin, ja join ennen ihan vitun paljon, ja tosi nuoresta, liian, alkaen..

Ei tule Niemisen ottelua---> "Meillä saattaa olla mahdollisuus nähdä ainakin pieniä pätkiä Jarkon pelistä." Sanoi Jari Hedman.:curs:

no voi hirvieläimen vagina, pakko kai se on nukkumaa käydä saatana.

Pelaan viel kaks kättä, sit meen nukkuu

Yhyy jotenkin vituttaa ihmeellisesti, kun kattokaas meiän tyttökissa meni tässä kaksi viikkoa sitten kiima-ajalle ja sitä piti toki päästellä ulos ja nyt se paskiainen on todennäköisesti joko aivan omilla teillään tai kuollut. Edellinen katti kuoli tuossa kaiketi vuosi sitten johonkin sairauteen ihan luonnollisen kuoleman siinä mielessä ja nyt tämä uusin tulokas ehtikin olla vain semmonen 6kk jos oikein laskeskelin. Vertailuna kaikki miun elinaikana olleet kissat elivät yli 5 tai jopa yli 10 vuotiaiksi. Eipä taieta tänne nyt sitten kissaa ottaa ihan lähiaikoina.

Hyväksyn toki tämmösen asian pintapuolisesti, mutta nyt se sitten alko vituttamaan jotenkin sisäisesti. Hemmetti tämmöset heikot yliempaattiset tunteet on ärsyttäviä, koska tulee juuri mieleen semmoset tietynlaiset ihmiset joiden ajatusmaailmahan on liian pehmeä ja vaaleanpunainen. Samalla kummiskin ymmärrän heitä jotenkin paremmin.

Pieniä mahdollisuuksiahan on, että tuo kissa vielä loikkii tänne takaisin, jos joku on ruokkinut sitä, sillä tämmöset temput veti tätä edeltänyt kissa. Oli eräänä marras-joulukuu aikana kuukauden omilla teillä ja yksi päivä tuli takaisin. Epäilen vaan tätä nuorukaiskissaa kovin newbieksi ettei tommoseen kykenisi.

Noh, hyviä öitä itse kullekin.

Yhyy jotenkin vituttaa ihmeellisesti, kun kattokaas meiän tyttökissa meni tässä kaksi viikkoa sitten kiima-ajalle ja sitä piti toki päästellä ulos ja nyt se paskiainen on todennäköisesti joko aivan omilla teillään tai kuollut.
Noh, hyviä öitä itse kullekin.

Mene itseesi. Mitä sinä pidät kissaa vapaana jos sitä ei ole valmis menettämään.

Back
Ylös Bottom