Janpa
päk in pisnes
Ketä?
No paitoja tietenkin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ketä?
No paitoja tietenkin...
Komppaa tätä..ja pistän videon.Hyvää yötä ja huomenta.
Mistä aiot ton matsin kattoa ? Eurosport ei 100 varmasti lähetä, kun naisten 1. sijotettu pelaa samaan aikaan.Oisko joku muu vaihtoehto ??vittu kun kutittelisi kovin katsoa kohta niemisen matsia aussilasta, mutta kun menee taas huominen ihan pilalle jos valvoo liikaa. pitää koht kuitenkin mennä nukq, selailenpa ehkä muutamia autopalstoja, ja nettiautosta jotain ilmotuksia (ihan kun en vapaa-ajalla muutakaan keksisi) jaksaapahan sitte taas huomenna lukea pääsykokeisiin
vittu kun kutittelisi kovin katsoa kohta niemisen matsia aussilasta, mutta kun menee taas huominen ihan pilalle jos valvoo liikaa. pitää koht kuitenkin mennä nukq, selailenpa ehkä muutamia autopalstoja, ja nettiautosta jotain ilmotuksia (ihan kun en vapaa-ajalla muutakaan keksisi) jaksaapahan sitte taas huomenna lukea pääsykokeisiin
Toihan on vielä ymmärrettävää, että spämmää duunista tänne. Muut luuserit ketkä hakkaavat tänne viestiä vapaa-ajallaan...he tarvitsevat apua. Tai he ketkä kävivät tänään yksin leffassa ja vetävät sen jälkeen kalsareita.:thumbs:
En tunnusta.
Niin on tilanneseuranta.Livenä, ilman kuvaa.:(no eiks se sielt netist voi valita?
kisajärjestäjien sivult
e: eiku ei, toi onki joku tilanneseuranta
Mulla toinen yö putkeen. Ilme on :jahas: 12h vuorot.Se on sitten lauantaiyö ja meikä on työvuorossa. Ja ei, minulle ei ole elämää...
Itsekin olen lopettanut juomisen lähes kokonaan. Heleppoa kun sen osaa.