Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vittu että laiskottaa, pitäs sekottaa funlightia rahkaan, mutten jaksa...

jossain vaiheessa elämää jokaiselle tulee mahdollisuus. Change Of the Lifetime.
Mulla se tuli jo, otin siitä kiinni, mokasin koko jutun. Ei se mitään se on elämää..

Janpa mitä tuo Since 05 tarkoittaa nyt sinun kohdallasi?:D

Oi helvetti, tapasin pari viikkoa takaperin unelmieni naisen...:kuola:

E. Prayer. Ei, se ei ole vuosiluku jolloin miehistyin ja koin naisen kosketuksen:D Mulla on alkuperänen nicki tehty tänne 05 johon unohin tunnukset kun tuli 4kk tauko punttejen kolistelussa. Pitäs lähettää Maikkelille tosta viestiä...

Kyllä jynkkysurffaus on sitten kivaa...nyt tosin latautumaan David Bowien säestyksellä...

Öitä kaikille.

vitamiini, ei puida ainakaan sun, koska kaikilla tulee siitä paskat housuun.

Mulla se tuli jo, otin siitä kiinni, mokasin koko jutun. Ei se mitään se on elämää..

Tuttu tunne tuo mokaaminen :rock: Kiinni otin vaan lipsahti käsistä kuin saippuoitu ankerias jättäen vain tyhjän poltteen rintaan :down:

eipä ole muuta tekemistä kuin valvoa öitä ja voivotella :D:evil:

Onhan sulla aikaa vielä, vaikka kuinka. Kyllä niitä mahdollisuuksia voi vielä tulla ja toivottavasti jonkin verran ensimmäisestä kerrasta viisastunut. :thumbs:

Oi helvetti, tapasin pari viikkoa takaperin unelmieni naisen...:kuola:

E. Prayer. Ei, se ei ole vuosiluku jolloin miehistyin ja koin naisen kosketuksen:D Mulla on alkuperänen nicki tehty tänne 05 johon unohin tunnukset kun tuli 4kk tauko punttejen kolistelussa. Pitäs lähettää Maikkelille tosta viestiä...

Mä lähetin kanssa Maikkelille viestiä samasta aiheesta.
Ei sillä kauaan nokka tuhissut.

Jaa-a, vai katosi se prayerin miljoonaomaisuus sitten?:rolleyes:
Kyllä nyt pitäis mennä jo nukkuu..

Mä lähetin kanssa Maikkelille viestiä samasta aiheesta.
Ei sillä kauaan nokka tuhissut.

Vois lähetellä huomenna privaa. Mitä se oikein teki? Deletoi vanhan profiilin vai..?

No niinkin voi sanoa...

Olisihan sitä pitänyt tietää ettei kaikki voi jatkua samanlaisena loppuun asti. Nuorena sitä on niin naiivi asioille ettei näe sitä asioiden todellista laitaa ennenkuin se lyödään vasten kasvoja.
Noh, tämä vahvistaa käsitystä siitä että elämä opettaa..

Vituttaa vaan käsittää yleiskuva kaikesta viimeisestä vuodesta. Vallantunne ei tosiaan ole hyvä asia. Se sulkee asioita pois joita oikeasti ei olisi koskaan valmis tekemään..
Onhan sulla aikaa vielä, vaikka kuinka. Kyllä niitä mahdollisuuksia voi vielä tulla ja toivottavasti jonkin verran ensimmäisestä kerrasta viisastunut.

on mutta se yksi ja ainoa mahdollisuus on koettu ja menetetty, en vain osannut :rolleyes:
E. Prayer. Ei, se ei ole vuosiluku jolloin miehistyin ja koin naisen kosketuksen Mulla on alkuperänen nicki tehty tänne 05 johon unohin tunnukset kun tuli 4kk tauko punttejen kolistelussa. Pitäs lähettää Maikkelille tosta viestiä...

=sait pillua?:D

Back
Ylös Bottom