Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Eero Jennille: "Tässä on näitä tavallisia voisarvia, kun ravintolassa on aina tarjolla Rafaelin patonkia." Ei saatana, mikä repla!

Loppu tallennus liian aikaisin.. jäi Paulan lause kesken. Miten se loppu ja tapahtuko sen jälkeen vielä jotain?
Paula: Mä olen osa............... ??

Loppu tallennus liian aikaisin.. jäi Paulan lause kesken. Miten se loppu ja tapahtuko sen jälkeen vielä jotain?
Paula: Mä olen osa............... ??

Olen osallinen Aaron kuolemaan tai jotain sinnepäin se sano. Siihen se sitte loppukin, lassen kivikasvot jäi kuvaan.

Eipä haittaa mua.

Salinin Maarit Eli Saarisen Jaana Tms. Jättää Salkkarit!!!!!

uutislehtien kuninkaasta eli 7 päivää lehdestä kanssa bongasin jutun.
aika paskahan tuo maarit onkin.
kai siihen jotain uusia tyyppejä tulee kun kaikki lähtee.

Salinin Maarit Eli Saarisen Jaana Tms. Jättää Salkkarit!!!!!

:dance: :hyvä: :worship: :kippis1: Onneksi, se kurppa joutaa poies

Eero Jennille: "Tässä on näitä tavallisia voisarvia, kun ravintolassa on aina tarjolla Rafaelin patonkia." Ei saatana, mikä repla!

mitä vittua. toi on kyllä mennyt ohi.

Tämähän on selvä peli. Maarit saa tietää Aaron tappajan ja siitä hyvästä Laura ja Paula laittaa Maaritin kylmäks ettei se vasikoi. :kippis1:

saataisiin salkkareihin toimintaa, kun tuo näytettäisiin.

Tämähän on selvä peli. Maarit saa tietää Aaron tappajan ja siitä hyvästä Laura ja Paula laittaa Maaritin kylmäks ettei se vasikoi. :kippis1:

Ami on kyllä uskottavin isähahmo koskaan! Mitä, Ami ite on 25-v. poika Niko on ehkä 16-v!

Tiedän kyllä että Ami on Nikon adoptioisä, mutta silti! :D

Mwah! Tää oli tosiaan parasta Salkkari-antia piitkään aikaan. En oo pitkään aikaan hajoillut niin pahasti kun ton replan kohdalla. :hyvä:

Back
Ylös Bottom