Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ultimecia: Muistaakseni olen aina ihmetellyt sun avataria, en kuitenkaan niin paljon että olisin katsonut sitä tarkasti. Nyt kuitenkin, juuri Twin Peaksin katsoneena, koin valaistuksen ja luulen että tajusin kuka siinä on.
Kunhan kerroin, on tylsää.

Mielestäni tämä valaistus on vain hyödyksi näitä mun kirjoitelmiani tulkittaessa. Että siinäkään mielessä ei mennyt hukkaan.

Join koulukirjarahani :hyvä:

Tämä eilen ja satumainen tuuri koulun kanssa jatkuu. Tänään piti aamulla 7.30 lähteä linja-autolla koulun pihasta Helsinkiin matkamessuille. En niin hirmu innoissani tästä ollut, mutta tavallaan odotin, että näen Helsingin monen vuoden tauon jälkeen. Kun heräsin, niin kello oli 7.58:curs: Oli vielä kännykkä JA herätyskello huutamassa. Kellon oli aivan vaistomaisesti ottanut pois päältä, kännykän olin taasen piilottanut ruhoni alle, ettei herätysääni kuulunut kunnolla. :david: No, nukuin sitten yhteen asti ja koulunkäynti jatkuu tutulla "päin vittuja"-linjalla. (Vaikka vasta 10 koulupäivää takana)

EDIT: Niin ja uutena vuotena lupasin lopettaa tupakoinnin. Vitut. Varmaan 50e mennyt tässä kuussa tupakkiin. Pitää ottaa uusi yritys, kunhan aski loppuu. Ei budjetti kestä, varsinkin kun sätkien kääriminen ei nappaa.

Hieno juttu! Juomapullon korkki oli sitten päättänyt jäädä auki. Ihmettelin laukun ohi kulkiessani (puoliksi purettu treenikassa, niinpä niin..) miksi laukun alla oleva matto on aivan märkä, kun ulkona ei edes ole lunta joka siihen olisi sulanut. Ei prkl, viimesen puol tuntia oon siivonnut ja kuivannut mm. lompsaa, kalenteria (joka kärsi pahiten).. onneksi, siis ONNEKSI olin ottanut puhelimen laukusta pois heti kotiin tultuani. Kaverilla hajos just känny, kun juomapullo oli vuotanut treenikassissa...

P.S. Pullo lensi roskiin.

Vielä ihanampaa on kun palkkarijuoma leviää treenikassiin :hyvä:

Tuo palkkariputeli muuten kehittää pienen paineen sinne jos sulkee kannen/korkin väärin. Ravistuksen jälkeen seurauksena saattaa olla vittumainen ruiskaus rinnalle putelia avattaessa. Itse toimin näin:

1. Vesi pulloon.

2. Jauhot pulloon. Kun laitat veden ensin, jauho ei jänkkiydy sinne pohjalle kun kaadetaan vesi päälle ja sitä ei tarvitse ravistaa kuin vimmattu että se jänkki lähtee irti sieltä.

3. Iso korkki paikalleen, siten että pikkukorkki on vielä auki. Jos tässä vaiheessa tuo pieni korkki on kiinni, laitat pullon kiinni ja ravistat, pulloon muodostuu hieman painetta ja huono pullo saattaa pettää. Eli ensin iso kansi paikalleen kunnolla, ja vasta sitten pikkukorkki kiinni. Ja homma toimii. Ravistettaessa pidetään tietty etusormi kannen päällä ettei käy ylälläripylläri.

Näin meillä, mites muilla?

Ei ihan reilun tuntuista touhua:
Töihin tulin, niin kerrottiin meidän tulospalkkausjärjestelmästä, ja näytettiin taulukosta mitkä kohdat minun pitää suorittaa tänä vuonna.
Tein työtä käskettyä, eli oman osuuteni hoidin pois.
Nyt sitten sanotaankin, etten saa tulospalkkiota, koska ois pitänyt tulla n.kuukauden verran aikaisemmin töihin. Olisivat heti sanoneet, etten tule mitään tulospalkkiota saamaan, niin ei olisi tullut pettymystä.

Taidanpa tehdä tänä vuonna yhden tulospalkkion verran vähemmän töitä tai sitten otan rahani pois palkankorotusvaatimuksena.

Epäonnistuin karvojen poistossani. Tästä johtuen oloni on jokseenkin alaston.:(

Ja kun muistetaan, että tähänkin ketjuun postaillaan ihan oikeita vitutuksen aiheita, niin laitetaan tuo ylläoleva teksti pelkän harmi -teeman alle.

Piti saada tänään yhen urakan palkka, mutta perkele saatanan vittu, tietenkään en saanu. Kuinkas muuten? Perkele kyllä valehtelevat ihmiset vituttaa, lisäksi kämppiksen vuokra myöhässä 13pvää. :curs:

Mitä ihme marinaa täällä on jostakin luokan edessä esittämisestä?! Sehän on just kivaa, kun ei tartte kirjalliseen ulosantiin panostaa. Voi vaan rennosti puhua aiheesta luokan edessä. Ei siinä ole mitään hävettävää.

Itsekään en aikoinaan tykäännyt yhtään siellä luokan edessä höpöttää, ennemmin kirjoitan vaikka 50 sivun kirjallisen tuotoksen, ennemmin kuin meen luokan eteen höpöttämään. :evil:

Tänään harmittaa...

-Auto, jota piti mennä tsiigaan viä ennen ostoo, oli jo myyty.

-Taulu-Tv, mikä piti hommaa ennen huomisia juhlia, noh ei vaan löytyny mitään hyvää ja kohtuuhintasta.

-Pienet fightit tiskaajan kans ennen töihin lähtöö

-Ja kämppä on ihan sekasin, vituttaa olla näin laiska

- Ja edelleen se koira kusee lattialle ihan antaumuksella... varsinkin öisin.

-Pakkis alkaa tylsistyttää, ei oo enää mitään kunnon settiä. Joskus jotkut repäsee vähän...

Ja juopot, narkit, idiootit ja muut yhteiskunnan saastat vituttaa aina, täytys vähän karsia.

Normaali, korkeakin jännitys ennen esiintymistä on kuitenkin "hieman" eri asia kuin jokin psykologinen vaiva, kuten tuo sosiaalisten tilanteiden pelko. Tärkeintä on vain mennä sinne ihmisten eteen ja voittaa se pelkonsa. Yrittää muistaa, että suurimmalle osalle tulee niitä fyysisiäkin jännittämisen oireita, on epävarma ja niin edelleen. Kannattaa käydä se puhuttava asia etukäteen kunnolla läpi ja vaikka puhua koko roska omalle seinälle, ettei tarvitse mennä kylmiltään siihen tilanteeseen. Ja jos katkeaa ajatus niin sitten katkeaa, en jaksa uskoa että koko muu luokka on jotain ammattipuhujia.

Loppujen lopuksi harva asia vapauttaa ihmisen niin hyvin kuin se, että tajuaa että ei haittaa jos mokaat. Sitä paitsi aina kannattaa olla ensimmäinen, saa lisäpisteet ainakin siitä.

edit. ja jos näyttää siltä, että opettaja etsii jotain virheitä, hän ei osaa antaa kunnolla palautetta. Siitä yleensä on noissa kyse, että yritetään opastaa puhujaa, mutta kaikki eivät osaa olla siinä kannustavia eivätkä kaikki osaa ottaa palautetta vastaan. Esiintymistaitoa voi oppia, eikä palautteessa ole tarkoitus kritisoida puhujaa ihmisenä vaan kehittää sitä taitoa

Oli muuten harvinaisin fiksu vastaus.

Itse olen tehnyt sellaisen empiirisen havainnon, että ne jotka eivät tykkää luokan edessä esittämisestä, ovat niitä, jotka eivät halua menettää kasvojansa mistäkään hinnasta luokan edessä. Ja en lähtis vertaamaan esiintymisjännittämistä edes 60 metrisellä tikulla johonkin korkean paikan kammoon.

Mut kaikki ovat erilaisia. Jollekin se on kivempaa kirjoittaa 100% faktaa pilkkuineen, kuin esittää 50% faktaa läppineen.

Ihmiset....

Pitäskö olla huolestunut? Kuulostaa hieman Auvismaiselta kommentilta.

Mulla vituttaa ihmiset, jotka baarisssa pikku sievissä alkavat haastaa riitaa isompikokoisten kanssa pönkittääkseen omaa itsetuntoaan. Oon törmänny liian monesti tällaseen ja ite vielä selvinpäin aina baarissa, niin rupee jo oikeesti vituttaan.

No itse asiaan...

Eli "kaveri" soitti ku meillä oli pientä kinaa baarissa pari viikkoa sitten. En ala selvittään ihan tarkalleen yksityiskohtia, mutta kyse oli todella naurettavasta asiasta. Pientä inttoa tuli, kaveri hyökkäsi sit takaapäin kimppuun, jolloin refleksimäisesti jouduin "heittämään" hänet pois mun selästä. No pahaksi onnekseen sillä jätkällä murtu käsi, ja nyt se on viemässä mua oikeuteen kunnianloukkauksesta (lol?) ja fyysisestä kärsimyksestä. Onneksi asialla on todistajia minun puolella(mm. portsari, joka näki tapahtuman ja on valmis puolustamaan mua jos se pässi oikeesti vie oikeuteen jutun), eikä oo mahdollisuutta (toivotaan) edes hävitä. Vituttaa vaa ku muutenki ite niin "nössö" nii tollasia luupäitä tulee kimppuun. Eikä oo muuten eka kerta, eikä varmasti viimenenkään... :curs:

Mä en ite kannata väkivaltaa missään tilanteessa, mutta joissain tapauksissa perkele alan jo harkitsemaan sen käyttämistä! No jos ei kuitenkaan. :)

Se mua tässä ihmetyttää kaikkein eniten, että mikä vitun idiootti pitää olla, että lähtee viemään tollasta juttua oikeuteen, jossa ite on koko paskan syypää? Ja kaiken lisäksi minä olin IHAN selvänä liikenteessä ja tää kyseinen paskasäkki oli niin kännissä ku voipi olla. Veikkaan tosin, että kyse on vain jostain uhittelusta... Enivei, pisti vaa vituttaan!

Voi vittu! Etsin äsken maccini kaukosäädintä ja nyt välähti. Sehän perkele jäi housujen taskuun. Vippasin puoli tuntia sitten housut pesukoneeseen. Antaa lingon käydä loppuun...toimii varmaan hyvin vielä :rock:

Ei oo salil tapahtunu, mutta liittyy aika hyvin reenaamiseen.. nimittäin pari viikkoo takaperin oli rakentava keskustelu yhen tyypin kanssa, joka ei meinannu uskoo että raejuusto EI lihota eikä se ole epäterveellistä... :david:

Ei oo salil tapahtunu, mutta liittyy aika hyvin reenaamiseen.. nimittäin pari viikkoo takaperin oli rakentava keskustelu yhen tyypin kanssa, joka ei meinannu uskoo että raejuusto EI lihota eikä se ole epäterveellistä... :david:

Kaikki on suhteellista. Jos syöt raejuustoa yli kulutuksen, niin lihot.

Kaikki on suhteellista. Jos syöt raejuustoa yli kulutuksen, niin lihot.

Niin, ja kun sekotat siihen rotanmyrkkyä niin se on myös epäterveellistä...

Ai nii joo... sama jätkä pitää luultavasti tupakkaa terveellisenä, koska kysy multakin, että miksen mä polta :jahas:

~4v lapsi teki oikein keskittyneellä ilmeellä keskitettyä hauberia 2kg käsipainoillla :hyper: Tein dippi just silloin ni hieman repesin :hyvä:

Back
Ylös Bottom