Repesin eli hauskoja kuvia netistä!

aika selvä shoppi. kuulakärkiympyrä väännetty siihen sen takia että näyttäis aidolta. ja huomataan myös muut ilmoitukset. :D

leijona.jpg
En paljoa tykkäis.

Toi oli hauskinta pitkään aikaan tässä ketjussa.

Kyl sä kuitenkin tykkäisit...

No voihan se kai olla jostain opiskelijajulkaisusta tmsp(tai muuta sellaista paskaa)

No enpä usko että voi olla. Etkö sä muka näe että tuo on shopattu? Mun mielestä kohtuu selkeesti tuosta näkee että tuo on tehty eikä mikään skannattu tai kuvattu ilmotus mistään lehestä.

En mä tiedä, mutta jos löytäisi alakerran kyylämummon tuossa kunnossa hissistä, niin nauraisin vahingoniloisesti, ottaisin parit kuvat, uppaisin ne tänne, korkkaisin kaljan ja soittaisin sen jälkeen 112 :D

Mul ois about parivuotta vanha kuva galtsusta, mis on joku läski(mies) ylpeenä alasti sentin munansa kanssa, mietin että pistänkö jakoon vai säästänkö häpeältä?

edit: witunpaivansade "jaska" voi ostaa mulle 10 pussia wheytä jos haluu

No enpä usko että voi olla. Etkö sä muka näe että tuo on shopattu?

Lue ne muutkin ilmoitukset. Toi on ihan selkeästi jostain Julkusta tai Pahkasiasta tai webbilehdestä tms. Vai meninksmä nyt johonkin vedätykseen?

E: Web- tai muu elektroninen julkaisu vaikuttaisi todennäköiseltä. No Sori tms? Enivei, koko sivu on tekaistu,siinä mielessä ei ole shoppi, että vain yhtä ilmoa olisi rukattu.

-k

humanisti.gif

asp-rnd.png

ninja_teaparty.jpg

thank-god-for-the-internet.png

tikkurilakid.jpg

vista_ongelma.gif

vw_ilmastonmuutos.gif

Tikkurila mainoksen vasemmanpuoleinen mirkku löytyy herutuksesta ja kuvakkeesta pparis nickillä :D

flatwoodmonster.jpg

Ei mikään hauska, karmiva. Sori, vähän hyppäsi aiheen yli mutta pitäähän tämäkin perkele jonnekkin linkittää:D

Back
Ylös Bottom