Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jaa.. minulla Valtra T 190 Hitech, Valtra 8950 ja New Holland TM 190. Onneksi on vasta eka yö tällä viikolla, muuten aina toi kouluun lähtö vähän vaikeeta.:rolleyes:

Jumittaako youtube muillakin?

Edit: Olikin opera mikä jumitti.

Vittu et repesin avatarilles, kun ensin katoin väärin ja luulin :david::david::david:. Sitten huomasin erehdykseni, kun sehän onkin Milkivei.:D

No kyllähän sitä mielellään traktorilla tuolla ajelis ja istuis lämpimässä kopissa kuivana vaan kun jonkun on pakko käydä ne raput ja portaatkin harjaamassa eikä niillä koneilla saa ihan seinän vierestä kahmastua. Goretex-kengät sentään ettei sukat kastu mutta takki on päivän päätteeksi märkä niin sisä- kuin ulkopuoleltakin.

No kyllähän sitä mielellään traktorilla tuolla ajelis ja istuis lämpimässä kopissa kuivana vaan kun jonkun on pakko käydä ne raput ja portaatkin harjaamassa eikä niillä koneilla saa ihan seinän vierestä kahmastua. Goretex-kengät sentään ettei sukat kastu mutta takki on päivän päätteeksi märkä niin sisä- kuin ulkopuoleltakin.

No ei sekään mitään helppoo oo. En oo elämäni aikana nähny, kuin 2 hyvää traktori kuskia, jotka oikeesti osaavat ajaa/käyttää konetta oikein ja tehokkaasti!

No ei sekään mitään helppoo oo.

Jos se olis helppoa niin mäkin ajaisin traktorilla :D

Vaan onpa tässä hommassa hyviäkin puolia. Ei tarvi ajaa aamuruuhkassa töihin. Kun normikonttorirotta astelee töihin, voi itse astella kolmannelle aamupalalle (eli toiselle tauolle). Kun se sama konttorirotta raahautuu päivällä lounaalle, on oma työpäivä jo tehty. Ja kun rotta valittaa iltapäivän kahvitunnilla väsymystä, on itse jo peiton alla päiväunilla. Kun konttorirotta väsyneenä pääsee kotiin illasta, on itse aivan pirteä ja valmiina lähtemään salille. Lisäksi näkee aamulla auringonnousun ja illalla auringonlaskun ja saa viettää koko päivän raikkaassa ulkoilmassa pelkäämättä työpaikan homeongelmaa.

Jos se olis helppoa niin mäkin ajaisin traktorilla :D

Vaan onpa tässä hommassa hyviäkin puolia. Ei tarvi ajaa aamuruuhkassa töihin. Kun normikonttorirotta astelee töihin, voi itse astella kolmannelle aamupalalle (eli toiselle tauolle). Kun se sama konttorirotta raahautuu päivällä lounaalle, on oma työpäivä jo tehty. Ja kun rotta valittaa iltapäivän kahvitunnilla väsymystä, on itse jo peiton alla päiväunilla. Kun konttorirotta väsyneenä pääsee kotiin illasta, on itse aivan pirteä ja valmiina lähtemään salille. Lisäksi näkee aamulla auringonnousun ja illalla auringonlaskun ja saa viettää koko päivän raikkaassa ulkoilmassa pelkäämättä työpaikan homeongelmaa.

NO SE!!:)

Ilmottakaa kaikki, jotka ootte hereillä!

No ei sitte:itku:

Vimoset minuutit käsillä! Olipas terävä huomio:hyper:

No laitetaan!

Vieläköhän pystyy?

Lukkoon ;) Nousukas, meni vähän pieleen nyt, kun postasit 6:02. Ei se nyt niin tärkeää ole olla viiminen täällä.

lock.jpg

Back
Ylös Bottom