Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Just sain selville et parin tunnin pääst on lihaskuntotestit liikas. Eilennä jumpannu sen verra ettei nyt tuu mitää. Vitun vittu. :curs:

e. lisäksi nyt on syöty kunnolla

No niin, tuossa eilen kävin salilla ja punkkipengerrystä tehdessäni pyysin erästä miestä varmistamaan, hän tuli kuin tulikin. Sanoin että 2x6 mutta en tiedä kuuliko väärin vai mitä kun aina sano vaan että "vielä tulee yks" kuudennen jälkeen.
"tulee tulee! kevyttä on! NOUSEE!" Hirveetä meteliä piti, niin että varmasti muutki salilla olevat kuuli että mä nostan penkkiä. Meinas hävettää.
Toiseen sarjaan lähdettiin hänen sanoilla "eipä muuten nouse kuutta kertaa".
Seittemän kertaa tein taas varmistajan painostaessa vielä yhteen

Ei niinkää komediaa, mutta kyllä tuo mua nauratti salin jälkeen.

Ilmeisesti jouduit olemaan niinkin hirvittävän asian kuin kannustuksen kohteena. On se hassua.

No niin, tuossa eilen kävin salilla ja punkkipengerrystä tehdessäni pyysin erästä miestä varmistamaan, hän tuli kuin tulikin. Sanoin että 2x6 mutta en tiedä kuuliko väärin vai mitä kun aina sano vaan että "vielä tulee yks" kuudennen jälkeen.
"tulee tulee! kevyttä on! NOUSEE!" Hirveetä meteliä piti, niin että varmasti muutki salilla olevat kuuli että mä nostan penkkiä. Meinas hävettää.
Toiseen sarjaan lähdettiin hänen sanoilla "eipä muuten nouse kuutta kertaa".
Seittemän kertaa tein taas varmistajan painostaessa vielä yhteen

Ei niinkää komediaa, mutta kyllä tuo mua nauratti salin jälkeen.

Mitä hä? :eek: Ihan normimeininkiä varmistajalta, ainakin minusta. Paremmin se puntti nousee, kun joku vähän räyhää ja kannustaa. Minä tykkään ainaskin :).

Eihän tänne kukaan voi kertoa "salikomediaa", kun vittuillaan vain. Kyllähän kovaääninen kannustaminenkin voi olla huvittavaa. Aina löytyy näitä ymmärtäjiä jos millekin. Jos jotain tuollainen tilanne huvittaa niin antaa huvittaa. Oliko se nyt tässä threadissa, kun joku kertoi, että salilla joku oli riisuuntunut ja alkanut posettelmaan. Tämä oli huvittavaa ja ehkä naurettavaakin mutta sit älähdetään, että on se kumma jos ei saa salilla harrastaa kehonrakennusta ja nauttia työnsä tuloksista. Tuskin kukaan on sitä kieltänyt mutta kyllä se on aika erikoista, jonkun mielestä jopa huvittavaa. Minun mielestäni Colemanin "jeah Buddyyyyy, light weight babyyyyy!!!" huudot ovat huvittavia/naurettavia vaikka Ronnie vain stemppaa itseään.

juuu eihän tuossa mitään komediaa ollutkaan. Painot taisi nousta kevyemmin juuri tuon kannustuksen takia ku odottelin että kuutta ei tuu ja nousi se seitsemän.
Salilla missä kaikki muut ovat hiljaa ja varovat pitämästä mitään ääntä tuollainen kovaääninen kannustaminenki on huvittavan kuulosta.
Hiski, enhän pilannut päivääsi?

Härski mies tuossa videossa joka kaatuu selälleen temmatessaan, mutta jatkaakin kylmänrauhallisesti lattiapenkkinä menemään. Saatta joku ulkopuolinen katsella että jo on treeniliikkeet :)

Salikomediaa osa 2. Nyt onnettomuuksista on paremmin varoitettu; kun kuuluu Colemanin huuto, niin sen klipin yli voi hypätä.

http://www.youtube.com/watch?v=L1IS0hslZns

Nyt on sitten loppunut aineisto tankojen nostelusta lähes lopullisesti. Ei vaan löydy mitään. Enää en voi tehdä kuin jatkossa kuin muista urheilukömmähdyksistä koosteita.

Loistava lisäys noi Colemanin huudot, vois kuvitella että on siellä kameran takana kannustamassa! :hyvä:

Mitä hä? :eek: Ihan normimeininkiä varmistajalta, ainakin minusta. Paremmin se puntti nousee, kun joku vähän räyhää ja kannustaa. Minä tykkään ainaskin :).

Muistan kerran kun ykköstä otin penkistä ja varmistaja karjui niin paljon, että repesin ja painot tippuivat rinnalle. :D

Offtopicia, mutta kirjoitapa kauppakuittisi sisälmys sinne "Vinkkejä omaan talouteen" tms. -ketjuun. Mä kävin eilen kaupassa kahdelle hengelle ~20 ja ollaan menossa perjantaina seuraavan kerran. Eilisen lämmin ruoka ei ollut tuossa mukana, mutta toisaalta ostin limpparia ja 1,25 € lakupussin, että kumoaa "oikeaa ruokaa" vähäsen.

Kiitti vinkistä:). Pitää koittaa seuraavalla kerralla kun kaupassa käyn.

Tuossa on pakko olla pari mäyräkoiraa ja kartonki röökiä mukana. Kannatan ultimaattumin ehdotusta kuitin ulostamisesta tuohon yhteen ketjuun. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=59916

Hyvä keino on ottaa kori eikä kärryt, joten ei voi ostaa enempää mitä koriin mahtuu. Toki koriinkin mahtuu kilokaupalla tavaraa jos siellä ei ole härän sisäfilettä.

Sepä siinä onkin kun tuossa on aika lailla kaikki ihan vaan ruokaa eikä edes mitään fileepihvejä.

Sepä siinä onkin kun tuossa on aika lailla kaikki ihan vaan ruokaa eikä edes mitään fileepihvejä.
40€:lla saa kuitenkin yli 5kg raejuustoa, eikä se ole edes halvimmasta päästä ruoka-aineita.

Eli joko syöt päivässä 5kg ruokaa tai sitten se ruoka on kallista.

40€:lla saat Lidlistä 100-purkkia tonnikalaa. Kannattaa hieman suhteuttaa asioita.

Panin varoituksen tohon videon kuvaukseen ja aloitukseen; se saa riittää. Jos seuraavaan koosteseen tulee esim. käsien murtumisia, niin varoitan siitä erikseen.

Mun täytyy olla sokea koska en sellaista löydä. Ei senpuoleen, ei mennyt yöunet onnettomuuksista:) Mutta varoita nyt jos siltä tuntuu.

Edit. Kooste Nro2. paras on se kännykkä spedeily, toivottavasti oli edes metellipaino.
Ja on se loppufiilistelykin suht "hassu".

Otan osaa

Omat murheet: eipä oikein kehtaisi sanoakaan, ku täällä on oikeitakin suru-uutisia, mutta tuntuu siltä, että oisi tyränpoikasta, tai muuten vaan vatsalihas vasemmalta puolelta ottanut osumaa. Tuli toissakerralla jotenkin vähän epäonnistuneesta etukyykystä, ja nyt ei kestäny kyllä maastavetoa ollenkaan, vaikka aivan hilupainoilla nostin, aattelin että jotta pumppaillaa kevyttä nopeeta nostoo 110kilolla. Ja nyt se on sellaa pieneltä alueelta kipeä ja kosketusarka, ei siinä ehkä? tunnu mitään, ei ainakaa oo kovin paha. En minä mitään näistä vammoista ymmärrä, kun en oo koskaa aikasemmin vatsalihasalueelta itteäni satuttanu.

Vituttaa kuitekki. Mitään en niin paljoa pelkää ku leikkauksia ja sairaalaan joutumista ja verikokeita. Vaikka turpaan otan ennemmin pahanpäiväsesti ku mitään noita.

Miten tuommoinen voi vituttaa? Itseäni lähinnä naurattaa, jos joku maito kaatuu pyödälle tai lasi menee rikki.
Mua vituttaa pienetkin asiat.

Tää on kyllä ihan paska päivä. Kolautin äsken pään ihan sairaan kovaa oven karmiin. Onpahan komea kuhmu keskellä otsaa, siinä kyrvän vieressä.

Back
Ylös Bottom