Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No niin, tuossa eilen kävin salilla ja punkkipengerrystä tehdessäni pyysin erästä miestä varmistamaan, hän tuli kuin tulikin. Sanoin että 2x6 mutta en tiedä kuuliko väärin vai mitä kun aina sano vaan että "vielä tulee yks" kuudennen jälkeen.
"tulee tulee! kevyttä on! NOUSEE!" Hirveetä meteliä piti, niin että varmasti muutki salilla olevat kuuli että mä nostan penkkiä. Meinas hävettää.
Toiseen sarjaan lähdettiin hänen sanoilla "eipä muuten nouse kuutta kertaa".
Seittemän kertaa tein taas varmistajan painostaessa vielä yhteen
Ei niinkää komediaa, mutta kyllä tuo mua nauratti salin jälkeen.
Ilmeisesti jouduit olemaan niinkin hirvittävän asian kuin kannustuksen kohteena. On se hassua.
No niin, tuossa eilen kävin salilla ja punkkipengerrystä tehdessäni pyysin erästä miestä varmistamaan, hän tuli kuin tulikin. Sanoin että 2x6 mutta en tiedä kuuliko väärin vai mitä kun aina sano vaan että "vielä tulee yks" kuudennen jälkeen.
"tulee tulee! kevyttä on! NOUSEE!" Hirveetä meteliä piti, niin että varmasti muutki salilla olevat kuuli että mä nostan penkkiä. Meinas hävettää.
Toiseen sarjaan lähdettiin hänen sanoilla "eipä muuten nouse kuutta kertaa".
Seittemän kertaa tein taas varmistajan painostaessa vielä yhteen
Ei niinkää komediaa, mutta kyllä tuo mua nauratti salin jälkeen.
Ihan normimeininkiä varmistajalta, ainakin minusta. Paremmin se puntti nousee, kun joku vähän räyhää ja kannustaa. Minä tykkään ainaskin
.Salikomediaa osa 2. Nyt onnettomuuksista on paremmin varoitettu; kun kuuluu Colemanin huuto, niin sen klipin yli voi hypätä.
http://www.youtube.com/watch?v=L1IS0hslZns
Nyt on sitten loppunut aineisto tankojen nostelusta lähes lopullisesti. Ei vaan löydy mitään. Enää en voi tehdä kuin jatkossa kuin muista urheilukömmähdyksistä koosteita.
Mitä hä?Ihan normimeininkiä varmistajalta, ainakin minusta. Paremmin se puntti nousee, kun joku vähän räyhää ja kannustaa. Minä tykkään ainaskin
.
Offtopicia, mutta kirjoitapa kauppakuittisi sisälmys sinne "Vinkkejä omaan talouteen" tms. -ketjuun. Mä kävin eilen kaupassa kahdelle hengelle ~20 ja ollaan menossa perjantaina seuraavan kerran. Eilisen lämmin ruoka ei ollut tuossa mukana, mutta toisaalta ostin limpparia ja 1,25 € lakupussin, että kumoaa "oikeaa ruokaa" vähäsen.
. Pitää koittaa seuraavalla kerralla kun kaupassa käyn.Tuossa on pakko olla pari mäyräkoiraa ja kartonki röökiä mukana. Kannatan ultimaattumin ehdotusta kuitin ulostamisesta tuohon yhteen ketjuun. http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=59916
Hyvä keino on ottaa kori eikä kärryt, joten ei voi ostaa enempää mitä koriin mahtuu. Toki koriinkin mahtuu kilokaupalla tavaraa jos siellä ei ole härän sisäfilettä.
40€:lla saa kuitenkin yli 5kg raejuustoa, eikä se ole edes halvimmasta päästä ruoka-aineita.Sepä siinä onkin kun tuossa on aika lailla kaikki ihan vaan ruokaa eikä edes mitään fileepihvejä.
Panin varoituksen tohon videon kuvaukseen ja aloitukseen; se saa riittää. Jos seuraavaan koosteseen tulee esim. käsien murtumisia, niin varoitan siitä erikseen.
Mutta varoita nyt jos siltä tuntuu.Mua vituttaa pienetkin asiat.Miten tuommoinen voi vituttaa? Itseäni lähinnä naurattaa, jos joku maito kaatuu pyödälle tai lasi menee rikki.
Sainpahan äsken äidiltä soiton, että mummi oli kuollut aamupäivästä :itku: .