Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa tuo naapurin pitämä jytke yläkerrassa. Toistuvasti muutaman kuukauden aikana ovat jytkänneet ku tuossa ovat asuneet. Häiritsevää tommonen bassojytke varsinkin kun se rupee tuntumaan jo persauksissa kun istuu tässä tuolissa. Vituttaa kun herää vapaapäivänä 0500 jälkeen musiikin soittoon ja kännisten ihmisten huutoihin kun tulevat baarista. Tässä alkaa miettimään kaikenlaista millä ton touhun saa loppumaan. En kyllä yhtään ihmettele vaikka joku kilahtaisi totaalisesti tollasesta jytkeestä.:curs:

Pari vuotta taakse päin jouduin kuuntelemaan Kiss FM:ää päivittäin klo 21- n.0200. Asia vitutti niin paljon, että soitin isännöitsijälle, jonka jälkeen alakerranasukki hiljeni. Toinen hyvä vaihtoehto olisi toki käydä asiasta vihjaamassa suoraan, mutta en ujona tyttönä uskaltanu. Nyt asunto on vaihtunu ja täällä talossa radiokanava onkin sitten Iskelmä :hyper: Onneks korvatulpat on keksitty... Silti vituttaa..Erityisesti toi kännisten kotiintulo baarista.

Mie en ole missään asumassani kämpässä kuullut naapureista pihaustakaan. Mitä nyt joskus yöllä joku kantapäämies kusee kolmesta metristä suoraan pöntön vesiosioon. Ihan kuin joku kusisi suoraan korvaan :arvi:

Tulipahan katsottua vaihteen vuoksi yksi elämäni huonoimmista leffoista ja enkä edes jaksanut katsoa loppuun asti :jahas: .

kaiveli82 sanoi:
Vituttaa tuo naapurin pitämä jytke yläkerrassa. Toistuvasti muutaman kuukauden aikana ovat jytkänneet ku tuossa ovat asuneet. Häiritsevää tommonen bassojytke varsinkin kun se rupee tuntumaan jo persauksissa kun istuu tässä tuolissa. Vituttaa kun herää vapaapäivänä 0500 jälkeen musiikin soittoon ja kännisten ihmisten huutoihin kun tulevat baarista. Tässä alkaa miettimään kaikenlaista millä ton touhun saa loppumaan. En kyllä yhtään ihmettele vaikka joku kilahtaisi totaalisesti tollasesta jytkeestä.

Mulla taas naapuri (tällä hetkellä) metelöi alapuolella ja odotan "innolla" tulevaa yötä, että malttaako naapuri hiljentyä yön ajaksi... Mä en ainakaan sen takia suosittele menemään sanomaan naapurille päin naamaa, sillä sitä ei koskaan tiedä että mitä sieltä tulee vastaan. Pahimmassa tapauksessa tulee puukkoa. Paitsi jos tuntee taikka tietää naapurinsa...

Mie en ole missään asumassani kämpässä kuullut naapureista pihaustakaan. Mitä nyt joskus yöllä joku kantapäämies kusee kolmesta metristä suoraan pöntön vesiosioon. Ihan kuin joku kusisi suoraan korvaan :arvi:

Mäkin kuulen öisin kun yläkerran jätkä astelee veskiin, iskien kantapäät parin sentin syvyyteen lattiaansa, ja sitten se lorina alkaa. Se lorina on kyllä jotain infernaalisen kovaäänistä.
Tuntuu kestävän ikuisuuksia. Että mä haluaisin kusta sen korvaan.

On niille aikasemmin sanottu asiasta. En vain voi ymmärtää tollasta asennetta että ei välitetä naapureista. Kun mä tähän muutin vähän yli ½vuotta sitten niin aika varovainen olin metelin kanssa ja kunnioitin naapureiden rauhaa niin kuin vieläkin. Olin suorastaan ylivarovainen kun olin siihen asti asunut omakotitalossa mutta jonkinlainen käsitys vanhojen kerrostalojen äänieristyksestä on. Itsellä on esimerkiksi kuulokkeet sitä varten jos haluaa katsoa jonkun elokuvan kovemmilla äänillä ja sama pätee musiikin kuunteluun, ei toki toimi jos katsojia on useempi. Itsellä on vain tällainen vaiva että kunnioitan tosiaan muiden rauhaa vähän liikaakin. Harmittaa kun en itse pysty nukkumaan tulpat päässä, parantaisi muutenkin unenlaatua. Aika varmasti soitan maanantaina isännöitsijälle asiasta tarkoituksena lähinnä hieman ravistella nuortaparia ja saada heidät ajattelemaan muitakin asukkaita. Syksy tuossa menikin niin ettei tiennyt välillä että asuuko koko talossa muita ihmisiä. On muuten kauhea kokemus kärsiä vatsataudista hiirenhiljaisessa talossa 1½ vuorokautta putkeen ku paska lentää kokoajan pärinämoottorin saattelemana. :)

On niille aikasemmin sanottu asiasta. En vain voi ymmärtää tollasta asennetta että ei välitetä naapureista. Kun mä tähän muutin vähän yli ½vuotta sitten niin aika varovainen olin metelin kanssa ja kunnioitin naapureiden rauhaa niin kuin vieläkin. Olin suorastaan ylivarovainen kun olin siihen asti asunut omakotitalossa mutta jonkinlainen käsitys vanhojen kerrostalojen äänieristyksestä on. Itsellä on esimerkiksi kuulokkeet sitä varten jos haluaa katsoa jonkun elokuvan kovemmilla äänillä ja sama pätee musiikin kuunteluun, ei toki toimi jos katsojia on useempi. Itsellä on vain tällainen vaiva että kunnioitan tosiaan muiden rauhaa vähän liikaakin. Harmittaa kun en itse pysty nukkumaan tulpat päässä, parantaisi muutenkin unenlaatua. Aika varmasti soitan maanantaina isännöitsijälle asiasta tarkoituksena lähinnä hieman ravistella nuortaparia ja saada heidät ajattelemaan muitakin asukkaita. Syksy tuossa menikin niin ettei tiennyt välillä että asuuko koko talossa muita ihmisiä. On muuten kauhea kokemus kärsiä vatsataudista hiirenhiljaisessa talossa 1½ vuorokautta putkeen ku paska lentää kokoajan pärinämoottorin saattelemana. :)

Mullakin on ollut aina tapana olla varovainen etten nyt vaan häiritse ketään. Onkin tosi kiva kun joku soittaa musaa/huudattaa telkkaria aamukolmeen asti, itse heräilen töihin siinä kuuden maissa. Olen äärettömän vihainen jos en saa nukuttua. Jossain vaiheessa kyllä vielä pimahdan ja katson oikeudekseni sitten aamulavarhain metelöidä kun itse lähden töihin. Hankin puukengät ja torven, sytytän palohälyttimiä ja paiskon ovia. Laulan parit karaoket ja steppaan, kokeilen viidakkohuutoja. Lopuksi pari stuntman-liikettä seiniä ja kattoa pitkin, sängynkolistelua seinää ja lattiaa vasten ja finaalina kovaääninen orgasmi. Oikeastaan aloitan jo viideltä, että varmana kerkeän koko repertuaarin ennen töihinlähtöä.

Mä en ole vaan varma että milloin sitä kilahtaa ja potkasee oven sisään ja nakkaa stereot parvekkelta alas ja toivottaa rauhallista päivän jatkoa.:D
Toinen mikä mua on ärsyttänyt on tuo pikkurakettien ammunta parvekkelta, näytti yks olevan munkin parvekkeella. Semmoinen kipinä sade noista lentää ja jos sattuis olemaan jotain palavaa parvekkeella niin huonolla tuurilla kävis hassummin.

Mä olin kerran kunnon mulkku kun raskaan työviikon jälkeen piti nukkua rauhassa perjantai/lauantai yö, mutta alakerrassa meuhkattiin, kuunneltiin musaa ja riideltiin (taas) neljään asti aamulla. Mulkku olin siis sitten aamulla yhdeksän maissa kun aloin poraamaan seinään reikiä hyllyjä varten. Alakerrasta kuulu kova huuto ettei saa nukkua, niin tein muutaman reijän vittuillakseni lisää 15 minuutin välein...:evil:

Ja vituttaa kun ei taaskaan tullut lottovoittoa, vittu..

... Jossain vaiheessa kyllä vielä pimahdan ja katson oikeudekseni sitten aamulavarhain metelöidä kun itse lähden töihin. Hankin puukengät ja torven, sytytän palohälyttimiä ja paiskon ovia. Laulan parit karaoket ja steppaan, kokeilen viidakkohuutoja. Lopuksi pari stuntman-liikettä seiniä ja kattoa pitkin, sängynkolistelua seinää ja lattiaa vasten ja finaalina kovaääninen orgasmi. Oikeastaan aloitan jo viideltä, että varmana kerkeän koko repertuaarin ennen töihinlähtöä.
:lol2: Mä olen kerran herännyt pikkupäissään kantapäämiehen korvaankusemiseen ja kävellyt sitten itsekkin määrätietoinen katse silmillä suutuksissani vessaan kuselle. Ensin hoitanut omat tarpeeni hiljaisesti, ja sen jälkeen kaatanut 10litran vesisankosta hiljakseen suoraan pönttön vesiosioon vettä. Välillä vetänyt pöntön ja taas heittänyt toiset 10litraa lisää vettä. On siinä naapurit varmasti ihmetelleet hiukan :D

:lol2: Mä olen kerran herännyt pikkupäissään kantapäämiehen korvaankusemiseen ja kävellyt sitten itsekkin määrätietoinen katse silmillä suutuksissani vessaan kuselle. Ensin hoitanut omat tarpeeni hiljaisesti, ja sen jälkeen kaatanut 10litran vesisankosta hiljakseen suoraan pönttön vesiosioon vettä. Välillä vetänyt pöntön ja taas heittänyt toiset 10litraa lisää vettä. On siinä naapurit varmasti ihmetelleet hiukan :D

HAHA!!! Sulla on kerennyt jo pimahtaa :lol2:

Mä olin kerran kunnon mulkku kun raskaan työviikon jälkeen piti nukkua rauhassa perjantai/lauantai yö, mutta alakerrassa meuhkattiin, kuunneltiin musaa ja riideltiin (taas) neljään asti aamulla. Mulkku olin siis sitten aamulla yhdeksän maissa kun aloin poraamaan seinään reikiä hyllyjä varten. Alakerrasta kuulu kova huuto ettei saa nukkua, niin tein muutaman reijän vittuillakseni lisää 15 minuutin välein...:evil:

No teit kyllä oikein! Toivottavasti muistit käyttää iskuasentoa vielä porasssa.

:D

Nyt alko vituttaan aivan kunnolla inttiin lähtö. :(

Vituttaa tämä ihme yskänuha. 3 viikkoa yskitty, eikä aluksi häirinnyt ollenkaan, oli 2 viikkoa puntista taukoa. Nyt parina aamuna järjettömän paha olo ja huippaa hurjasti, ei pysty syömään mitään. Pakko kai taas ottaa taukoa :(

Back
Ylös Bottom