Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kysymys: montako päivää kestää että rahat näkyy toisen tilillä kun maksaa eri pankista? Just maksoin vipin.. että millonka suunnilleen saa käyttöön??

Jaahas, 24 h ja vuosi on vaihtunut. Nyt kyllä vähän pelottaa.....

Ja noita gay-juttuja saa jo vähentää, se vitsi kuluu nopeasti puhki.

mitä mieltä yötriidiläiset siitä että onko vastuullista vetää kalsarikännit ja soheltaa samanaikaisesti räjähteillä:kippis1:-----> :eek:-----> :itku:

Kysymys: montako päivää kestää että rahat näkyy toisen tilillä kun maksaa eri pankista? Just maksoin vipin.. että millonka suunnilleen saa käyttöön??
2 pankkipäivää.

just.. ja eiku nettipankkiin, viimeinen hetki maksaa parkkimaksu. kele

Veronica Mars, Salaset kansiot ja viä Buffy... Jos täällä on tällästä niin vetäydyn hetkeksi sohvalle alasti katselemaan tv:tä...

ps. Missä maikki on, öisin sille kuitenkin...

Pitäiskö mua hävettää, kun, for real, tämä löytyy älppärinä:
http://www.dans-web.se/butik/catalog/images/MLPCD-3465.jpg

Pitäis varmaan hankkiutua eroon vähin äänin. Kuka haluu?

Nii joo ja sit on toinenkin näiltä mut kansi on paljon raflaavampi, harmi ettei sitä löytynyt netistä..
Kuule, sä et usko mitä "aarteita" mun lp-hyllystä löytyy. Eka on Madonnan "Like a virgin", ei siinä mitään. Dingo, Bogart Co, New Kids on the Block, Bät ja Ryyd, Bananarama, ...

Jos menis nukkuu, ku täälläkä mitään tapahdu, öiöi.

Sun vuoro alottaa jostain aiheesta.

No, mä alotan. Mitäs mieltä olet, pitäisikö meidän saada oma pakkisradio. Sellainen missä ihmiset voisi heittää kommenttinsa äänen kanssa. Voisi toimia jotenkin puhelimien kautta ja yks studio pyörittäs lähetystä.

Ketkä haluaisit juontajaksi...?

No, mä alotan. Mitäs mieltä olet, pitäisikö meidän saada oma pakkisradio. Sellainen missä ihmiset voisi heittää kommenttinsa äänen kanssa. Voisi toimia jotenkin puhelimien kautta ja yks studio pyörittäs lähetystä.

Pakkoradio:hyper:

Voi tosin olla, että rasvaisimmatkin homo jutut äänen kanssa saa keskustelijoiden äänet värisemään. Tekstin kanssa ei.

Ei siitä tulis kun kauhee tappelu:D Nyt jo tuntuu välillä että kirjaimet sinkoilee silmille..

No, mä alotan. Mitäs mieltä olet, pitäisikö meidän saada oma pakkisradio. Sellainen missä ihmiset voisi heittää kommenttinsa äänen kanssa. Voisi toimia jotenkin puhelimien kautta ja yks studio pyörittäs lähetystä.?

Eikös tämä ala menemään jo vähän liian sosiaaliseksi toiminnaksi, pöyristyttävä ajatus :hyper:

Back
Ylös Bottom