Steven Seagal, maailman huonoin näyttelijä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Toi Van Damme tanssimassa oli kyllä aivan loistava pätkä!:hyper:
Seagal on kyllä aivan yhtä hyvä näyttelijä kuin Chuck Norriskin eli aivan loistava.. Ainaski näin huumorimielessä:D

Pöh, Stevenhän on erinomainen näyttelijä. :whip:

Itse toki pidän enemmän miehen 90-luvun tuotannosta, joissa vielä erikoistehosteet näyttivät hienoilta. Uusimmissa Seagalin leffoissa kun on käytetty huonon näköisiä tietokonetehosteita. :david:

Pöh, Stevenhän on erinomainen näyttelijä. :whip:

Itse toki pidän enemmän miehen 90-luvun tuotannosta, joissa vielä erikoistehosteet näyttivät hienoilta. Uusimmissa Seagalin leffoissa kun on käytetty huonon näköisiä tietokonetehosteita. :david:

Pah, ei lasketa kommentteja jos mies itse täällä nostelee omaa häntäänsä. :D Steven Seagal on näyttelijänä aivan puunaama. Ilme on aina täysin sama, riippumatta mitä kohtauksessa tapahtuu...

Noloja leffoja kaikki mitä ko. puunaama on tehnyt....

"Seagal has reportedly been rough on stuntmen. During the filming of Exit Wounds, he injured a number of stuntmen, as well as his co-star, DMX. According to Stephen Quadros, a fight trainer, Seagal has been known to "kick guys in the nuts to see if they were wearing cups." Seagal has also been the center of a famous incident in which stuntman and judo master Gene Lebell, confronting Seagal over this abuse of stuntmen, reportedly put Seagal into a Shime-Waza (i.e. "sleeper") hold, then choked him unconscious."

Raju mies myös siviilissä:lol2:

Raju? Mulkkuhan tuo on jos potkii tahallaan stunttimiehiä munille? Hyvä äijä tuo Gene Lebell kun pistänyt stevenin nukkumatilaan!
fighting1big.jpg

http://www.genelebell.com/images/gallery/fighting1big.jpg

Pah, ei lasketa kommentteja jos mies itse täällä nostelee omaa häntäänsä. :D Steven Seagal on näyttelijänä aivan puunaama. Ilme on aina täysin sama, riippumatta mitä kohtauksessa tapahtuu...

Noloja leffoja kaikki mitä ko. puunaama on tehnyt....

Glimmer Manissahan Steven nauraa ääneen hymy naamallaan. Ja "Out Of Reachissa" Steven hymyilee ja hieman naurahtaakin jututtaessaan naista baaritiskillä. Olin pettynyt kun Stevenin pokka petti.:(

kyllä steven seagal aina vin dieselin voittaa. ihan ok leffoja stevenillä on.

edit: nuo mad-tv pätkät oli kyllä helvetin hyviä :D:lol2:

http://www.youtube.com/watch?v=IIeYcnTbiuI

Gene Lebell on syntynyt 1932. Steven Seagal aloitti Hollywood-hommat nähtävästi 1982 tekemällä tappelu koreografioita leffoihin.

Onkohan 50v Gene heti käynyt kuristamassa paskat housuun,vai odottiko että Stevestä tuli tähti vuonna 1988?

Tossa youtube-pätkässä on noita kuristuksia,onhan ne ihan hyvin voinut kokeilla huvikseen pääseekö iso nuorimies irti vanhan kaverin otteesta.Mitään todistusarvoa tommosella kuristuksella kaverin kamppailutaidoista tai niiten puutteesta ymmärtääkseni ei ole.

Lebell tuntuu olevan tuolla USAssa samallainen ylivoimainen taruhahmo kuin Bruce Lee.

Herätetäämpä vähä ketjua, on tämä niin loistava:D

Katoin eilen alekorista bongaamani Stevenin out for a killin, ja voin sanoo, että oli melko kaameta tavaraa niin juonensa, kuin tappeluitten ja kaikkien muidenkin osa-alueiden puolesta.

Ja vielä tuosta Steven ilmeestä: sehän sanoo vaimolleen "i love you" samalla ilmeellä, kun sitten pahikselle: "today you die":D Ja sama ilme jatkuu koko leffan läpi:P

E: Ja tais muuten olla ainoo leffa, minkä minä oon nähnä, missä ei oo entinen CIA/FBI-agentti, vaan ihan ex-varas

Se oli niin paras, kun siinä yhdessä leffassa Steven oli valheenpaljastuskuulustelussa ja siltä kysyttiin "ootko kiivennyt Mount Everestin huipulle" ja Steven vastasi "kyllä" eikä laite värähtänyt tippaakaan. Ovela ketku tämä Steven. :D

Mikä vitun Exit Wounds olikaan (DMX oli myös siinä), kun siellä vankilassa oli hirveä määrä pyssyköitä, sellanen saatanan raskaskonekivääri myös, jolla se plösö nekke räiski? :D

Mikä seagalin elokuva se oli kun se lampsi siellä autiomaassa ja sitten yhtäkkiä sieltä ruudun laidasta heilahtaa mela seagalin otsaan?

Ettet ois kattonu vaan jotain jökee? :hyvä:

justice3ns3.jpg

:5: :rock: pakko kaikkien fanien ja ei fanien nähä!! tässä ei kerrankin ole kovin vaikeasti ymmärrettävää juonta. että sopii vähän vajaammillekkin.

Munkin mielestä Siigali on iha superkurko! Mitä väliä sillä on jos on huono näyttelijä kun ei tarvi näytellä, kun esittää itteensä.

Mun mielestä Stevenin matsoilu on mukavaa katsottavaa.

Sitten tosielämän tosijuttu.

Seagal on ensimmäinen ei-japanilainen jolle on myönnetty Aikidossa 6 dan. Ennen näyttelyuraa Steven toimi senseinä omalla dojollaan ja elätti itsensä aikido-opettajana. Filmitähteyden myötä aikidosenseilyt ovat jääneet vähemmälle, mutta silloin tällöin Steven on vieraillut opettajana eri aikidoleireillä.

Stevenillä on noilla leireillä aina luottouket mukana (uke = harjoitusvastustaja) joita se heittelee. Ei anna muiden koskea itseään. Useilta tahoilta kerrotaan, että vetämänsä harjoituksen päätteeksi Steven on mennyt dojon laitaan seisomaan kädet sivulle levitettynä, ja luottouke on kuuluttanut, että nyt saa halukkaat käydä koskettamassa Steveniä. lollotilol!

Ja mikskä uudelleensyntyneeks buddhaks se oli oikein joskus julistettu?

Katoin pari pätkää, kun Steveni veivailee kitaralla jtn bluessia muistuttavaa "Mojo priest" -nimellä:D

E: linkki yhteen pätkään: http://www.youtube.com/watch?v=N7q5cFHCCRM

Oli kyllä melko WTF-olo noita kattoessa.

Back
Ylös Bottom