Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Maahantuojan omassa huollossa hinta menisi varmaan näin: lasi n.100e työt 60 - 70e. Ei ole omia kokemuksia muuta kuin tuon lasin ostamisen osalta (listahinta oli jotain 120e).

Hahaa! Olen seurannut, milloin tämä ketju ottaa viestimäärässä kiinni vitutusketjun ja nyt se sen teki!

Pakkislaisilla on sittenkin enemmän tyhmiä kysymyksiä kuin vitutusta.

:sopivahymiö:

Hahaa! Olen seurannut, milloin tämä ketju ottaa viestimäärässä kiinni vitutusketjun ja nyt se sen teki!

Pakkislaisilla on sittenkin enemmän tyhmiä kysymyksiä kuin vitutusta.

:sopivahymiö:

tieto lisää tuskaa. tyhmillä ihmisillä ei ole tietoa niin ei ole vitutustakaan. voidaanko tätä kenties pitää kiistattomaan merkkinä palstan tason laskusta?

;)

Minkä takia salilla suorituskyky nousee jos vieressä kyykkää joku kiree kaunotar?
Subjektiivinen juttu, jos olisit homo, ei suorituskyky nousisi laisinkaan. Yrität alitajuisesti tehdä vaikutusta kaunottareen todellisuudessa tehden itsestäsi enemmän luotaantyöntävän, koska mitä kovempi suoritusteho, sitä rumempi ilme.

Miksi migreenin jälkeen on krapulainen ja seestynyt olo? Tuntuu, että joutuu tsemppaamaan jopa kengännauhojen sitomisessa puhumattakaan siitä, että ymmärtäis mitä ihmiset puhuu. Onko syynä itse kipukokemus vai jokin aivoissa migreenin aikana tapahtuva toiminta vai jokin muu?

Miksi migreenin jälkeen on krapulainen ja seestynyt olo? Tuntuu, että joutuu tsemppaamaan jopa kengännauhojen sitomisessa puhumattakaan siitä, että ymmärtäis mitä ihmiset puhuu. Onko syynä itse kipukokemus vai jokin aivoissa migreenin aikana tapahtuva toiminta vai jokin muu?

En osaa selittää itse tätä muutoin kuin, että valtavan stressin/kivun kadottua elimistö on jossain oudossa tilassa yhä ja tuon takia on aika helkkarin kuutamolla ... aina seuraaville yöunille asti. Ainakin itselläni näin.

Mutta eiköhän tuohon löydy joku tieteellisempikin näkökulma.

Mitä voi antaa kääpiökanille, että se pääsis ripulistaan syötyään liikaa kuusenhavuja...?
Veikkaisin että heinää:rolleyes:

Mitä voi antaa kääpiökanille, että se pääsis ripulistaan syötyään liikaa kuusenhavuja...?

.22 LR, 5.56, 7.62x39R tai 7,62x53R kahdesti päivässä. Annostus tulee tuplata, mikäli oireet eivät lievity. Ääritapauksessa voidaan suositella myös 12,7x99.

Tuo blogijuttu on just hyvä, kun se on huomattavasti vapaampi valita mitä lukee.

Niin ja kyssäkin olisi, miksi kuuma vesi pesee paremmin kuin kylmä? Astiat, iho, auto, kaikessa pätee.

Siis mitä hä?! Eikse oo se veden pintajännitykseen liittyvä juttu?

Siis mitä hä?! Eikse oo se veden pintajännitykseen liittyvä juttu?
No ainakin pesuaineiden teho perustuu pintajännityksen poistamiseen.:rolleyes: Kuitenkin kuumassa vedessä pesuaineen kanssa peseminen, esim. astiat (lian laadusta riippuen), pyykki, on usein tehokkaampaa kuin kylmässä vedessä pesuaineen kanssa. Oletan että veden lämpötilaeron vaikutus pintajännitteeseen ei ole enää niin oleellinen kun pesuainetta käytetään. Lämpö itsessään saattaa vaikuttaa likaan, ainakin jos rasvatahroista on kyse; se pehmittää ne, tekee ne liukoisemmiksi. Voisihan lämmöllä olla vaikutusta lämpölaajenemisen kauttakin. Esim. jos jokin ruoanjämä on kovettunut astian sileään pintaan kiinni, saattaa tahran ja/tai astian laajeneminen erkaannuttaa ne toisistaan. Samaan tapaan kuin tiukassa olevan korkin saa auki kuumentamalla juoksevassa vedessä.

Back
Ylös Bottom