Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jos ne kaikki homoilee pakkiksella?

edit: prkl, margariini kiilas väliin pienellä hepillään... Vanha kuppanen homppeli.

Weiland: sähän tykkäät siitä mitä sä saat...
Mä tykkään yllätyksistä. :haart:
Laitan weikkaa takaa, se tossa selällään makaa,
jos se ei anna, alan Jantua panna.
Joskus se tarvii päähän pussia, että voin
mä sitä nussia, jos ei seiso, lykkään peppuun tussia.

Tunnen vetoa Nejmaan, mutta myös antimiin pakkiksen Gay-maan
J 'taime Reinzell, pikku runoilijahintti-tintti. :haart:

Mut eikö muka Kim Catrall oo kuuma?

Laitan weikkaa takaa, se tossa selällään makaa,
jos se ei anna, alan Jantua panna.
Joskus se tarvii päähän pussia, että voin
mä sitä nussia, jos ei seiso, lykkään peppuun tussia.

Tunnen vetoa Nejmaan, mutta myös antimiin pakkiksen Gay-maan
:lol2:

Stiflerin bileet. Tunnen itteni ulkopuoliseksi kun kukaan ei halua mua homoilla.

Weikka, Tu est jolie (tjsp) Je ne parle pas Frangais tsjp.

Ei tossa sinkkuelämässä oo enää muuta kireetä kun Sarah Jessican poskiBotoxit.

Lomppa, ei täällä alaikäsiä viä kehtaa paljaalla vedellä, annetaan kato vanhempien mennä edellä...

edit: Sä oot liian tiukka ja nuori, anuksessas liian hauras kuori.

Joo, sä osaat cheatata myös niin hyvin. Tosin sähän olit vaan ottavana osapuolena silloin.

Dinho, saitko shemalelta Brasiliassa?
En saanu suklaa slaikkaria mut piparia ois tullu.. mitä tämä kertoo minusta? oonkohan mää homo...

Tanssin klubilla semmosen semi suklaan (:kuola:) kanssa forroa(?! - tai jotain sellasta,vitun huono mää ainakinn olin) ja alko oikeen huolella seisoon tanssin aikana.. :david::david: siitäkös se vemakko innostu.. :wtf: mä olin polvet vetelänä ja muna jäykkänä.:david: sit ku olin lähössä meneen niin se pimatsu tuli nykiin hihaa ja pyytään rahaa koska oli vienyt sen aikaa turhaan. Se oli putas! nice.. Käppäilin sit hotellia kohti siinä verkkaisesti ja alkoi kuuluun huhuilua sieltä klubin suunnalta, lähti seuraan meikää..... huh. sit menin :zzzz:.. Parasta tässä oli kun seuraavana aamuna olin rannalla ja viereisen varjon alla oli kaksi ruottalaista jätkää ja se toinen sitten tuli mulle juttelemaan. Se sano että se kyseinen mimmi oli tullut takaisin klubille ja iskeny kiinni sen kaveriin. No, mimmi oli maksanut kaikki tän jätkän juomat, iltasafkan ja taksin hotellille. Sit ne oli nussinu kolme kertaa ja mimmi lähti himaan................. vitun ruottalaiset................. vittu mää oon homo.............. vittu.........

miten on, haluaako joku puoli velttoa poskilleen tänä yönä?!?!?!?!?

Se on puoli jäykkä siis vai? hmmmm, jaa-a. gayerille ois varmaan kelvannu.

edit: en viiti kuvaa laittaa, mut tossa on mun nimikko-dildo..
1565282263_01bfb02b45.jpg

En saanu suklaa slaikkaria mut piparia ois tullu.. mitä tämä kertoo minusta? oonkohan mää homo...

Tanssin klubilla semmosen semi suklaan (:kuola:) kanssa forroa(?! - tai jotain sellasta,vitun huono mää ainakinn olin) ja alko oikeen huolella seisoon tanssin aikana.. :david::david: siitäkös se vemakko innostu.. :wtf: mä olin polvet vetelänä ja muna jäykkänä.:david: sit ku olin lähössä meneen niin se pimatsu tuli nykiin hihaa ja pyytään rahaa koska oli vienyt sen aikaa turhaan. Se oli putas! nice.. Käppäilin sit hotellia kohti siinä verkkaisesti ja alkoi kuuluun huhuilua sieltä klubin suunnalta, lähti seuraan meikää..... huh. sit menin :zzzz:.. Parasta tässä oli kun seuraavana aamuna olin rannalla ja viereisen varjon alla oli kaksi ruottalaista jätkää ja se toinen sitten tuli mulle juttelemaan. Se sano että se kyseinen mimmi oli tullut takaisin klubille ja iskeny kiinni sen kaveriin. No, mimmi oli maksanut kaikki tän jätkän juomat, iltasafkan ja taksin hotellille. Sit ne oli nussinu kolme kertaa ja mimmi lähti himaan................. vitun ruottalaiset................. vittu mää oon homo.............. vittu.........

miten on, haluaako joku puoli velttoa poskilleen tänä yönä?!?!?!?!?
Oh mään, paska mäihä. :wtf: Aina oon ite brasilialaista arvostanu, niin viriiliä ja antavaa porukkaa. :D

Oot ainaki oikeassa paikassa nyt, pakkiksen Blue Oyster klubissa. Reinzellille saattais maistuu veltto Cafe Sladde.

Joo, sä osaat cheatata myös niin hyvin. Tosin sähän olit vaan ottavana osapuolena silloin.
Se vaatii aikamoista panostamista aina, kun sun kanssa rupeen nussiin. Saa vetää taikurinviitan päälle, tonttulakin päähän, nahkahousut jalkaan ja sitten pitäis vielä esittää, että kolmen sentin rakkaudenluus oikeesti tuntuis joltain mun sisällä. Sua on niin vaikea miellyttää, mutta parhaani yritän.. :(

Se vaatii aikamoista panostamista aina, kun sun kanssa rupeen nussiin. Saa vetää taikurinviitan päälle, tonttulakin päähän, nahkahousut jalkaan ja sitten pitäis vielä esittää, että kolmen sentin rakkaudenluus oikeesti tuntuis joltain mun sisällä. Sua on niin vaikea miellyttää, mutta parhaani yritän.. :(

:lol2:x 69 1/2

Mutta unohdit mun piiskat ja nahkanaamarin. Kun pukeutuu taikuri mahtimelaksi, niin siinä on taikaa. 3senttisestä tulee simbsala bim, 30cm jätti kyrvesteri!

edit2: bitti, kasvu-unille mars, mäkin käyn savukkeella.

Back
Ylös Bottom