Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mä luulen et en halua tavata sua reinzell koskaan, ei millään pahalla.
Ja eikös hulkki ole hyvä esimerkki fiksusta bodarista?
Oot ihan oikeessa,meidän pitäis keskustella täällä sivistyneesti.
Tässä nyt huomaa kuinka seura tekee kaltaisekseen ja kuinka tyhmyys tiivistyy...
Ja kuinka helposti naisen voi houkutella mukaan...
En kirjoita enään mitään tuhmaa:nolo:

Ei se mitään bit. Tosin olet vain hämääntynyt tästä yöReinzelistä. Todellisuudessa et ikinä arvaisi millainen olen. Hulkki on todellakin hyvä esimerkki fiksusta bodarista, joka on osaltaan vaikuttanut moniin nuoriin, jotka aloittavat kuntosaliharjoittelun. Hulkki on myös salin ulkopuolella ahkera ja esimerkillinen, omasta mielipiteestään huolimatta muille nuorille...

Samoin sinä ja battleaxe olette minulle treenipuolella esimerkkejä ja eräänlaisia esikuvia. Se, että yöketjun asiasisältö on sitä mitä se on, vaikuttaa olennaisesti se missä olosuhteissä tänne kirjoitellaan. Itse olen hajoamaisillani töihin ja vain älyvapaa postaaminen pitää minut järjissäni.

Nejma voisi katsoa ettei enää lankea meidän ansaan. Kaikille hyvää ja hauskaa homovapaata yötä minun puolestani. Itse en tosin mene nukkumaan vaan savukkeelle.

Peace Out!

edit: Jos voin puolustukseni sanoa, kun aloin pakkiksella viihtymään niin Ringside, Baarikello, Aimo ja Eugen antoivat minulle todella pahoja vaikutteita....

Viimeksi muokattu:
Ei se mitään bit. Tosin olet vain hämääntynyt tästä yöReinzelistä. Todellisuudessa et ikinä arvaisi millainen olen. Hulkki on todellakin hyvä esimerkki fiksusta bodarista, joka on osaltaan vaikuttanut moniin nuoriin, jotka aloittavat kuntosaliharjoittelun. Hulkki on myös salin ulkopuolella ahkera ja esimerkillinen, omasta mielipiteestään huolimatta muille nuorille...

Samoin sinä ja battleaxe olette minulle treenipuolella esimerkkejä ja eräänlaisia esikuvia. Se, että yöketjun asiasisältö on sitä mitä se on, vaikuttaa olennaisesti se missä olosuhteissä tänne kirjoitellaan. Itse olen hajoamaisillani töihin ja vain älyvapaa postaaminen pitää minut järjissäni.

Nejma voisi katsoa ettei enää lankea meidän ansaan. Kaikille hyvää ja hauskaa homovapaata yötä minun puolestani. Itse en tosin mene nukkumaan vaan savukkeelle.

Peace Out!
ei musta kannata ottaa mitään esimerkkiä:) Ottakaa hulkista ja battleaxesta mieluummin...

Kyllä sun voimista kannattaa uneksia ja edes puolia niistä tavoitella.... Ja asenteesta...

edit: nyt hyi hyi savukkeelle...

Reinzell oot siinä oikeessa että joskus älytön läpän heitto auttaa nollaamaan kaiken.Siksipä minäkin olin mukana...ei voi mitään mutta mua kyllä noi teidän(meidän)jutut naurattaa.Öisin ei tahdo enään jaksaa olla järkevä...
Ja nyt kaikille hyvää yötä,menen siis viimein:zzzz:

:haart:

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/m1TnzCiUSI0&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/m1TnzCiUSI0&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/m1TnzCiUSI0&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/m1TnzCiUSI0&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

vittu toi oli hyvä:lol2:

Bit: Saliasenteesi on pakostakin kova, koska liikuttelet tajuttomia romuja. Kuvaketjussa lähinnä katson kuvasi ja seuraan oleellisemmat kommentit...

En nyt varsinaisesti stalkkeri ole, mutta bodymielessä olen jotain sinun, axen, vähän hulkin ja bloon välimaastossa. Tosin nyt syksyn sairastelun jälkeen lihat ovat kuihtuneet, mutta lopputalvi otetaan uudessa salissa ja uudessa elämäntilanteessa kaikki kropasta irti. Kun nyt vaan pääsis arkeen kiinni ja rutiinit rullaan...

Nejma, hyvää yötä, ymmärrät meitä ja lähinnä teidän naisten nauratustahan nää keijjoilut on...

edit: btw. mulla on viä kaikki SAW:t kattomatta, samaten muutama muukin leffa. Ei oo aikaa enää yhtään...

edit2: elasto, öitä, olitpa hiljaa tänään...

Viimeksi muokattu:
Jos viel jonku elokuvan pistäis pyöriin. Jonkuuu tosi paskan.

Katso Kill 'em All, aivot narikkaan - leffojen virstanpylväs, leffasta ei täydy tajuta yhtään mitään, tosin ei siinä ole muuta tajuttavaankaa paitsi että kaveri syö porkkanoita ja lahtaa ihmisiä esim. lyödän porkkanan silmään...:rock:

Katso Kill 'em All, aivot narikkaan - leffojen virstanpylväs, leffasta ei täydy tajuta yhtään mitään, tosin ei siinä ole muuta tajuttavaankaa paitsi että kaveri syö porkkanoita ja lahtaa ihmisiä esim. lyödän porkkanan silmään...:rock:

Tarkoitat varmaan Shoot 'Em Up -elokuvaa? Ja jos tarkoitit niin mun mielestä se oli loistava. Juurikin tuon toiminnan takia. Pääsi samaan kastiin mulla kun Crank. Loistava mättöleffa, missä ei ruumiista tingitty. :worship:

Edit. Plus siinä on maailman ihanin nainen, Monica Bellucci!
Monica%20Bellucci.jpg

Tää leffa täytti mulla kaikki täydellisen elokuvan kriteeri. Seksiä ja väkivaltaa.

Back
Ylös Bottom