Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

aika pelle juttu muutenkin ku madonnakin listalla ja spearssit... vaikkei mitään tyylikkäitä noi kaikki tossa listalla olijat ollukkaa nii ei nyt saatana sentään maailman epäseksikkäimpiä:david:

Mike, silläkin uhalla, että saan itse assrapea niin ehdotan kuvausteemaa:

Mitä jos Nyyssis oliskin supersankari? Mieti sitä kireissä ihoamyötäilevissä punaisissa housuissa ja vihreässä paidassa. Pelastamassa kaikki hätää kärsivät?

Ja ei, tää ei ollut läppä...

Edit: kipi, sä oot nykyään aina lähtemässä karkuun... Taidat olla vähän arka nykyään?

Viimeksi muokattu:
Mike, silläkin uhalla, että saan itse assrapea niin ehdotan kuvausteemaa:

Mitä jos Nyyssis oliskin supersankari? Mieti sitä kireissä ihoamyötäilevissä punaisissa housuissa ja vihreässä paidassa. Pelastamassa kaikki hätää kärsivät?

Ja ei, tää ei ollut läppä...

toi ois muuten oikeesti aika hauska teema:)

Vitut, mä painun uinuun... tai no luen kirjaa hetken.

Ööt siis kaikki mörököllit, menninkäiset ja joku eksynyt keijukainen !

aika pelle juttu muutenkin ku madonnakin listalla ja spearssit... vaikkei mitään tyylikkäitä noi kaikki tossa listalla olijat ollukkaa nii ei nyt saatana sentään maailman epäseksikkäimpiä:david:
No ei varmaan maailman, mutta kyllä nuo (viihde)julkkismaailman epäseksikkäimpien joukossa varmasti on.

Mites FS:n slogankisa edistyy. Mulle ei oo kilahtanu tilille viä voittomasseja.

En nauttinut muuten joulukuussa tippaakaan alkoholia ja seksiäkin harrastin vain kerran...
Kohta pääsee terveempänä taas treenaan saatan@.!

Treenaaminen on välillä ihan hauskaa juu... entä jos joskus testaisi niin että laittas laskutaidottomalle kaverille (jonka penaennätys ois 190kg) tankoon 200 kiloo, ja väittäs et siinä on 190, se nostas varmaan sen ihan kevyesti!

Jotkuthan tekee noi maksimiyritykset niin, että kaverit lastaa painot ja ite vaan nostaa tietämättä mitään mitä tangossa roikkuu.

10 kiloo tosin on jo aika iso ero :D

Jos on tarpeeks treenannu niin omat voimatasot pitäs kyllä aika tarkkaan tietää. Tietysti jos on normaalia kovemmalla asenteella liikenteessä niin voi muutama kilo nousta enemmän imo.

Niin, Winsu, sä tiedät jo miten nopeesti aika sukeltaa ohi. ;).
Kaikki tässä taas vanhetaan, ei olla enää koskaan täysin velattomia, huolettomia, verottomia tai vapaita kaikesta

Viimeksi muokattu:
No jos ne tietäs niin eihän sitten maksimiyrityksissäkään varmistajaa tartteis. :D Itellä muutaman viikon päästä penkkimax yritys, muttei hajuukaan paljo vois nousta, mutta kehitystä kyllä on selkeesti tullut. Noh, mutta miepä oonki aloittelija...

Mites FS:n slogankisa edistyy. Mulle ei oo kilahtanu tilille viä voittomasseja.

En nauttinut muuten joulukuussa tippaakaan alkoholia ja seksiäkin harrastin vain kerran...
Kohta pääsee terveempänä taas treenaan saatan@.!

Kerran ja senki kerran miehen kans:hyvä:

Kipi, vanha pervo vielä valvoo ja päivystää... Mikset YHDY keskusteluumme? Oot ollu liian kauan ilman mun mahtisauvaa..

Lähtisköhän toi taskari teille niin vedetään three-somit?

edit: Rocortsu, jos kipin anuksen nimi on nykyään koisii, niin mene ihmeessä, se on ollut tyhjillään jo monta päivää...

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom