Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Mitäs mieltä te naiset ootte tosta? Nukuttaako teitä? Omalla kohdalla on myönnettävä et kyllähän se helpottaa nukahtamista...

E: ja kyllähän se on jalat lämpiminä helpompi touhuta ku ei tarvi kärsiä jalkakrampeista koko ajan :D

Rojcordy, asiaa. :hyvämusa:

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/n577vbu_Gds&rel=1"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/n577vbu_Gds&rel=1" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Noku tuolla vitutusthreadissa laitoit ettei nukuta eikä oo mitään tekemistä...

Ahaa, joo. :D Ikävä kyllä mies ei oo kotosalla "nukuttamassa", eikä tässä muuta huvita alkaa krhm... hommailemaan, mutta tutkimuksen lukeminen tosin olisi hyvin mielenkiintoista. Voisin myös avokilla sen joskus luetuttaa kun se aina tuskastelee unen puutteen ja aamuvuorojen kanssa ;)

Täällä taas koko jengi valvoo: porukat,isosisko,mä, ainoastaan pikkusysteri lähti Leville. On kyllä syöty melko tahtiin tota 13kg:n kinkkua ja suklaita.

Mitäs mieltä te naiset ootte tosta? Nukuttaako teitä? Omalla kohdalla on myönnettävä et kyllähän se helpottaa nukahtamista...

En mä oo huomannu sellasta. Tai siis heti oon joitakin minuutteja niin pihalla, etten ymmärrä ees puhetta tai saa silmiä yhtäaikaa auki, ainakaan molempia yhtäaikaa, mutta sitten kun toipuu niin kuitenkin puuhastellaan jotain muuta, tyyliin jääkaapille, suihkuun, telkasta tulee jotain tms. Harvoin tulee harrastettua juuri ennen nukkumaanmenoa. Siinä kuitenkin pulssi nousee yms. niin jotenkin se ei tunnu loogiselta jos pitäis rauhoittua ja nukahtaa.

Juu harvoin tulee täälläkin ennen nukkumaanmenoa harrastettua. Yleensä spontaanisti keskellä päivää, niin siinä sitten saa heti perään olla ruokaa ottamassa uunista, pyykkiä koneesta tai salille lähdössä, niin ei paljon passaa alkaa nukkua. Joskus tosin on sitten aamuaerobisten jälkeen tullut otettua heti perään pienet nokoset koska silloin yleensä ei ole minnekään kiire ja ollaan valmiiksi sängyssä muutenkin...

Perkeleen perkele, kun poltin viime viikolla kitalaen pizzan täytteillä.
Nyt ei pysty syömään kunnolla jouluruokia. Sattuu niin perkuleesti. :itku:

Pakkohan se on vaikka väkisin, kun joulu on kerran vuodessa vaan.

Mä olen yleensä aamuisin(kin) niin pihalla, että ei onnistu kiinteytysjumppa... ei ainakaan ilman kahvia. "Anna piikki, puhutaan sitten" :D

Joo oon mieki ihan pihalla, mut se tarkoittaa vaan sitä, että homma vaatii vähän extra-aktiivisuutta tuolta toiselta osapuolelta :D Harvoin tulee lahnailtua, mutta aamut saattaa olla vähän sellaisia...

Back
Ylös Bottom