Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Pikku pupu rouskuttaa joulukuusta älyttömällä volyymillä ja juo kuusen jalasta vettä päälle *ryyyyys* (sitten se syä kuusisuulliset uudestaan, ku tulevat ulos :eek: )

Avasin eilen suuni ja tunnustin jotain sellaista, mitä olen kauan jo miettinyt, mutta en ole sitä sanoiksi laittanut.
Olo on nyt jälkeenpäin MAHTAVA!! Kannatti avata suunsa! Suosittelen muillekin avautumista :5:

Huomenna lomailemaan...

Loisto fiilis! Just tippu käteen joulun paras lahja, "rotanloukku"...ja rotanmyrkkyä. ;) Rakkaalla lapsella on monia nimiä. Ny lopetetaan noitten jyrsijöiden piipitys kerralla. Ollu perus sitkeitä rottia, jotka on eläny uskossa ettei niitä millään saa tapettua...Tarvitaan vaan oikeita työkaluja ni katotaan. Hehee. Sopivan sekavaa joulua ja uuttavuotta putkalta kaikille!

Tyttö tuli, paras joululahja minkä olen ikinä saanut. Ei haittaa vaikkei aatoksi ehtinytkään, tärkeintä oli että tyttö on terve. 10 pistettä ja 3670 g. Nyt nukkumaan ja huomenna isompien lasten kanssa sairaalaan katsomaan äitiä ja uutta tulokasta.

Onneksi olkoon koko perheelle! Toivottavasti tyttö ei oo iskäänsä tullut mikäli oma kuva avatarissa...

edit: Ehkä oikeesti pitäs mennä nukkumaan kun on niin hyvät jutut...

Onneksi olkoon koko perheelle! Toivottavasti tyttö ei oo iskäänsä tullut mikäli oma kuva avatarissa...

edit: Ehkä oikeesti pitäs mennä nukkumaan kun on niin hyvät jutut...

Thihihi, pitäsköhän minun nyt sitte mennä nukkumaan kun repesin tuolle keskellä päivää (13h yöunten jälkeen :D )

Ei vaan, onneksi olkoon, kovasti! :)

Huh, ylihuomenna lähtö Australiaan. Ainakin 2 viikkoa siellä töissä. Kelit hiukan erit kuin täällä synkässä Suomessa. :)
Mahtavaa päästä katsomaan toista puolta maapallosta, en ikinä noin kaukana ole ollut. :rock:

Back
Ylös Bottom