Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Hermoon käy tuollainen täysin syyttömän Nikon vainoaminen, tekisi mieli kietaista rääpäle-Rasmus solmuun :evil: Ihan :david: touhua yrittää venyttää prinssinnakkia polkemalla jotain syytöntä uhria porukalla :jahas:

Hyvä kun joku kävis irl vetämässä laatikkoon rasmuksen näyttelijää siks kun kiusaa nikoa ja on niin veemäinen hintahtava vinkuheinä vai miten se menikään. :D Vois vähän wtf olo olla rasmuksella siinä kun loppuun heittäs että "tää oli siitä hyvästä mitä oot nikolle tehny". Joskus aiheuttaa yllättävän suurta vihaa tämmöset näytellyt sarjat. Vaikka tietää että homma on näyteltyä niin silti tekis mieli käydä pyöräyttelemässä jotain rasmusta. :lol2:

Harmi kun enää ei tehdä joulu-Salkkareita. Silloin ainakin yks vuosi oli ihan perkeleen hyvä jakso kun koko Pihlajakadun porukka oli Levillä möksällä ja kaikilla oli niiiin mukavata. Tais olla niitä aikoja kun Alexi ja Jukka oli koko ajan tappamassa toisiaan ja sit ne teki sovinnon siellä möksällä.

miten helvetissä tällaista paskaa jää mieleen...

Oli kyl koskettavan hieno jakso.

Olikse muuten se missä ne jahtas sitä joulukinkkua vaikka mistä? Markuskin tais olla sitä jahtaamassa vielä? Se oli ainaki hyvä. Nykyään vaan joku sintti kiusaa nikoa kokoajan ja tumppia ammutaan olkapäähän joulun alla. Missä joulumieli? :itku:

Niin, miksei enää tehdä samanlaisia nostalgisia yhdessäolon merkitystä korostavia jaksoja kuin se!? Ainoa vastaava oli se piripäissä tehty Seppo goes shakespeare, joka oli hirveä farssi.

Kuinka moni voi ihan rehellisesti sanoa ettei tammikuinen kyinen lähtö inttiin vituta yhtään??

Onse kiva täältä reservin auringosta taas muistella kun itse lähti matkaan.. Hyi! Kannattaa vaan ottaa tarpeeks rento asenne mukaan niin kyl se siitä.

Kuinka moni voi ihan rehellisesti sanoa ettei tammikuinen kyinen lähtö inttiin vituta yhtään??

Onse kiva täältä reservin auringosta taas muistella kun itse lähti matkaan.. Hyi! Kannattaa vaan ottaa tarpeeks rento asenne mukaan niin kyl se siitä.

Salkkariketjussa? :D

Hei mee sinne inttipuolelle takasin :jahas:

Mua vituttaa se että jos on jossain helvetin metässä rämpimässä salkkareiden aikaa :wtf: No oon onneks kuullu juttua et siel on aina vapaata salkkareitten aikaa :dance:

Jäi viime viikolla kolme jaksoa välistä, niin oon ihan pihalla. Mikä se Nikon video juttu on? Entäs Rafaelin ja Jennin pusu, kumpi teki aloitteen ja tapahtuiko mitään muuta?

Skipdiveinauu jee toi kartsa on kyl niin perinteine suomalaine mies ku olla ja voi.. Kyl myö voidaanki olla ylpeitä itsestämme :jahas: tai ehkei kuiteskaa...

Ismo terästäyty aaton jaksossa kyllä urakalla. Vanha pelimies otti vähän asioista selvää. Nyt tanjan on pakko kertoo kyllä juulialle.

Toi kartsan tilanne on paha. Mitä ite tekisitte tossa tilanteessa? Noin lyhyen seurustelun jälkeen kyllä menis varmaan juttu katkolle aika hyvällä prosentilla mutta ei kai sitä noin tarviis rueta räyhää. :D

Back
Ylös Bottom