Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

mitä kello on?

Nyt väsyttää aivan armottomasti ja 7 asti pitäis jaksaa :/

Sanot työkavereilles, et sä meet pariks tunniks nukkumaan. Koittakaa pärjäillä! ;) Itellä oli viime viikolla yövuoro. Onneks loppu päivää aikasemmi kuumeen takia. Tosin sitäkin kesti vain yhen päivän.

00:13 ainaki mulla näyttää
niin niin mutta kuka minä olen?

E.Joxuz,hajoo siihen.tästä lähtien se on sitten yhtä alamäkeä

Sanot työkavereilles, et sä meet pariks tunniks nukkumaan. Koittakaa pärkäillä! ;) Itellä oli viime viikolla yövuoro. Onneks loppu päivää aikasemmi kuumeen takia. Tosin sitäkin kesti vain yhen päivän.

Hehe voishan sitä kyl ottaa pienet unet tuolla sohvalla :). Kuitenkin jo 3 yö minkä valvon nyt putkeen, mut eipä tääl oo ku mie ja toine yökkö pitää kattoo mitä se tuumais :D..

18v tuli nyt täyteen :kippis1:

Onnea! Ite join sillon hyvät kännit lähes ilmasiks ku kaikki halus tarjota mulle! Krapula oli ehkä kaikkien aikojen pahin, joten hyvää haikiata huomista! :rock:

Joxuz onnea:kippis1:

Pitäsköhän tässä joskus vetää kaljuks?:D

Onko kenelläkään muulla ollut koskaan itsetuhoisia ajatuksia? Vähän sellaista olisi ilmoilla. Tai, että pääsis vaan pois tästä.

hmn.. sillon joskus ku pitkäaikanen suhde päätty sitä oli aika maansa myynyt, mut ei kuitenkaa itsariajatuksii tullut. Mikäs sulla caminante on mielen vetänyt noin vakavaks jos haluut kertoo?

Kiitos kiitos!
Pitänyt kans vetää kaljuks, mutta taidan vasta kesällä :rock:

Itellä lähtee hiihtolomalla, saa nähä miten rumaksi sitä oikein sitten muuttuu:D Oli 8-luokan kesällä jo tarkotus leikata kalju, mutta ei niin ei...

Back
Ylös Bottom