Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Miksi kutsutaan tällaisia kahvipannuja? Onko niillä mitään erityisnimeä?

istockphoto_566512_medrio.jpg

Toi oli yks. Kiitos modified. Mut sit oli joku toinen, missä neuvottiin laittaan jotain johonkin pussiin (hunaja?) ja sit pääse eroon banaanikärpäsistä...

laita läpinäkyvään pussiin esim banaaninkuoria ja omenanperkeitä, pussin suu auki yöks ja aamulla kärpset on kauniisti pussissa. Vaanivat askeleet pussille ja pussinsuu suppuun. :joulu3:

laita läpinäkyvään pussiin esim banaaninkuoria ja omenanperkeitä, pussin suu auki yöks ja aamulla kärpset on kauniisti pussissa. Vaanivat askeleet pussille ja pussinsuu suppuun. :joulu3:

Purkki RAIDIA tappaa kaiken mahdollisen. Myrkyt kunniaan sanon mä. :D

näin kun jätkät avas auton takaluukun ja siellä oli sen verran varusteita ettei siellä mun mielestä pystyisi hoitamaan ketään tehokkaasti tilanpuutteen takia. myöskään hälyytysvaloja en bongannut vaan samanlaiset valot kun vartiointiliikkeen pakuissa, valkoiset joilla voi valaista ympäristöä. joten siksi en usko kyseessä olleen hälytysajoneuvo, varsinkin kun oli ihan tumma.

Venäjän mafia :D

tummasta volkswagen transportista tulee ulos 2 miestä, mustat, vartijamaiset puvut päällä ja jokin logo olkapäässä, ja ottavat takaluukusta paarit ja vetävät kumihanskat käteen. paarien kanssa menivät viereisen rapun kellariin. paikalla oli myös talonmies ja 2 muuta häiskää.

keitä nämä tummapukuiset olivat? jotakin ruumiinsiivoojia?

Niitä taisivat olla (vaiko kenties kuolinsyyntutkijoita?), kesällä tuli nähtyä vastaava tilanne, nämä kaverit kävivät poliisien jälkeen.

tummasta volkswagen transportista tulee ulos 2 miestä, mustat, vartijamaiset puvut päällä ja jokin logo olkapäässä, ja ottavat takaluukusta paarit ja vetävät kumihanskat käteen. paarien kanssa menivät viereisen rapun kellariin. paikalla oli myös talonmies ja 2 muuta häiskää.

keitä nämä tummapukuiset olivat? jotakin ruumiinsiivoojia?

Todennäköisesti hautaustoimiston väkeä, jotka noutavat vainajaa. Poliisit (eli kuolemansyytä tutkivat henkilöt) eivät kanna ketään paareilla pois, vaan ainoastaan käyvät tsekkaamassa tapahtumapaikan, tekevät vainajalle ulkoisen tarkastuksen jne. Ne kaksi muuta "häiskää" ovat saattaneet olla juuri niitä poliiseja, jotka ovat yleensä siviilivaatteissa tällaisilla keikoilla riippuen poliisipiiristä.

Heräsin bussivarikolta. Voinko valittaa ytv:lle vai onko siitä mitään hyötyä?
Eipä se kuskin vika oo jos oot nukahtanu johonkin takapenkille niin ettei sua huomaa peilistä mistä näkee matkustamoon..
Itsekkin muutaman kerran ajoin päätepysäkin ohi pysähtymättä kun peilistä ei nähny että mun takana onkin vielä yks matkustaja joka ei tajunnu painaa stoppinappulaa :)

Käsittääkseni bussikuskilla on velvollisuus tarkastaa auto vuoron vuoron päättyessä varikolle. Vastahan lehdessä oli kohu siitä kun tilataksin kuski ei tarkastanut matkustamoa kunnolla ja yksi lapsi jäi autoon. Syytteen se siitä sai.

Täältä kun tuntuu löytyvän vastaus kaikkeen, niin mitä tarkoittaa Suomeksi arabian kielellä "Salam alikoum"

"Rauhaa teille"

Hidaaaaassss......

Koska välillä ihmisen on hyvä muistaa, että jumala on luonut meidät omiksi kuvikseen, ja enkelit vierailevat aina silloin tällöin keskuudessamme.. Tiedän tunteen. Juulia Erämö, tai Nicky Whelan.

Pitkän evoluution ja jalostuksen tulos sanon minä :kippis1:

Aika provosoiva toi sun viestis.

Kertokaas nyt mulle mikä ero on hiustenkuivaajassa AC- ja DC-moottorilla? Tiedän siis moottorien erot teknisessä mielessä, mutta eukko tossa vouhottaa, että AC-moottori on muka parempi hiuksille. Onko, ja jos on niin miksi?

Onhan noissa kaikkia ionijuttuja joka vähentää sähköisyyttä, mutta mulla on sellainen kutina ettei AC-moottorilla ole sen kanssa mitään tekemistä. Eli ainoaksi eroksi jää se, että AC-moottorissa on parempi hyötysuhde --> Sähkönkulutus pienempi.

Nyt kyllä tää asia vaivaa aika paljon. Joku saa valaista tilannetta.

Back
Ylös Bottom