Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Etkö sä oo enää sen hauskan tytön kanssa? Sori en muista nimeä enää :( :(

En ole en. Nyt vaa uusia seikkailuja kohti :)

Olo on kyllä ihan hyvä näin puoli tuntia heräämisestä. Pieni rapula mutta ei paha, vain vähä höntsä olo :kippis1:

Jesus fucking christ mitkä kännit. :kippis1:

Perjantaina oli uuden leffan tekijäensi-ilta. Illan saldo mulle; mäyräkoira, pullo suomiviinaa, puoli pulloa jägermeisteria... Jollain ihmeen kaupalla onnistuin suoriutumaan himaan asti, projektiilioksennuksen saattelemana (ainakin jäljistä päätellen)
Eilisen päivän olin vielä kännissä, tänään on krapula... Uskomatonta...
Viime yönä oli kiva liskojen yö, koko ajan yritti se Grudgen pikkupoika kiivetä sängynreunalta kimppuun :rock:

Joo tuli vähän häröiltyä kännissä ainejärjestön pikkujouluissa, hieman on morkkista. En oo vähään aikaan nii kännissä ollukkaa. Varmaan puolet tiedekunnasta vihaa mua :D. Sotkin kaverin sohvaa :wall:, köyrin tuttuja muijia (jotka myös vihaa mua nyt). Oli ihan helvetin huono olo seuraavana päivänä, söin yhen ruisleivän ja join jääteetä, ei helvetti sentää.:david:

edit. en voi uskoa et vasta eka viesti tähän ketjuun :P

Pakko se on avautua. Perjantaina oli työpaikan pikkujoulut ja vielä tänäänkin on krapula. Pitäis vissiin harjoitella useammin...

Mulla oli kans vielä heikohko olo lauantain juomisista. Ja tänään vasta tajusin, että tadaa, pari duunikaveria taisi yrittää iskeä minua! Ihme että koskaan olen itselleni miehen löytänyt ts. tajunnut mukaani ottaa baarista, kun kerran olen niin luupää.

Muutamat otin.

Ostin just Joulua varten:
-1.75l Konjakkia
-2l vodkaa
-2 laatikkoa olutta
Jospas ei nyt lopu kesken... Tosin joulu alkaa jo huomenna...:evil:

Ostin just Joulua varten:
-1.75l Konjakkia
-2l vodkaa
-2 laatikkoa olutta
Jospas ei nyt lopu kesken... Tosin joulu alkaa jo huomenna...:evil:

Luulis pärjäävän muutaman päivän.Itsellä tuollaiset eväät lähinnä kesäloma vkonloppuisin:)
Jouluun varustaudun usealla litralla light cokista:thumbs:

Luulis pärjäävän muutaman päivän.Itsellä tuollaiset eväät lähinnä kesäloma vkonloppuisin:)
Jouluun varustaudun usealla litralla light cokista:thumbs:
Jouluhan on vaan kerran vuodessa ja light kokista juon päivittäin, niin ei muuta kuin :dance: Ai niin ja konjakki oli XO plaatua.

Perse, kaikilla tuntuu tänään loppuvan koulu/työ. Noh, sitten huomenna tintataankin kunnolla, tullu joku 3 kuukautta nytten tissuteltua joka toinen vkl...

Reilun tunnin päästä ois tarkotus alotella jo :kippis1:

Tulossa kolmas päivä putkeen, tosin kaks edellistä päivää hyvin kevyitä. Mut sellast se on ku loma alko :dance::dance::kippis1:

Tänään loppui ammattikoulu!!!!! nyt viinaaaaaaaaaaaaa!!!!!

Mikä ala? Onneks olkoon vain sinne päin! Minkä alan paperit löytyy? itellä vielä 1.5 vuotta jälellä Logistiikan opinnoissa.

Mikä ala? Onneks olkoon vain sinne päin! Minkä alan paperit löytyy? itellä vielä 1.5 vuotta jälellä Logistiikan opinnoissa.

Kiitoksia, Auto ja kuljetusalan paperit sieltä tuli :), eipä tuota kyllä kauaa kerkeä lomailemaan kun täytyy jo Armeijaan tammikuussa suunnistaa.

Back
Ylös Bottom