Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kun tuolla meidän salilla aina soittavat välistä omia musiikkeja niin oli yhdellä hemmolla levyllä myös Rockysta tutut legendaariset biisit Eye of the tiger ja Gonna fly now. Kun laskin maastavetopainot alas ja oli Eye of the tiger viime sekunneilla en voinu vastustaa kiusausta, oli ihan pakko huutaa "EIDRIAN, AI DID IT!!"
Oli kyllä kunnon massarepeäminen, kummasti katkes kyykkyä tehneen kaverinkin sarja siihen paikkaan kun 20 ihmistä nauraa kippurassa 
Siinähän on selvästi perusrehelliset pohjanmaalaiset perusduunarit Pertti, Esko, Aimo ja Kalevi. Taitavat olla kalajoen hiekkasärkillä jätskillä työpäivän päätteeksi.
Jep. Kuva on otettu 2006 old school miitissä.Eiks tuo jätskiä nauttiva riski hemmo ole Mike?
Juu tajuisivat muutenkin pysyä syrjässä sillä teillä ajetaan autoilla eikä kävellä.Kahta asiaa on pimeällä melko joutavaa puuhaa väistää: heijastimetonta jalankulkijaa ja valotonta polkupyöräilijää.
No johan nyt, aikaisemmassa postissani tähän osioon, olin nähnyt juurikin samanlaisen suorituksen n.40v mieheltä penkissä
Oli vain vaikea kuvailla, niin omituiselta se näytti..Ainoa ero oli, että äijä otti vielä vauhtia penkin edessä olevista jalkatelineistä..Siinähän on selvästi perusrehelliset pohjanmaalaiset perusduunarit Pertti, Esko, Aimo ja Kalevi. Taitavat olla kalajoen hiekkasärkillä jätskillä työpäivän päätteeksi.
Ei vittu saa unta.
Juu tajuisivat muutenkin pysyä syrjässä sillä teillä ajetaan autoilla eikä kävellä.
Menisivät sinne ojaan mönkimään ennenkuin sattuu.
Kävelijöiden henki on tois arvoinen kun on pisaroita lasissa ja hämärää jnejne
Valojen ja tuulilasinpyyhkijöiden käyttöä ei voi tässä tilanteessa suositella.
Jarrujakaan ei voi millään painaa. kyllä perkele on niin että yli ajetaan.
Oppivat käyttäytymään liikenteessä mokomat pyöräilijät ja kävelijät.
Kuitenki pitäisi sen verran tervettä järkeä käyttää että pysyisivät poissa alta.
Lemmikkejä sun muita elukoita en edes viitti mainita. Eivät ole sen arvoisia.
ota se kaulin pois perseestä ja mieti vähän mitä ainakin minä kirjoitin. Jos pimeällä lähtee tietä ylittämään niin jos autoilija ei näe sua niin hän ei voi hidastaa kun olet astumassa suojatielle niinkuin säännöissä sanotaan. Tottakai jokainen järkevä hidastaa jos tielle tulee ihminen, eläin tai alien mutta jos sitä ei näe niin miten hitossa sen tietää ennenkuin kyseinen objekti on valokeilassa?Siis selvennyksenä jos joku ei tiedä niin Rocky siis huutaa noin turpa verillä ottelun jälkeen mestaruusvyö olalla verta ja hikeä tippuen.
jos nyt oikein ymmärsin ni tarkottaa Rocky Juarezia. Mestaruusvyöstä mä en sit tiiä mitää.Kuka Rocky? Milloin tuollainen matsi on ollut? MInkä liiton mestaruusvyö?
Tai sit Balboaajos nyt oikein ymmärsin ni tarkottaa Rocky Juarezia. Mestaruusvyöstä mä en sit tiiä mitää.

nii voi jolla ;)