Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Onhan noita partakarvojakin useita metrejä ollut, mutta tuskin tarkotit niitäkään.. Todella mutuna muistelisin jossain ohjelmassa olleen jonkun vanhan käävän jolla olis ollu about viisisenttinen korvatöyhtö. Samassa ohjelmassa oli muuten irakilaismies jolla oli 8,5 senttinen tuulehalkoja. Oli aika köykäsen näkönen kolvi kun kaveri oli muuten sellanen luihu kasvoiltaan.
Itellä oli joskus männä kesänä kohtuu pitkä karva tuolla alakerrassa. Oli ollu jotenkin katveessa ja välttäny shaverin pariinkin kertaan.. Varmasti viisi senttiä pitkä.:arvi:

Sen takia kiinnostaa kun itellä on yli viiden sentin rintakarva.

Jos laittaa huomenna, keskiviikkona, kirjeen postiin helsingistä, kerkeekö Jyväskylään perjantaiks?

Tuskin kovin kauan aikaa pysyy puhtaana:D

mulla on valkonen talvitakki (iha vitivalkonen nääs) ni maar ihan hyvin on puhtaana pysynnä ja emäntiä tulee ovista ja ikkunoista.

ei oo kei. mun mielestä hieno.

Itellä tekis mieli ostaa sellanen takki, joka näyttää siltä että siinä ois toppaliivi villapaidan päällä. Tiedätte varmaan mitä tarkotan:rolleyes:

Minkäs vitun lipun mä ostan kun käyn töissä Vantaalla, käyn koulua Helsingissä ja asun Helsingin ja Vantaan rajalla.

Eli meen Vantaan puoleiselta pysäkiltä töihin. Vantaan sisäinen bussimatka kyseessä.

Kouluun taas meen Helsingin puolelta. Helsingin sisäinen matka.

Voi vittu. Joskus taas meen koulusta töihin.

Oisko tällänen talvitakki liian gay? :rolleyes:

Mun mielestä ihan hieno mutta mitä on muut mieltä?

ihan riippuu siitä minkä näköinen olet:D
jos olet sellainen moppitukkainen/neitimäinen fruittarin näköinen "mies" niin tottakai se näyttää homolta mutta jos olet kunnon kalju bodari jolla näkyy kokoajan sellainen etusormen paksuinen verisuoni otsassa niin silloin se ei ole:D

ihan riippuu siitä minkä näköinen olet:D
jos olet sellainen moppitukkainen/neitimäinen fruittarin näköinen "mies" niin tottakai se näyttää homolta mutta jos olet kunnon kalju bodari jolla näkyy kokoajan sellainen etusormen paksuinen verisuoni otsassa niin silloin se ei ole:D

Ehkä olen jotain siltä väliltä :D Ja tulevaisuudessa toivottavasti aina vaan lähempänä tota jälkimmäistä.

Jos laittaa huomenna, keskiviikkona, kirjeen postiin helsingistä, kerkeekö Jyväskylään perjantaiks?

Minkäs vitun lipun mä ostan kun käyn töissä Vantaalla, käyn koulua Helsingissä ja asun Helsingin ja Vantaan rajalla.

Eli meen Vantaan puoleiselta pysäkiltä töihin. Vantaan sisäinen bussimatka kyseessä.

Kouluun taas meen Helsingin puolelta. Helsingin sisäinen matka.

Voi vittu. Joskus taas meen koulusta töihin.

Mikä kaupunki sulla on väestörekisterissä asuinpaikkana? Jos laitat kortille kautta, joudut ottamaan sen mukaan missä asut ja ostamaan seutuaikaa, vaikka menisit miltä pysäkiltä. Olet ilmeisesti opiskelija, joten kuukauden seutulippu maksaa ~42€ eli ei paljon mitään. Jos et käy jommassa kummassa paikassa joka päivä voit laskea, tuleeko halvemmaksi ostaa vain oman kaupungin sisäistä kautta (parikymppiä, laske YTV:n sivuilta) ja rahaa siihen kaveriksi (= ostat toisen kaupungin sisäisen lipun kortilla bussissa kun menet sinne ja seutulipun kun kuljet töistä kouluun tai päinvastoin).

Eiköhän toi seutu ole halvin jos saat opiskelija-alennusta.

edit. en kyllä ole varma onko tuo muuttunut kun on matkakortit, ennen ainakaan vantaalainen ei voinut ostaa Helsingin sisäistä kk-lippua (se kuvallinen, mutta onhan tuo matkakorttikin henkilökohtainen, siis se mihin saa aikaa).

edit. en kyllä ole varma onko tuo muuttunut kun on matkakortit, ennen ainakaan vantaalainen ei voinut ostaa Helsingin sisäistä kk-lippua (se kuvallinen, mutta onhan tuo matkakorttikin henkilökohtainen, siis se mihin saa aikaa).
Voi ostaa, mutta ei se ole samanhintainen kuin Helsinkiläisen. Eiköhän tule halvimmaksi ostaa seutulippu.

Se muuttuu geiksi sillä hetkellä kun mies kysyy muiden mielipidettä. Mikä sitten on liian gay? Pitäisikö olla sopivan gay? :D

niin mikä on liian gei? eikö heteromiehen kuuluisi miettiä mikä ei ole gei:D vai onko liian gei takki sellainen että homotkin jo huutelee että "JUMALAUTA MIKÄ GEI!" :lol2:

Onko kellään mitään halua paljonko maksaisi joensuusta vaikkapa yksiö (kerrostalosta) ?
Tarttis saada asunto random ajaksi joensuuhun..

Jos ostaa meinaat, kurkkaa esim. etuovi.com tai jos vuokralle, vilkaise kirjastossa Karjalaista (paikallinen sanomalehti).

Back
Ylös Bottom