Sano mua muikuks.
MahtiMuikku!
Siinä jää tiikerihait kylmästi kakkoseksi.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sano mua muikuks.
Siinä jää tiikerihait kylmästi kakkoseksi.Joo, kohta tulee Mike ja sanoo "MITÄ PERKELETTÄ!"...kohta on liian rajua. K18
Eihän tässä kehtaa nukkumaan mennä, pakko tarkkailla mihin tilanne vielä kehkeytyy! :D
Just! :lol2:No tuossahan jo organisoitiin vauvaöljypainia alasti, että siihenhän tämä varmaan vääjäämättä vie. Tai sitten muuten vain joukkohyväilyyn. Mulle ainakin luvattiin kurkkusalaatin paikka!
:DÖljypaini on fantsua...Kreikkalais-Roomalaisittain. Ja naisia EI huolita mukaan.No tuossahan jo organisoitiin vauvaöljypainia alasti, että siihenhän tämä varmaan vääjäämättä vie.
No ne kuvat voikin sitten unohtaa. :(Öljypaini on fantsua...Kreikkalais-Roomalaisittain. Ja naisia EI huolita mukaan.
No tuossahan jo organisoitiin vauvaöljypainia alasti, että siihenhän tämä varmaan vääjäämättä vie. Tai sitten muuten vain joukkohyväilyyn. Mulle ainakin luvattiin kurkkusalaatin paikka!
Ja naisia EI huolita mukaan.
Rasvattua parrua karvaisten kankkujen väliin.
Mene vanhus nukkumaan, saat vielä sydänvaivoja. :(Jaahas, täällä alkaa olemaan liian vahvaa juttua jopa mun ikäiselle.....
No iyy, karvoja.