Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jårgen Johansson!

Eihän tässä kehtaa nukkumaan mennä, pakko tarkkailla mihin tilanne vielä kehkeytyy! :D

MahtiMulkku tahtoo nukkumaan, huomenna pitäis treenata mun kaverin kanssa taas.

FAGGOT.jpg

Eihän tässä kehtaa nukkumaan mennä, pakko tarkkailla mihin tilanne vielä kehkeytyy! :D

No tuossahan jo organisoitiin vauvaöljypainia alasti, että siihenhän tämä varmaan vääjäämättä vie. Tai sitten muuten vain joukkohyväilyyn. Mulle ainakin luvattiin kurkkusalaatin paikka!

No tuossahan jo organisoitiin vauvaöljypainia alasti, että siihenhän tämä varmaan vääjäämättä vie. Tai sitten muuten vain joukkohyväilyyn. Mulle ainakin luvattiin kurkkusalaatin paikka!
Just! :lol2:

Niin, ja älkääkä unohtako :kuvia::D

Tästä on pakko saada video!

Onpas täällä nyt hävytöntä puhetta. Jos ensin pidetään kunnon sessiot näin miesten kesken, koska jos tosissaan nussitaan niin naiset on vain tiellä. Sen jälkeen pidetään pakkisOpenFree-sessions johon Shiballa on vip-passport osallistumisPAKKO.

edit: Kyllä me Wintsukin voidellaan panokuntoon, se on meidän harjoitusreikä...

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom