Ryan "BENCHMONSTER" kennely Penkki 1050 lb

helpostihan tuon uskoo ku katsoon miten se liikuttelee 230-240. stopeista nostelee ja aivan paperia. rikulla on niin perkeleesti voimaa että halutessaan on saanut 250 liikkumaan sellasella vauhdilla että ihan hyvin olisi voinut pystyä 10x250.

http://www.youtube.com/watch?v=RWvgR_VbEAg

Olen nähnyt Kirin penkkinäytöksessä ja sen perusteella en sellaiseen sarjarautaan usko. Ennen Sjöman sellaisen pomppupenkin on ottanut mutta Rikulla oli sellainen hallittu rauhallinen nostotyyli, etten niin oikein uskoisi. Mutta voimaa oli kyllä hirmuisesti ja ihan sama mitä on sarjoja ottanut. Suomen kovin penkkaaja kautta aikojen. Eikä tarvitse Sjömanninkaan vieressä hävetä.

Jari Sjöman on ottanut 300kg penkistä Calgary:ssä v.99 MM-kisoissa ,Jerseyn saarilla EM-kisoissa ja Helsingin Kisahallissa SM-kisoissa.kaikki nämä olivat merkkinostoja

Viimeksi muokattu:
Itse aina ihmetellyt näiden sankereiden nostoja kun vain pari kaveria siinä seisoo vierellä. Tuossakin videossa se yritti telineistä nostaa sitä paikoilleen, mutta eipä paljon hievahtanut. Saati, että se tulisi alas tuosta koko painolla ukon päälle, niin suuri epäilys on että kukaan noista sitä paljon siirtelisi tuosta vain.

Katsos hyvä JP Fux, raw-kisoissa kato pysäytetään tanko rinnalle ja siinä on 3 tuomariakin kaupanpäälle. Semmoinen tekisi siis poikaa, kovin harmittavan usein salilla otetaan mitä lie romuja, kuten esim yli 500 kilon lankkuja, mutta kisoissa sitten kummasti ollaan 50kg alempana. On ihan eri asia nostella miten sattuu, kuin nostaa sama kisoissa. Henk. koht. en usko Kennellyn ottavan edes 290 kiloa oikeissa kisoissa. Vahva veikkaus raw-kisanostoksi parhaimmillaan 275kg.

Itse olen nähnyt lähes 100kg pudotuksen kovasta salipenkistä raw-kisoihin. Se stoppi on yllättävän kova ja vielä fataalimpi kun kyseessä on lankulla penkkaava paitakaveri.

Katsos hyvä JP Fux, raw-kisoissa kato pysäytetään tanko rinnalle ja siinä on 3 tuomariakin kaupanpäälle. Semmoinen tekisi siis poikaa, kovin harmittavan usein salilla otetaan mitä lie romuja, kuten esim yli 500 kilon lankkuja, mutta kisoissa sitten kummasti ollaan 50kg alempana. On ihan eri asia nostella miten sattuu, kuin nostaa sama kisoissa.
katsos hyvä mike eihän bustedi tuossa maininnu että pitää olla kisanosto? luulin että tuommonenkin video riittää missä ei ole puseroa päällä ja painot on suht lähellä kolmea sataa.

Kuinkas paljon se James Henderson on penkannut raakana? Eikö se hänen tekemä ole maailmanennätys, muttei stopilla?

Kellään tietoa mitä rautoja Jeremy Hoornstra liikuttelee tällä hetkellä? Jossain vaiheessa äijä leikitteli +270 kilolla penkissä.

Kuinkas paljon se James Henderson on penkannut raakana? Eikö se hänen tekemä ole maailmanennätys, muttei stopilla?

Single-lift ennätys oli 322.5kg ja kolmen lajin enkka 320kg. Tai toistepäin. Tietääkseni molemmat olivat raakana otettuja. IPF ME:ä molemmat siis, eli eiköhän ne stopilla ollut...

Single-lift ennätys oli 322.5kg ja kolmen lajin enkka 320kg. Tai toistepäin. Tietääkseni molemmat olivat raakana otettuja. IPF ME:ä molemmat siis, eli eiköhän ne stopilla ollut...

Henderson onkin aika vähän puhuttu mies näissä raakakeskusteluissa. Ihme homma koska tuloksillaan nauraa suohon kaikki muut kaikki aikain, niin Kirit kuin Kazit. 320+ stoppipenkki IPF-säännöillä kusten puhdasta on niin älytön juttu että harva sitä käsittää, oli nostaja vaikka itse 300-kiloinen.

Ihmetyttää tämän tredin modelinja kyllä, eikös se olisi aikansa lyödä 80% tämän tredin viestesitä varustesodat-ketjuun?

Täällä porukka puhuu tämän hetken maailman kovimman kaikinsäännöinpenkkaajan ammattilaispaitatuloksista, eikö sitä nyt siasi tehdä rauhassa ilman 120 raw-miesten (+Miken ja muiden jotka joskus hyvinä aikoina on ottanut enemmän) asiattomia kommentteja?

Kun suurin osa meistä jotka paitapenkkejä kommentoi ei pidä niitä edes kauhean fiksuina, me vaan hyväksytään se että sellaista se urheilu toistaiseksi on ja on hauska jutella lahjakkaimpien ja uutterampien tuloksista eri muodoissa.

Suomen penkki MM kisoissa -94 Hendersson oli nostamassa ja hymyssä suin penkkasi jotain kolmensadan pintaan. Olivat muuten jonottamassa kahviossa Kirin kanssa perätysten ja Riku näytti pikkupojalta vieressä. Mielessäni silloin ajattelin, että mistä helvetistä on löytänyt takin itselleen.

Mitä Mike aikaisemmin kirjoitti niin raw nostoissa voi todella pudota se pysäytyspenkki monia kymmeniä kiloja. Ei ole paita ampumassa pysäytyksen jälkeen painoja rinnalta vaan painot on hallittava koko ajan. Treeni nostot on treeninostoja ja ei niitä kannata vakavasti ottaa. Kisoissa annetaan näytöt. Edelleen se 200 kiloa raakana merkistä on kova tulos ja erottaa pojat miehistä.

Nää paita nostot 500kg on hengenvaarallisia ilman tuki kehikkoja penkin sivuilla.Kukaan avustaja ei kerkee otttaa noita rautoja ajoissa pois . Kyllä se raaka nosto on aina se kunigas laji mun mielestä.Kaikki kunniotus varustenostajillekin mut tosi asiahan on että kyllä ne voimatasot on kumallakin ryhmällä samanlaiset.

Katsos hyvä JP Fux, raw-kisoissa kato pysäytetään tanko rinnalle ja siinä on 3 tuomariakin kaupanpäälle. Semmoinen tekisi siis poikaa, kovin harmittavan usein salilla otetaan mitä lie romuja, kuten esim yli 500 kilon lankkuja, mutta kisoissa sitten kummasti ollaan 50kg alempana. On ihan eri asia nostella miten sattuu, kuin nostaa sama kisoissa. Henk. koht. en usko Kennellyn ottavan edes 290 kiloa oikeissa kisoissa. Vahva veikkaus raw-kisanostoksi parhaimmillaan 275kg.

Itse olen nähnyt lähes 100kg pudotuksen kovasta salipenkistä raw-kisoihin. Se stoppi on yllättävän kova ja vielä fataalimpi kun kyseessä on lankulla penkkaava paitakaveri.

Jani murtomäki sanoi metalin foorumilla, että ryan kennelly oli ottanut arnold classicin lämmittelyisä, 2x290kg joka oli ollut kuin paperia ( huom siis rawina tämä)

Toisin päin on, eli tuo 322,5kg on nostettu voimanostokisoissa, jossa Henderson otti jotain hilurautoja kyykyssä ja vedossa. Single lift -enkka on tehty samana vuonna (1997) myöhemmin. Olisi mukava nähdä noiden kisojen pöytäkirjat; liekö sitten yrittänyt parannella tuota 322,5kg:n ennätystä tuossa jälkimmäisessä kisassa kun tulos oli 320kg. Ja nämä siis IPF:n kisoissa ja mitä olen nostot nähneiden kommentteja lukenut, niin pysäytys rinnalla oli pitkä. :worship: Ja tottakai raakana kaikki nostot; Hendersonhan oli kova raw-nostojen ja tiukemman doping-kontrollin puolestapuhuja.

Ja niin kuin RRKalle sanoi, niin täysin omassa luokassaan on Hendersonin tulokset kun puhutaan raw-penkistä. Etenkin kun otetaan huomioon olosuhteet missä ne on nostettu.

Mendelsonin 323kg raw-penkki on kyllä hyväksytty nosto, mutta kaikkihan tietää, ettei siinä nostossa ollut stopista tietoakaan. Jotain kertoo se, että Mendy otti samassa kisassa 295kg nätisti stopista, mutta kaksi seuraavaa nostoa tuo 323 mukaanlukien tulivat ilman stoppia. Ja kaikki nostot hyväksyttiin.

Back
Ylös Bottom