Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

juuh.. piitsille juomaanööliä ja ottaan kameralla harhalaukauksia..:D Tosta kanasta en tiedä mut katoitko sitä maisemaa siinä takana?! :wtf: nyt ku kattoo ulos ni tekis mieli viiltää ranteet auki.. vitun kaamos :david:

Eilisestä asti tehty oppimisportfolio viimein yön urakoinnin jälkeen palautettu ja nyt pääsee nukkumaan. Oh autuutta :D.

Huomenna pamahtaa tilille yli tonni veronpalautuksia:rock: ja mikä parasta, voin käyttää sen ihan yksin itseeni:D

Bejbee!

Edit. Ei perse, seksikästä

Torstai ja perjantai vapaat jiihaa!

Samma här:dance:

Mulla on aika häröt talvirenkaat autossa:D. Normitalvikelillä = jäistä perä heittää pienimmästäki, auto menee ku pulkka ja kokoajan saa olla tarkkana. Mutta sit eilen illalla kun ajelin himaan ja oli ihan tappokeli (tyyliin viis metriä lunta tiellä ja kaistat täynnä uria ku perunapelto), pitoa oli vaikka muille jakaa ja auto kulki jämäkästi sinne minne pitikin. Emmätajua. Ja noi on (olevinaan) nastat eikä kitkat:rolleyes:.

Sä vaan vedät turhan kahvassa joka mutkan:rolleyes:

Koko loppuviikkona normaalia koulua enää. Huomena itsenäisyyspäiväjuhla, torstai luonnollisesti vapaa ja muutenkin kiva päivä tiedossa, sekä perjantaina katsomaan tali-ihantala kolmella eurolla:)

Mulla on aika häröt talvirenkaat autossa:D. Normitalvikelillä = jäistä perä heittää pienimmästäki, auto menee ku pulkka ja kokoajan saa olla tarkkana. Mutta sit eilen illalla kun ajelin himaan ja oli ihan tappokeli (tyyliin viis metriä lunta tiellä ja kaistat täynnä uria ku perunapelto), pitoa oli vaikka muille jakaa ja auto kulki jämäkästi sinne minne pitikin. Emmätajua. Ja noi on (olevinaan) nastat eikä kitkat:rolleyes:.

hölömö:D

jos sulla on nastarenkaat ja ajat PELKÄN lumen päällä niin niillä nastoilla ei ole siinä mitään virkaa, ne ei ota kiinni sinne jäähän/lumeen. pelkällä lumella ajaessa ainoa millä on merkitystä on renkaan kitkapito (lamelointi) jotenka ei siis ole enää olemassa vain kitka ja nastarenkaita. sano kitkanasta ja kitka:D

Tänään 2*180 mavessa, uudet enkat siis. Huomenna tunti koulua, torstaina vapaapäivä ja perjantaina tunti koulua. Oon tyytyväinen.

hölömö:D

jos sulla on nastarenkaat ja ajat PELKÄN lumen päällä niin niillä nastoilla ei ole siinä mitään virkaa, ne ei ota kiinni sinne jäähän/lumeen. pelkällä lumella ajaessa ainoa millä on merkitystä on renkaan kitkapito (lamelointi).

Jees, kyllä mä ton tiedän. Mutta siis tarkotin sitä, että ihmeen hyvin noilla pärjäsi niin pahalla kelillä, vaikka ovat suht paskat halpisrenkaat. Että en olis uskonut niiden kitkapidonkaan olevan mikään loistava, kun nastat ei näköjään pidä jos on vähänki jäätä...:jahas:

Back
Ylös Bottom