Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Ei jouluna saa ryypätä, mikä teitä ihmisiä vaivaa.Vedän takasin: on se joskus iha hyvä nollata, juua nii kauan että sammuu, ja sen kun tekee yksin vieläpä pimeässä huoneessa, saa aikaa kelailla asioita. En kyllä aatellu juua kun jouluna.;)
Turhan traagista komediaksi.:D Helkkarin paskasti käynnyt, ei ollu salilla ketään herättelees sua?
Jos 65 kiloinen perusjamppakin kiskaisee 100 kiloa penasta, kuulostaa tuo Tigerin tulos (~135 kiloa) ihan järkevältä (jos vielä 9 vuotta treeniä päälle).
Eipä tuo mitään komediaa kyllä ollut. Harmittaa oikein puolesta tuo hampaiden lohkeeminen.
Niitä kun ei kauheasti ylimääräisiä jaeta elämän aikana. :(
Miten pahasti lohkesivat?
Saahan noita paikkailtua.. Mulla ainakin on yhessä hampaassa puolet jotain muovia tai jotain mitä ikinä ne sinne laittokaan..
niimpä :Dnäytä pari 65kg perusjamppaa jotka ton tekevät.
En nyt tarkoita tässä kohtaa satunnaista kaduntallaajaa, vaan henkilöitä jotka ovat treenanneet pari-kolme vuotta. Olisi varmaan pitänyt tarkentaa.näytä pari 65kg perusjamppaa jotka ton tekevät.
10-15 kiloa sinne tai tänne. :Dja tuosta tigerin tuloksesta että se on noin 300paunaa eli se on varmasti aikalailla yläkanttiin. luulen että 110-120kg penkkimies.
Ei minunkaan. Emmä tajua miksi joulusta on tullut pikkujoulujen ohella ryyppysesonki.Ei se vaan sovi mun ajatusmaailmaan
Soittelin taas kerran eilen illalla alakertaan poliisit. Nyt kyytiä sai perheen 15v tytär.
Rappukäytävään joutui karkuun juoksemaan kun humalainen isä hieman kertoi ettei kannata aukoa saatanan lehmä.
Äiti katteli kylmästi päälle.
Poliisit tuli ja isäntää vietiin. Tämän jälkeen kaksi poliisia piti puhuttelua äidille jotain 20min.
Kun olivat lähteneet niin tytär aloitti parkumisen ja äiti vaan tylyttää että koko homma sen tyttären vika.
Että tällainen lauantai-ilta.
Saivat vissiin kaksi päivää sitten viimeksi kirjallisen varoituksen tuosta melskaamisesta.
On se kumman vaikiaa saada ihmisiä vuokra-asunnosta ulos metelöinnin takia.
Tämä nyt siis toinen kerta kun olen tuonne polisiit kylään pyytänyt.
Huomenna jos sille isännöitsijälle soittelis. Sekin on vaihtunut jo kolmasti tässä.
En nyt tarkoita tässä kohtaa satunnaista kaduntallaajaa, vaan henkilöitä jotka ovat treenanneet pari-kolme vuotta. Olisi varmaan pitänyt tarkentaa.
Perusjampalla tarkoitin aloittelijan tasolla olevia siis.
Turhan traagista komediaksi. Helkkarin paskasti käynnyt, ei ollu salilla ketään herättelees sua?
Miten pahasti lohkesivat?

sanottakoon että golfissa se on ihan kohtalaisen hyvä, sitä se on vissiin enemmän reenannut.