Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

eilen verenluovutuksessa käynti, josta mukaan lähti makea t-paita; tekstillä GIVERIGHTNOW

Ooohh, jakaaks ne siellä nyt paitoja? Oon meinaan menossa maanantaina luovuttamaan:). Tota vois kehatakki käyttää, toisin kun sitä 'Hengenpelastaja'-kassia...

Oli kyllä tänään niin kuuma mies salilla, ettei mitään rajaa:kuola:. Reenit meni kyl itellä ihan vituilleen sattuneesta syystä:lol2:.

Koeviikko ohi! :rock:
Vapaus!

Pahasti vaikuttaa siltä että jouluksi olisi saamassa ihan ammattinimikkeen vanhan vappuhatun kaveriksi.
Auto telottiin tuossa puol toista viikko sitten mutta kuljetusfirma on ihmeen asiallisesti hoitanut homman.
En tiiä mitä sitä tässä uskaltaisi odottaa, pohdittavia asioita on mutta tällä hetkellä tuntuu pelottavan hyvältä.

Voi jestas.
Eilen oli pikkasen vittumainen päivä, kamala kiire ja jatkuvasti paine päässä. Illalla kun pääsi himaan en meinannut millään rauhoittua, joten avasi pullon valkkaria ja päätin rentoutua tekemällä pipareita. Ehkä huonompi kombinaatio, tuo viini ja leipominen. Ensinnäkin olen ottanut pellin uunista unohtaen että se on kuuma --> sormenpäät palaneet.
Toiseksi kreatiivisuus on kukoistanut --> kaikilla ukkopipareilla on nyt megalomaaniset kikkelit. Tasavertaisuuden vuoksi akkapipareilla on tissit.
Tarkkuus on nähtävästi kärsinyt siinä juodessa. Piparit on epämuodostuneita, kun oon tökännyt muotin kohtiin missä ei ole edes taikinaa. Yllättävän monen megalomaanisen kikkelin omaavan ukkelin toinen jalka on amputoitu.
Aika sairas läjä pipareita tuloksena. Näitä ei tarjota sukulaisille eikä viedä töihin, mutta piristi tätä aamua kivasti.

Tuli käytyä ostoksilla. Mukaan tarttui pari Iittalan punaviinilasia ja pari pulloa hyvää viiniä. Ruuaksi sitten illalla valkosipuliperunoita, sisäfilepihviä, punaviinikermakastiketta ja kasviksia. Jälkkäriks tummaa suklaata. :kuola: Ei ole pitkään aikaan tullut tehtyä kunnolla ruokaa niin nyt sitten vihdoin innostui jotain hyvää vääntämään. :):)

Tuli käytyä ostoksilla. Mukaan tarttui pari Iittalan punaviinilasia ja pari pulloa hyvää viiniä. Ruuaksi sitten illalla valkosipuliperunoita, sisäfilepihviä, punaviinikermakastiketta ja kasviksia. Jälkkäriks tummaa suklaata. :kuola: Ei ole pitkään aikaan tullut tehtyä kunnolla ruokaa niin nyt sitten vihdoin innostui jotain hyvää vääntämään. :):)

Se oli jotain sanoinkuvaamatonta. Vaikka seura puuttuikin niin se maku.. Ehottomasti parhain mun tekemä setti. Parempaa kun perusravintoloista saatu pihvi.

Naiset, opetelkaa pihvinpaiston jalo taito, saatte haluamanne miehen sydämen samantien. :)

Jaa-a, en kyllä osaa naisten kokkaustaitoihin sanoa mitään, mutta miehille sitä hommaa en kyllä kovin helpolla antaisi... Meillä ei oo isäntä sen jälkeen kyökkiin päässyt ku syömään, kun kerran kokkasi kanariisikatkarapupadan. :urjo:

Voispas lähtä kohta tänää taas naisjahtiin..<3 jos vaikka tapais jonku ihanan..Enkä aatellu juoda tippaakaan,vaan keskittyä ettimään jotaa hyvää ja sopivaa..

Sain kaverilta semmosenl about 70kg painavan säkin ja vanhan pesukoneen ni pääsee spurttailee pihalle pakkaseen. Ja takareisi/pakara-osastokin kunnossa nii saa pyllistellä yli kahella markalla joka treenissä. :dance::hyvä::D

Tänään yöllä klo. 05.00 lähtee lento Brasiliaan ja olen tuolla lennolla! :dance::):hyvä:
Täsä se paikka ny on: Porto de Galinhas!
wp03.jpg

jeees! :)

Tänään yöllä klo. 05.00 lähtee lento Brasiliaan ja olen tuolla lennolla! :dance::):hyvä:
Täsä se paikka ny on: Porto de Galinhas!
jeees! :)
Lol, mitä vittua tuo kana tuossa kuvassa tekee? :D Itsekin tekisi mieli lähteä Brasiliaan nais.. ööh, maisemien vuoksi. ;) Varmaan mahtava paikka, kun saa kävellä leoparditangoissa biitsillä, eikä kukaan hauku homoksi.
happy (25).gif

Onnea vaan trippiin. :)

Back
Ylös Bottom