Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mä lähinnä meinasin niitä julkisia itselleni, etten ajelisi tuolla liikenteessä umpisurkealla ja epäturvallisella autolla :D
Kesäisin tuo on ihan jees menopeli, mutta talvella mieluiten välttelen sen käyttämistä. Niinkun oonkin aika hyvin vältellyt sinänsä, en tiedä miksi edes tänne länkytän :)

Ei muuten ollut tarkoitus mollata sinua ja autoasi tässä asiassa. Oli aavistuksen tunteet pinnassa, kun muutenkin väsyneenä joutui tuolla liikenteessä kärsimään.

:love:

Huomenna ois koe kirkkohistoriasta:dance: Sain jo muistiinpanot tohon vierelleni, pitäs vielä alkaa lukemaan... Ei mitään hajua mitä pitäs osata huomenna.

Paikat on vaihteeksi ihan vitun jumissa ja pohkeet kipeinä eli en odota paljon venyvyyttä huomisessa koulun kuntotestissä :david: . Olen jostain syystä varsin väsynyt ja nyt juuri alkoi vituttamaan edellä mainittu paikkojen jumiusuus ja/tai niiden kipeys, mikä tekee venyttelemisen vaikeaksi.

Nyt vituttaa oikeen tosissaan!! 5-vuorotyön tuomat "ihanat" unihäiriöt taas päällä, eikä tunnu tällä kertaa menevän millään ohi :itku:

Itselläni kävi 3 viikkoo sitten tilanne mikä jäätää minua loppuelämäni. Nostin 80kg 3x10 yläasennosta puoliväliin ja takaisin yläasentoon. Viimeisen sarjan viimeinen toisto ja paketti hajos ja jäi rinnalle. Yks meijän salin isoista sedistä katseli 20 sekunttia huvitttuneena, kun yks hujoppi, tuttu juoksija yritti nostaa tankoo pois. Sitten se tuli ja nosti tangon telineisiin ja tuumas, että varo ettet tapa ittees. Hävettää olla aina yhtäaikaa salilla sen kanssa. :D :D :D

Saatanan saatana. Piti olla maistella viskejä ens viikonloppuna, mutta noi alkolaiset uhkaavat lakolla :curs:. Eikä todellakaan kiinnosta niin paljoa, että jaksaisin tänään jonottaa satojen muiden kanssa.

vittu paikallisten sprinkereiden kanssa. tosi kiva käydä kakilla vessassa kun jokaisen vessan lattialla on miehekkäät kusilammikot...

Meidän salilla käy sellainen hevari. Lähes aina sillä on farkut jalassa, noh tällä kertaa tuli astetta kovempi setti. Toppahaalarit ja helvetin paksu camouflage villapaita päällä. Vielä paidan huppu oli vedetty päähän. Ei ainakaan kylmä pakota.

JA aina penkkiä. Aina.

vittu paikallisten sprinkereiden kanssa. tosi kiva käydä kakilla vessassa kun jokaisen vessan lattialla on miehekkäät kusilammikot...
JUU, siis mä en pysty käsittämään sitä kusilammikkoa siinä pisulaarin edessä lattialla, eikö porukka saa nojattua sen vertaa eteenpäin että sais ravistettua tipat sinne pönttöön vai onko porukka niin lyhyttä ja omistaa vaan niin säälittävän onnettomat mulkut että se ei ole millään tavalla mahdollista ja kustaan sieltä kaukaa että suihkun heikennyttä loput menee lattialle.

Ja joillan ukoilla on vissiin joku karvanlähtöaika kun sen pöntön reunat on kun kuorutettu niillä mulkkukarvoilla joita ihmiset sinne ravistelee, EI perhana sentään:curs:

Back
Ylös Bottom