Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mitään määrää. Kohta tangossa onkin sit 110kg ja meno on hurjaa :wtf:Oon alkanu täs käymään salilla tuolla Perniön kuntosalilla Turussa. Eli TuTo.
No siellä on ihan on kans nähty kaikenlaisia suoritustyylejä, ehkä parhaimpia on tähän asti ollut yhden maahanmuuttajan posetukset peilin edessä aina sarjan jälkeen. Sit toinen on tapaus on 25v jätkä joka tulee salille --> heti penan kimppuun. Tankoon aina heti se 60kg, ei lämppäreitä. No tää 60kg hoituu iha helposti. Sit 90kg ja perse nousee niin maan tulen perkeleesti !!Ei mitään määrää. Kohta tangossa onkin sit 110kg ja meno on hurjaa :wtf:
btw, muita jotka käy tuolla salilla ?
Ettei se 60kg olis se "lämppäri"? ;)
Aika heikot lämppärit silti ! Miettii et jätkä ei tee mitään muuta (venyttelyjä tai muita pumppaamisia) ennen tätä. No paskaaks sillä on väliä, tehköön miten tekee.
Esimerkiksi minun ensimmäinen lämppäri penkiltä on juuri 60 kiloa. Se nyt on paino, joka ei tunnu missään ja on helppo iskeä tankoon miettien ensimmäisiä sarjapainoja.

edit: ja jostain täältä satuin lukemaan, että yläselän treeni ennen penkkiä vie siitä tehoja.
Joo ja rintalihas ei voi katketa ikinä ja silleen. Nää on näitä uskoja. Uskossa on ihan hyvä elää. Kannattaa uskoa asioihin, muttei mihin tahansa. OK, joillekin 60 kiloa on ihan hyvä ensimmäinen lämmittelypaino jos on tarpeeksi vahva mies. Tosin olen nähnyt usein isojen miestenkin lämmittelevän pelkällä tangolla ihan ensin kuten minä teen. Tosta movettajan tekstistä sain sellasen käsityksen, että tää kaveri tekee suht hikistä sarjaa 90 kilolla, joten tuskin se 60 kiloa on sillon se järkevin vaihtoehto ensimmäiseksi lämmittelysarjaksi, mutta kukin tyylillään. Eipä tossa silti mitään kummosta komediaa ollut.Ei juma.. näitä kun lukee, niin olen niin onnellinen ettei ole pakko mennä mihinkään salille, kun on kotona vehkeet. Ja töissä oma sali, jossa naisten vuoro, sinne ehkä just ja just saattasin..
Olen ollut uskossa, ettei rintalihaksia juurikaan tarvitse lämmitellä, varsinkaan millään minipainoilla. Kiertäjäkalvosin sitä vastoin kyllä, nimenomaan ennen penkkiä. Ja jos haluaa vaikka lisäksi niitä käsiä pyöritellä (siihen menee mitä? 20 sekuntia?), niin se pitäisi mennä tekemään jonnekin muualle kuin sen penkin viereen? Onneksi pysyn kotona, kerta olen näemmä niin
edit: ja jostain täältä satuin lukemaan, että yläselän treeni ennen penkkiä vie siitä tehoja.
-olotila esti toteutuksen. Eikö sitä nyt voi sen vertaa ottaa huomioon toisia kävijöitä, ettei kusen ja kullinkäryisillä lapasilla mene tankoja rutistelemaan? Vai olenko mä vaan liian ällöpylly?
-olotila esti toteutuksen. Eikö sitä nyt voi sen vertaa ottaa huomioon toisia kävijöitä, ettei kusen ja kullinkäryisillä lapasilla mene tankoja rutistelemaan? Vai olenko mä vaan liian ällöpylly?[/QUOTE]