Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Täällä mikään jumia.

E: Tosin netti katkeillu vissiin useammallakin tänään (Elisan palvelu).

Tea Hiilloste, tuo suomen valovoimaisin sooloartisti, tuo silmänilo.. Suomen top-3 mahtuva muija.. aijai, se on ihana, älkää dissatko sitä yhtää! se on ihana, mä sanon niin!

se on ihku :haart::haart::haart::haart: ihku!

Tea on oikeesti suunnilleen lähellä täydellistä tyttöä :haart: Ei todellakaan ihanampia oo montaa tänkokosessa maassa..Mä jopa osallistuin siihin tapaa-tea kisaan, mutten voittanu:(

Tea on kevyesti suomen kolmen kauneimman muijan joukossa, se on söpö, aivan sulonen, ja todella ihana. Sen musiikki nyt on vähän läppää toki, mut kyl minust se Tytöt tykkää on iha kiva biisi, vaikken tontyyppisen musiikin ystäviä olekaan, mut Tea on tosi :kuola: :haart: :love:

Ihan mielettömän söpö. Tosi seksikäs, sulonen, kaunis, ja ihana.. 1-10 asteikolla 9.9998.. koska täydellistä nyt ei voi määritellä..:) On paremmankinnäköisiä nähty.. Lavalla.. kahdesti, ja on siinä selkee ero vielä, mut kyl Hiillosteen likkaki on jotaa aivan käsittämättömän sulosta.. sellasta ihanaa..

Weiland, Eiks muka se oo lutusen näkönen?:)

Vai oonks mä taas ainoa jonka mielestä Tea Hiilloste on aivan jotain tosi sulosta? Vai onko mun naismaussa jotain valittamista?:)

Tapaa Tea-kisaan osallistuminen...missäköhän tällainen tilaisuus on ollut? Olit varmaan ainoa parikymppinen kisassa.

Eiku voi Tea raukkaa..

;)

Edit: jonku nrj:n tai jonku tollasen mainosradiokanavan nettisivuil viime kesään, nii ja varmaa loput kaikkii seksihullui pervoi 50v setiä..:D

Vissii sit mun naismaussa on sitte jotaa vikaa.

pitäis vissii ostaa parempi naismaku:D

Back
Ylös Bottom