Kristityt forumin ylipäätään. Sieltä löytyy mitä ihmeellisempää matskua.
Minä olen esimerkiksi viettänyt _vuosia_ väitellen kristittyjen kanssa, jotka ovat sitä mieltä, että evoluutio-oppi tulisi hylätä tieteessä ja kouluissa kreationismin hyväksi.
Mutta kristityillä on, jota useimmat lestatkin taitavat tunnustaa.
Edelleenkin kysyn: mihinkä ihmeen monikulttuurisuuteen?
Tämä maa ja kaikki muutkin ovat olleet "monikulttuurisia" jo esihistoriallisista ajoista.
Mikset itse muuta autiolle saarella yksinäsi eristyksiin?
En minä ole tätä maata miksikään muuttamassa. Tämä on ihan jees näin, enkä näe lähitulevaisuudessa mitään radikaaleja muutoksia.
Vai mitä meinasit?
Maahanmuuton lisääminen jostain tietyistä maista? Entisessä Neuvostoliitossako meinaat meidän asustelevan?
Meillä on tietyt lait ja säännöt, joiden puitteissa tänne saa tulla kriteerit täyttäessään alkuperästä ja ihonväristä riippumatta. Nuo ajatukset jostain tietoisista väestönsiirroista ovat peräisin aivan muusta maailmasta kuin demokraattisesta Suomesta.
Ainoa poppoo mitä tänne suoranaisesti siirretään on se viitisensataa kiintiöpakolaista vuodessa ja siitä määrästä nyt ei ole tätä yhteiskuntaa heilauttamaan oikein suuntaan taikka toiseen.
Ensinnäkin, Kristityt forumit, taidat olla käyny Saarikallen palstalla, nimimerkki oon joskus itekki lukenu.
Toisekseen meitä kristittyjä on muuten aika eri asteisia, itsekin kuulun toistaiseksi kirkkoon, vaikka viimeksi olen ollut sellaisessa Serkkuni rippijuhlissa, en siksi että Jumala haluaa minua sinne, vaan siksi että mun serkku
on mulle tärkeä ihminen, ja tottakai olen siellä kun kutsuttiinkin, tottakai vaikken ollut maassa, niin soitin sille onnittelut kun se pääsi ylioppilaaksi ja suoraan korkeakouluun opiskelemaan, ei siis leikkikorkeaan vaan ihan yliopistoon.
Täällä maassa taisi olla hyvin paljon somaleita ja muita muslimeita kivikaudella:D
Autiolle saarelle? ei pysty, kun Locke räjäytti sukellusveneen, ja Otherssit ei oikein taitais tykätä siitä, vaikka mielelläni menisinkin, Juliet on söpö, aivan ihana;)
Ai et oo muuttamassa, siis maahanmuuton lisäämisellä, ja sillä että maahanmuuttajien syntyvyys on suurempi, ja sillä että perheenyhdistämisohjelman kautta 500 pakolaista on yhtä-äkkiä 10 000 pakolaista.. En tajua, miten väestönsuhteet eivät muutu tuosta?
Maahanmuuton lisääminen tietyistä maista? eikö se Afrikkaan perustettavaksi ajateltu huippuosaajien rekrykeskus ole tiettyihin maihin kohdistuvaa maahanmuuton lisäämistä? miksei rekrypisteitä Ausseihin, Saksaan tai Irlantiin? hä? Tottakai suomeen toistaiseksi on saanut tulla ihonväristä riippumatta, mutta jotenkin täällä tunnutaan harrastettavan käänteistä apartheidiä, eli toisinsanoen mustan roturyhmän edustajien kohottamista toisten yläpuolelle. Missä on neutraalisuus?
Ajatus peräisin jostain muusta maailmasta? no niin, et hyväksy ideaa koska se on peräisin itänaapurista? Mitäs venäläiset on sulle tehny? Tatjanalta ei herunu? Miten ku Apartheid on afrikasta peräisin oleva asia, joten se on lähtökohtaisesti hyvää? mikset kannata sitä? Tai Ruandan kansanmurhaa?
Edelleen, Kiintiöpakoilaisia pitäisi auttaa kotimaihinsa, eikä siirtää ongelmaa tänne, Analogiana: jos joku sun vieras sattuu oksentamaan keittiön lattialle, korjaantuuko tilanne paremmin siivoamalla laatoitukset, vai siirtämällä ne olohuoneen sohvalle?