Pro Evolution Soccer 2008

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Wainio
  • Aloitettu Aloitettu
Eli täältä tosiaan löytyy tuo PS3-versio, ja on todellakin aivan täysi susi. Ruudunpäivitys on aivan täyttä sheissea, joka syötön jälkeen koko ruutu tärähtää. Jotenki käsittämätöntä että julkaisevat noinki keskeneräistä peliä. Rahat takaisin Konalmilta! Sitä vastoin Fifa08 yllätti ainaki mut positiivisisesti...

Vai on Ps3 versio jäänyt keskeneräiseksi.. Nihkeää!

Onko kukaan Ps2 version omistava pelannut vielä tuota community modea, jossa voi pelata kaveria vastaan ja sitten se tallentaa kaikki statit kyseisistä peleistä? Eilen tuli pelattua sitä ja jouduin vaihtamaan JOKAISEEN peliin erikseen sen kursorin (eli siis pelaajan valinnan) manuaaliseen. Se on siis aina pelin alussa semi-auto moodissa jolloin kone vaihtelee ukkoa ihan randomisti. Toi on todella ärsyttävää jos tota tarvitsee vaihtaa aina pelin alussa. Pystyykö tuon tallentamaan jostain niin että se on manual koko ajan?
Puolustuksesta sen verran, että sen lisäksi että puolustus valuu veskan syliin se myös jättää ihan himmeitä aukkoja keskelle linjaa. Siis kun vastustaja puorittää palloa puolelta toiselle niin se puolustus linja ei liiku linjana vaan sellaisin kahden miehen ryppäinä jolloin siellä on vuotavia aukkoja joista kone sitten rokottaa.. Tämä voi tietysti johtua ihan omasta pelitavastakin, mutta ovatkos muut huomannee tälläistä?

Olen huomannut tuon "kunniakujan" tekemisen, tyypillistä koneen kusetusta.;) Kaveria vastaan ei ole tullut pelattua niin en tiedä miten puolustajat käyttäytyvät siinä.

Puolustuslinjan saat nostettua sieltä ennen peliä valikosta manual settings ja joku en muista, mut siinä on kuitenkin A, B ja C vaihtoehdot. C on aina automaattisesti valittuna ja se tarkoittaa, että linja makaa molarin edessä, B on välimallin ratkaisu ja A:ssa linjan pitäisi olla normaalia ylempänä. Kannattaa kokeilla, jos et ole vielä huomannut tuota.

En tiedä onko tuo PS3-versio vielä pelastettavissa päivitysten kautta, mutta huonolta kuulostaa. PES:n luoja myönsi Pelaaja-lehden haasattelussa Tuomas Puhalle, ettei ole tyytyväinen PS3 ja Xbox-versioihin, resurssipula ja aika olivat suurimmat syyt. Ehkä pitää odottaa seuraavan PES:n ilmestymistä kolmoselle.

No nyt kun olen vääntänyt pessiä ps2:lla ja xbox:lla niin on kyllä sanottava että pelissä on suuria eroja. Xbox on paljon hitaampi enemmän saman konsolin fifan tyyppinen. Ps2 versiossa pallo ja pelaajat kipittävät huomattavasti nopeammin, itse ainakin tykkään tästä. Ja jos en väärin katsonut niin xbox versiossa ei vielläkään pystynyt tekemään sitä dream teamiä? vai meneekö se jotain eri reittiä kun ps2 versiossa on aina mennyt?

Puolustuslinjan saat nostettua sieltä ennen peliä valikosta manual settings ja joku en muista, mut siinä on kuitenkin A, B ja C vaihtoehdot. C on aina automaattisesti valittuna ja se tarkoittaa, että linja makaa molarin edessä, B on välimallin ratkaisu ja A:ssa linjan pitäisi olla normaalia ylempänä. Kannattaa kokeilla, jos et ole vielä huomannut tuota.

En ole huomannut tuollaista. Olen aikaisemmissa versioissa pitänyt puolustuslinjaa ylhäällä paitsioansalla, mutta toi ei tunnu oikein onnistuvan tässä versiossa. Täytyykin heti mennä kokeilemaan. Kiitos vinkistä! Kaveria vastaan oli paljon siistimpää pelata kun konetta, mutta niinhän se on melkein pelissä kuin pelissä..
Onnea peleihin.

Joo, oon nyt tahkonnut 360 ja kyllä tämä on ihan kuraa tänä(kin) vuonna. Parasta pelissä on se, että joukkueiden taitotaso on saatu realistiseksi, ennen kaikkea pelaajien taitotaso on kohdillaan. Esimerkiksi jollain Messillä tai Ronaldinholla kipittäminen on mukavaa, kun pallon pitäminen tuntuu helpommalta kuin jollain rivimiehellä. Miinuksia onkin sitten enemmän. Ruudunpäivitys hidastuksissa on ihan puuroa ja hidastukset muutenkin sellaisia mistä ei välillä saa selvää missä pallo oikeen on. Kuten Puha sanoi pelaaja lehdessä "keskikenttää ei ole", on aivan totta. Siitä voi juosta läpi. Puolustaminen ei onnistu. Omat pakit on välillä ihan pihalla sijoittumisessa. Laitapakit on minusta eniten pihalla. Olenkin sitten pelannut pelkästään kolmella keskuspakilla. Odotin enemmän säätö mahdollisuuksia, tuntuu että niistäkin on nipistetty. Valikot on ihan paskat. Edit modessa on paljon puutteita. Saisivat nyt tämän vuosikymmenen puolella jo hoitaa noi lisenssit kuntoon. Niillä oli timantti käsissään, vaan ei ole enään.

olisko kellään tietoa mistä löytyis noi päivitykset tohon pes08 pc versioon, ettei tarvis pelata jollain ihme joukkeilla, arsenal on joku vitun london, ja muuta kuraa.

Pakko se on myöntää että Fifa 08 hakkas PES 08 aivan köykäsesti. Pessi on ihan arcadea nyt...

Nyt on tullut kokeiltua Pes2008 X-box360, PS2 ja PS3 koneilla ja sitä mieltä että PS2 version on paras niistä. X-Boxilla ja PS3:lla ruudunpäivitys nykyy ikävästi. Joten ei tässä muu auta kuin palata Pes vitoseen, joka on omasta mielestäni paras jalkapallopeli joka on konsoleille koskaan julkaistu.

Pakko se on myöntää että Fifa 08 hakkas PES 08 aivan köykäsesti. Pessi on ihan arcadea nyt...

Millä konsolilla? PS2 versio on mielestäni vielä aika kaukana arcadesta. Ilmeisesti PES 08 vaihtelee reippaasti pelattavuudellaan eri konsoleilla. XBOX:in yritys oli jo viime kerralla täysi susi eikä tänä vuonna ilmeisesti ole parannuksia tullut riittävästi. PS3:n olisin odottanut vetävän homman himaan, mutta ilmeisesti peli kusee ja isosti

En ododttanut kakkoselle suuria muutoksia enkä myöskään saanut niitä.

Fifa on edelleen ihan eri peli, toivottavasti on jatkossakin. Ja eikös se Fifa ole juuri sitä arcadea? Vai tarkoitatko, että molemmat ovat arcadea, mutta Fifa on parempaa sellaista?

Millä konsolilla? PS2 versio on mielestäni vielä aika kaukana arcadesta. Ilmeisesti PES 08 vaihtelee reippaasti pelattavuudellaan eri konsoleilla. XBOX:in yritys oli jo viime kerralla täysi susi eikä tänä vuonna ilmeisesti ole parannuksia tullut riittävästi. PS3:n olisin odottanut vetävän homman himaan, mutta ilmeisesti peli kusee ja isosti

En ododttanut kakkoselle suuria muutoksia enkä myöskään saanut niitä.

Fifa on edelleen ihan eri peli, toivottavasti on jatkossakin. Ja eikös se Fifa ole juuri sitä arcadea? Vai tarkoitatko, että molemmat ovat arcadea, mutta Fifa on parempaa sellaista?
Vaikken Wainio olekaan niin vastaan silti. Itse tarkoitin XBOX:in tämän vuoden versiota. Peli oli tänä vuonna niin suuri pettymys että itken itseni uneen joka päivä seuraavan vuoden ajan, kunnes toivottavasti boxille tulee seuraava osa. Itse en ole ps3 versiota kokeillut, mutta kuulemma ovat identtiset xboxin version kanssa. mitähän vittua oikeen selitän:david:

Kyllä PS2-versiossa ainakin pientä EOM:ia on verrattuna PES6:en, vaikkei mitään kovin suuria muutoksia olekaan. Ilmeisesti ei sitten kannata hankkia PS3:a tuon pelin takia, jos se kerran PS3:lla on huonommin toimiva kuin PS2:lla...

Kyllä PS2-versiossa ainakin pientä EOM:ia on verrattuna PES6:en

Anteeksi tyhmyyteni, mutta mitä toi tarkoittaa?

Ja itse peliin. Olen kyllä alku töhöilyjen jälkeen saanut pelin uudesta rytmistä kiinni ja omasta mielestäni peli on taas kerran parempi kuin edellinen versio. Puolustaminen on vaikeampaa, mutta kun siitä saa vaan kiinni niin kyllä vastustajan hyökkääjät pysyy kurissa. Itse olen ainakin ruvennut käyttämään pahimpia kärkiä vastaa manmarkingia jotta pysyvät herran nuhteessa. =P
Niin ja pelaan siis Ps2-versiota.

Back
Ylös Bottom