Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hyvää yötä päivänsäteet ja menninkäiset. Ite saa valita kumpi tahtoo olla.

Over and out.

Mike, kerros lurjus sellainen asia, että miks helvetissä tuo IRC pompottaa mut ulos ?

Ilmoittelee, että too meny connections....

Juu'u, onneksi ois 4pv vapaata, sitten singahdetaan kurssille ja onneksi kurssi vie koko ensi kierron. Viime kurssilla kului omat vapaat :curs:
Itellä onneksi kursseja suht vähän. Mutta täällä painetaan 4 töissä 6 vapaalla meiningillä joten kaks kolmas osaa vuodesta voi keskittyä johonkin aivan muuhun kuin työntekoon.

Pitäisi painua nukkumaan. Aikainen herätys taas :jahas:

Itellä onneksi kursseja suht vähän. Mutta täällä painetaan 4 töissä 6 vapaalla meiningillä joten kaks kolmas osaa vuodesta voi keskittyä johonkin aivan muuhun kuin työntekoon.

Juu, se ois tervetullut lisä tuo 12h vuorojärjestelmä meidänkin TES:iin. Nyt se ei vain ole mahdollista edes siltä kantilta :jahas:

Nyt tulee Jatkuvuuden pyynnöstä se Post #1000..

Harmittaa ettei Suomi päässyt futiksen EM-kisoihin. Baarissa katsottiin peli, alkoi melkein itkettää kun oli niin masentunut tunnelma matsin jälkeen. Vitutti niin paljon että piti vähän ottaa, pitkästä aikaa.

No niin arvelinkin. Onpi muuten ensimmäinen kerta kun olen tässä asunnossani hjumalassa! hih!!!!!! Mahtavaa kun ei ole huomenna mitään erittyisen tärkeää.

edit: niin tosiaan, kerrankin kunnon rötvipäivä. saa herätä milloin lystää ja ei ole stressiä aikataulusta. :)

Grosskopf näyttäis olevan justiin sopivan vittumaisella tuulella keksimään mulle jonkun napakan user titlen tuohon nikin alle. Yli vuoden olen sitä pähkäilly eikä tämä pulma ole vieläkään ratkennut pääni sisällä.

(Muutkin voivat yrittää. Mm. Habankorppu vaikuttaa olevan melko luovassa tilassa.)

Back
Ylös Bottom