Mikä selain?On näköjään käytössä. Missä muualla voisi olla vikaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä selain?On näköjään käytössä. Missä muualla voisi olla vikaa?
Mikä selain?
Yllättäen ;)IE 6.0
Tuleeko IE:n vasempaan alanurkkaan mitään ilmoituksia virheistä, kun esim. noita teksikirjoitusikkunan yläpuolella olevia nappeja painaa.
No jotain virheitä se sun explorer sit löytää foorumin koodista ja sitä varten ne napit ei toimi. Tosiaan selaimen päivitys/vaihto varmaan auttais ainakin. IE:stä on tullut ilmeisesti ainakin 7 versio. Tai sit vaihtaa suosiolla esim. firefoxiin tai operaan.Niistä ei tapahdu mitään, mutta on tuossa vasemmassa alareunassa lukenut jo pitkään että "erros on page" ja "Done, but errors on page".
No jotain virheitä se sun explorer sit löytää foorumin koodista ja sitä varten ne napit ei toimi. Tosiaan selaimen päivitys/vaihto varmaan auttais ainakin. IE:stä on tullut ilmeisesti ainakin 7 versio. Tai sit vaihtaa suosiolla esim. firefoxiin tai operaan.
EDIT2: Toimiiko IE vielä, Opera 9.24 asennuksen jälkeen?
No hyvä. Ja parhaaseen selaimeen päädyitAsensin Operan ja nyt toimii![]()
:DEn ainakaa söörtsillä' löytäny vastaavaa.
Voiko uidessa tulla hiki?
En ainakaa söörtsillä' löytäny vastaavaa.

Itse olen ostanut ihan normaaleista K-Supermarketeista ja Prismoista, mutta ei niitä ihan jatkuvasti heidänkään valikoimissaan ole.Mistä sais habaneroo?
Ei siis mitää ulkolaisii nettikauppoi. Tietääkö joku saako yleensä mistä suomalaisist kaupoist?
mutuilua:En ainakaa söörtsillä' löytäny vastaavaa.
Itse olen ostanut ihan normaaleista K-Supermarketeista ja Prismoista, mutta ei niitä ihan jatkuvasti heidänkään valikoimissaan ole.