Tyhmien kysymysten kerho

Meta title: 💥 TYHMIEN KYSYMYSTEN KERHO – KYSY MITÄ VAIN ILMAN PELKOA TYHMYYDESTÄ 💥

Meta description: Ketju, jossa saa kysyä ihan mitä tahansa noloista, hassuista tai yksinkertaisista asioista – yhteisö vastaa hyvässä hengessä.

Yllättäen ;)

IE:llä on aina välillä vähän vaikeuksia noiden javascriptien kanssa, mutta jos kerran on aikasemmin toiminut, niin viittaisi edelleen niihin asetuksiin. Tuleeko IE:n vasempaan alanurkkaan mitään ilmoituksia virheistä, kun esim. noita teksikirjoitusikkunan yläpuolella olevia nappeja painaa.

Mutta selaimen päivitys tai VAIHTO voisi olla helpoin/fiksuin tapa

edit.
http://www.smartzoid.net/gwc/javascripttest.aspx
Tossa on jonkinlainen testisivu

Niistä ei tapahdu mitään, mutta on tuossa vasemmassa alareunassa lukenut jo pitkään että "erros on page" ja "Done, but errors on page".
No jotain virheitä se sun explorer sit löytää foorumin koodista ja sitä varten ne napit ei toimi. Tosiaan selaimen päivitys/vaihto varmaan auttais ainakin. IE:stä on tullut ilmeisesti ainakin 7 versio. Tai sit vaihtaa suosiolla esim. firefoxiin tai operaan.

No jotain virheitä se sun explorer sit löytää foorumin koodista ja sitä varten ne napit ei toimi. Tosiaan selaimen päivitys/vaihto varmaan auttais ainakin. IE:stä on tullut ilmeisesti ainakin 7 versio. Tai sit vaihtaa suosiolla esim. firefoxiin tai operaan.

Mistähän päin nettiä sais vaikka ton oopperan ladattua? Jos vaikka sitten toimis.

EDIT: Löysin

EDIT2: Toimiiko IE vielä, Opera 9.24 asennuksen jälkeen?

Mistä sais habaneroo?
Ei siis mitää ulkolaisii nettikauppoi. Tietääkö joku saako yleensä mistä suomalaisist kaupoist?

Olisikohan jollekkin vironreissaajalle jäänyt mieleen saako virosta jostain alkoholiliikkeestä 80% Absinttia?? Ei jaksaisi kaikkia putiikkeja kierrellä, kun sinne on menossa uudenvuodenjuomia hakemaan. 60% ja 70% sieltä näyttäisi löytyvän, mutta ei sellaista linnunmaitoa viitsisi juoda..;)

En ainakaa söörtsillä' löytäny vastaavaa.

Voiko uidessa tulla hiki?
mutuilua:
riippuu veden lämpötilasta, mutta yleinen uimahallin allasvesi on niin viileää ettei kehon tarvitse enää hikoilla liikalämpöä pois -> ei tule helposti ainakaan hiki. (ellei aineenvaihdunta vastaa jotain keskikokoista ydinreaktoria :D)

Itse olen ostanut ihan normaaleista K-Supermarketeista ja Prismoista, mutta ei niitä ihan jatkuvasti heidänkään valikoimissaan ole.

Pitääki mennä kattelee tonne Prismaa jos löytys :)
Naga morich pitää varmasti tilata jostain mutta saakohan niitä Suomesta ostettua..

Mitä on tehtävissä, jos/kun mun kämppis lentää pihalle. Sillähän on normaalisti kuukauden irtisanomisaika tjsp, niin mitä on tehtävissä kun kämppis on vähän viinaan menevä ja tahallaan kun on itse lähdössä niin pitää hirveet pippalot yms. ja siitä sit molemmat pellolle?

Back
Ylös Bottom