Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hei, Pitbull. Näenkö nyt ihan väärin, vai onko tuossa avatarin oikeassa yläkulmassa sun pehko?

Joo, oon vähän väsynyt... :zzzz:

Hei, Pitbull. Näenkö nyt ihan väärin, vai onko tuossa avatarin oikeassa yläkulmassa sun pehko?
Joo on se mun pehko, nyt värjäsin sen punaseks.;)
Joo, oon vähän väsynyt... :zzzz:
En minäkään (onneksi) yhtään edustajaa sieltä tiedä, mutta taitaa nuo 3 nimeä olla nimilistan kärjessä ko. paikassa. :D
No joo...ennen tais täälläkin maunoja olla mut eipä niitä nyt enää kauheesti täällä näe.
Kröhömmm....ehkä ihan hyvä niin:jahas::hyvä:

Täällä tais loppua... toivottavasti ei mee tänään taas yhtä myöhään ku eilen (05.30). :rolleyes:
Huomenna olis pitkä päivä... blaah.

FINISH%20HIM.jpg

Tähän valvomiseen jää vähän koukkuun ku nukkuu just siihen asti, että ehtii töihin ja sitte taas valvotaan, että sais muka jotaki tehtyä tai menetettyä vapaa-aikaa kii. Tätä sitte jatketaan niin kauan ku tulee aamuvuoro, eikä jaksa muutaman tunnin yöunien jälkeen valvoa ja unirytmi tasaantuu päiväksi pariksi... koska valvominenhan kuitenki on hauskaa. :)

Anna Abreau on hassun näköinen, tommonen menninkäinen. Tosi hieno uus video.

Ja nyt bäkkärit vetää balladia, kovenee.

Abröö näyttää sille että joku on S/M-leikkien tiimassa lätkäissyt sitä tuhkalapiolla pläsiin, juunou, silleen hellästi. Onko se uus video se End of Love mikä radiossakin o soinu?

Se on se biisi missä se hoilaa sitä "Ivory tower"-kohtaa. En tiedä mikä biisi se on.

Jaa, keskiviikkona kaatuu sit Portugali. Vois vaikka lähteä samalla juhlimaan Suomen pääsyä kisoihin.

Back
Ylös Bottom