Voi vittu tuota sahaajan avan tumpin ilmettä, ku mela sujahtaa kuuman kosteaan holeen :D
Siis paneeko ne muka tossa?
Ihana teinipillu toi kyl oli.Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi vittu tuota sahaajan avan tumpin ilmettä, ku mela sujahtaa kuuman kosteaan holeen :D
Ihana teinipillu toi kyl oli.Ja Salla on muutaman metrin päässä autuaan tietämättä tästä kaikestaVoi vittu tuota sahaajan avan tumpin ilmettä, ku mela sujahtaa kuuman kosteaan holeen :D

On se mun mielestä pannu, enne sitä kaappaus episodia ;)Siis eikö toi Eero oo vieläkää pannu Jenniä?
On se mun mielestä pannu..
joo, kyllä se on pannu..
On se mun mielestä pannu, enne sitä kaappaus episodia ;)
En vissiin käy ihan täysillä, hetken piti miettiä että mikä vitun pannu :lol2:
![]()
Ei meinaa nauru loppua.....Niin vetikö kari tuomoa dunkkuun taas lähi aikoina?
Mitäs mieltä kundit on amista noin valmentajana?Onko niko tarpeeks hapessa siihen uima härdelliin vai joutuuku ami läiskii sitä hilleriä turpaa?
Tuli ajatus: sarjaanhan tuli tänään joku Nato-Lassen veljen poika? Pihliksen teinit oli heti kuumana siihen. Jos kuvio etenis niin, että Oona&Sofia yrittäs vähän kilpailla uudesta asukkaasta mutta tämä paljastuukin hintiks ja virittelee jotain kivaa Samin kanssa. Eli leivotaanko siitä uudesta jäbästä hintti? Vai painaako se molempia teinejä?