Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Rakenteellinen rasismi my ass. Mitä enemmän näitä lukee, sitä enemmän ihmetyttää, naurattaa, vituttaa ja itkettää.

Tällainen juttu tuli vastaan kun luin lisää uutisesta.
Mielenkiintoinen, mutta sivu kannattaa ottaa suolan kanssa. Ei ollut ainakaan minulle entuudestaan tuttu ja rivien välistä ei tarvitse hakemalla hakea asenteellisuutta. Kaipa faktat ovat silti faktoja tässäkin.

http://www.amren.com/mtnews/archives/2006/08/the_latest_colo.php

1) Annetaan etnoille etumatkaa, esim. automaattisesti 10 lisäpistettä etnisyydestä. Sitten voimme lukea ilouutisen kuinka ryhmien erot akateemisissa suorituksissa ovat kaventuneet uuden etnosensitiivisen mallin ansiosta.

Eikö tämä ole jo vakiintunutta politiikkaa...

http://en.wikipedia.org/wiki/Affirmative_action

...

The more they dance in circles the more apparent the center of truth becomes

Ihan hyvä että nyt aletaan edes osaa netissä leijuvasta roskasta saada kuriin.

YLE sanoi:
Espoolaismiehelle syyte kiihottamisesta kansanryhmää vastaan internetissä

Julkaistu 13.11.2007, klo 16.45

Espoolaismies saa syytteen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan internetissä. Miehen ylläpitämillä internetsivuilla kuvattiin Afrikasta ja Aasiasta tulevia maahanmuuttajia ja pakolaisia vaarallisiksi, väkivaltaisiksi ja muiden kustannuksella eläviksi loisiksi.

Apulaisvaltakunnansyyttäjän mielestä lausunnot olivat panettelvia ja solvaavia, koska niissä vahvasti yleistäen kuvattiiin kokonaiset kansanryhmät alkeellisina, tyhminä ja rikollisina.

Apulaisvaltakunnansyyttäjän nostamaa syytettä käsitellään Espoon käräjäoikeudessa.

Sananvapausrikos tuli tutkittavaksi vähemmistövaltuutetun pyynnöstä. Vähemmistövaltuutettu on tehnyt poliisille useita kymmeniä tutkintapyyntöjä rasistisista internetsivuista. Rasistinen kirjoittelu internetissä on lisääntynyt.

Toisessa tapauksessa apulaisvaltakunnansyyttäjä päätti jäättää syytteen nostamatta. Internetsivustoa ylläpitäneen miehen omat sivut olivat linkkien kautta yhdistettyinä toisten henkilöiden rasistisille sivuille.

Rasistinen aineisto oli kuitenkin vain osa laajemmasta kokonaisuudesta, ja mies itse teki ilmoituksen, joka aloitti tutkinnan.

Apulaisvaltakunnasyyttäjän mukaan miehen tarkoitus oli ilmaista vastalause julkiselle vallalle eikä saada aikaan halveksuntaa tiettyjä ryhmiä vastaan.

Kiihottamisesta kansaryhmää vastaan voidaan tuomita sakkoon tai vankeuteen enintään kahdeksi vuodeksi.

YLE Uutiset

Summit called to address racial disparities in academic performance

OK. Eli vika ei ollutkaan köyhyydessä, rodussa se ei saa olla, joten vika täytyy olla koulujärjestelmän. Valkoiset ja aasialaiset pärjäävät, mustat ja latinot eivät. Hankala saada testeistä ja kokeista eurosentrisiä, jos aasialaiset pärjäävät yhtä hyvin tai paremmin kuin valkoiset. Itse veikkaan tohtori Watsonilla olleen asiassa hieman poliittisesti epäkorrektimpi, mutta osuvampi vastaus.

Niin, ne latinot ei vaan osaa.

http://en.wikipedia.org/wiki/Carlos_Slim_Helú

BTW, ne sun "latinot" ovat suurimmaksi osaksi etelä-eurooppalaista kansaa, jotka on sekoittunut intiaaneihin, aasialaisiin (esim. japskit). Espanjalaiset ja portugalilaisethan ne intiaanit sieltä melkein hävitti aikoinaan. Mutta kiinnostavaa rotuteoriaa...

Niin, ne latinot ei vaan osaa.

Eikö juuri postaamani ja Etelä-Amerikan tilanne osoita, että näin on? Olikohan se Kennedy joka kehoitti katsomaan mistä ja minne ihmiset pakenevat. Hän tarkoitti DDR:stä Länsi-Saksaan. Kuinka monen valkoisen amerikkalaisen näet juoksevan Meksikoon?

BTW, ne sun "latinot"

Ne eivät ole "mun" latinoja. "Ne" ovat uutisartikkelin latinoja.

ne sun "latinot" ovat suurimmaksi osaksi etelä-eurooppalaista kansaa, jotka on sekoittunut intiaaneihin, aasialaisiin (esim. japskit).

Olen aina ollut kiinnostunut historiasta ja yleistä historiaa jonkun vuoden lukenutkin. Tämä aasialais -ja erityisesti japanilaisyhteys oli kuitenkin uutta minulle. Mistä voin lukea aiheesta lisää?

Espanjalaiset ja portugalilaisethan ne intiaanit sieltä melkein hävitti aikoinaan. Mutta kiinnostavaa rotuteoriaa...

Enhän minä muuten täällä jauhaisikaan, ellei se olisi kiinnostavaa :) Ja Iberialaiset eivät koskaan ole olleet kovassa kurssissa minun rotuteorioissani vaikka heillä historiaa onkin takanaan...

nazi-kommarit joo ekana ja heti perään joulupukki ja samu sirkka.
:hyper: Tipuin! Ei Vttu! Kihisen vielä 5 minuuttia myöhemmin ja olen sentään huumorintajuton jätkä :D

Afrikasta ja Aasiasta tulevia maahanmuuttajia ja pakolaisia vaarallisiksi, väkivaltaisiksi ja muiden kustannuksella eläviksi loisiksi.

Syyte :confused: Tosiasioiden toteamisesta? Jotain on mätää Suomenmaassa poijjaat...

Jos nyt en ole ihan väärin ymmärtänyt, niin Meksikon väestöstä n. 10% on semmosta porukkaa, että ne laskettais jenkkienkin kriteereillä valkoisiksi ja ne muodostaa aika pitkälti maan yläuokan.

Ne laittomasti jenkkeihin muuttavat porukat taas on maan alaluokkaa, eli intiaanien, eurooppalaisten ja neekereiden sekoitusta.

Tuosta USA:n latino-ongelmasta tuli mieleen, että siellä toi raja pitäisi sulkea ja äkkiä.

Otetaan esimerkiksi MS-13 lattarijengi. 100 000 jengiläistä ympäri maailmaa, suurin osa USA:ssa.

Kaliforniassa, Arizonassa ja Texasissa espanjankielisiä on huolestuttavan suuri määrä. Kaliforniassa on virallisten tietojen mukaan 35,5% lattareita, mutta tähän ei ole laskettu laittomia siirtolaisia. Jos menet valkoihoisena sairaalaan, voit olla varma siitä, että latinot saavat ensimmäisenä palveluja, vaikka olisit jonon ensimmäinen. Lisäksi Etelä-USA:n rajalle pystytetään lähteitä, etteivät laittomat siirtolaiset kuolisi janoon rajaa ylittäessä. Tässä nyt pari käytännön esimerkkiä.

Ruskeaihoisuus on rikkaus. Täytyy ajatella kuitenkin myönteisesti, he ovat halpaa työvoimaa. Valkoisille ei jää enää töitä. Mutta he ovatkin rasisteja ;).

screenshot031.jpg

Floridan kuubalaisista minulla ei ole mitään kielteistä sanottavaa. Jos joku tietää heistä jotakin, valaiskaa minua.

Vähän vaihtelua Halla-Ahoon.

Espoolaismiehelle syyte kiihottamisesta kansanryhmää vastaan

Julkaistu: 11:37

helsingin sanomat

Espoolainen mies saa syytteen kiihottamisesta kansanryhmää vastaan internetissä.

Mies oli julkaissut verkkosivuillaan Afrikasta ja Aasiasta tulevia maahanmuuttajia solvaavia lausuntoja. Apulaisvaltakunnansyyttäjän mukaan lausunnoissa oli vahvasti yleistäen kuvattu nämä ryhmät muun muassa alkeellisiksi ja rikollisiksi.

Apulaisvaltakunnansyyttäjän nostamaa syytettä käsitellään Espoon käräjäoikeudessa. Rikos tuli tutkittavaksi vähemmistövaltuutetun toimesta.

Syytteestä kertoi ensimmäisenä radio Ylen aikainen.

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli...isesta+kansanryhm%E4%E4+vastaan/1135231818963

Kannattaa tutustua myös Ellilän kirjoituksiin:

http://mikkoellila.thinkertothinker.com/?m=200702

Back
Ylös Bottom