Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

On muuten Janpa tuo sun ihku-löytö aika nätti, mutta taitaa olla vähän liian nuori näin vanhalle sedälle..

Joo, on ja tavallaan "varattu":D

No voihan ny helevetti. Tällä hetkellä olisi tasan kaksi ajankäytöllisesti järkevää toimintoa: tenttiin lukeminen tai nukkuminen. Arvata saattaa, ettei kumpikaan oikein ota onnistuakseen.

Ja täällä puhutaan tisseistä, wohoo.

Jaah, se on Dymondkin päässy paikalle. Mites se ryyppykeikkaseurahomma, mä tarttisin pikkujouluaikaan Helsinkiopasta :)
Onnistuu toki. :D

edit: siis Ptoiston pikkareihinhan olet tulossa?

Rupes yhtäkkiä ketuttamaan, kun Skypestä puskee aina joku ulkkumulkku Ahmed nurkille ja suuttuu, kun en vastaa/suljen yhteyden. Sit ne pommittaa muutaman kerran, ennenkuin uskoo, ettei mulla tosiaan oo mitään sanottavaa niille (tälläkään kertaa). Ne yltiösosiaaliset siat.

No voihan ny helevetti. Tällä hetkellä olisi tasan kaksi ajankäytöllisesti järkevää toimintoa: tenttiin lukeminen tai nukkuminen. Arvata saattaa, ettei kumpikaan oikein ota onnistuakseen.

Ja täällä puhutaan tisseistä, wohoo.
Tää viesti vois olla kuin mun kirjoittama..

nonni.arvasin että tuo nainen antaa tuolle äijjälle vaikka olivatkin vaan hyviä kavereita.
Mistäs tuon arvasit?

Skype on Windowsin jälkeen pahin tietoturvauhka.
En suosittele käyttämään kumpaakaan.

Tänään joku keijo tuli muka kovana häätämään mua ja yhtä mun kaveri jostakin kerhohuoneesta verkarit ja pilotti päällä... Ei saanu sanaakaan sanottua, ennenkun sanoin sille että päivää... Oli aika hönön näkönen tyyppi.

Back
Ylös Bottom