Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Aika vinha perä tässä tutkimuksessa. Oli eilen kunnon paskantärkeä palaveri ja tänään toinen. Tänään sain sanottua muutaman sanan, mutta eilen istuin 2h sanomatta yhtään mitään. Voi v*ittu kun vitutti. Pari ääliötä jauhoi paskaa, jolla ei ollut mitään tekemistä itse homman kanssa.."nää on tälläsiä meijän omia ideoita" :wall:

Taidan ensi kerraksi valmistella jonkun 3h kalvosulkeisen jostain asiaa sivuavasta paskajutusta ja maksella vähän velkoja :curs:

Mä olen kai tullut vanhaksi, kun olen alkanut diggaamaan Death Metallia. Laitoin tuossa juuri uuden setin soittimeen ja tuli valittua Deicide, Morbid Angel ja Vitun Possessed, jota tuli kuunneltua teininä. Samalta kivikaudelta nauhoitin Exumeria, Tankardia (Zombit tappaa) ja SOD.....viisi duunipäivää takana ja myös viisi treenipäivää, joten tänään viinaa huomenna kankkunen ja sunnuntaina Saatana

No voi saatana että nyt alko vituttaa niin ankarasti ettei oo tosi. Kävin tuossa keskustelua joidenkin vegaanien kanssa galleriassa (:jahas:), no tiedätte mistä. Tuli siinä sitten puhuttua saliharrastuksestakin, ja etten ole senkään vuoksi lihan syöntiä lopettamassa. No sitten joku järjen jättiläinen alkaa neuvomaan mua kuinka salilla käynti on turhaa :curs: Näin kuulu hänen sanansa:

"salilla käyminen on omasta mielestäni täysin turhaa. itse treenaan vatsalihaksia ja se riittää. kyllä ne lihakset aivan tarpeeksi kasvavat, mitä ikinä syötkin :)"
"mutta en ala kyllä mitään isottelemaan tässä :) jatkakaa vaan riitelyä"

Vielä kehtas heittää ton hymiön ku luuli jostain tietävänsäkin jotain. En enää ikinä keskustele mistään noiden viherpiipertäjien kanssa. Kärsiköön rauhassa puutteellisesta ravinnostaan.

Viime perjantaina tuli pikavoittoa 115€ ylinopeudesta ja tänään ajoin kolarin. :wall: Nuo molemmat tapahtuivat piikillä. Minulla ei saisi olla ajokorttia...

Viime perjantaina tuli pikavoittoa 115€ ylinopeudesta ja tänään ajoin kolarin. :wall: Nuo molemmat tapahtuivat piikillä. Minulla ei saisi olla ajokorttia...
Jokaiselle sattuu mokia joskus, parhaimmillekin.. Sulla kävi huono tuuri kaks kertaa putkeen. Varsinkin tuo kolari oli sellanen että sitä tuskin tarkoitit tapahtuvaksi, sitä en tiedä ajoitko ylinopeutta tahallasi. Oliko pahakin kolari?

Olla taas töissä :wall: näitä yövuoroja on ruvennu tulee pikkase liikaa, varsinkin viikonloppuja. Tietty näistä tienaa hieman paremmin ku päivästä ja ei tarvitse olla dokailee. :zzzz:

Ärsyttää olla itsekseen kämpillä ja kelailla kaikkea turhaa päässä.. Toisaalta viimeks oon joutunut oleen näin yksin ajatusteni kanssa pitkän aikaa sitten, tekee ehkä hyvää.

Rekkakuskit :wtf:

Voi saatana. Eilen ehtoolla ajelin tuossa 80km/h alueella noin 75km/h. Perään tulee rekka ja niin lähelle kun olla ja voi :curs: Aivan takapuskurissa kiinni. Se jo vitutti. No sit se alkaa pitää pitkiä päällä ja vilkauttelee niitä. Lähti sit ohi suoralla ja pidimpi sit pitkiä päällä ihan sen iloksi kun ajoin sen takana. Tästäkös se hermostui ja alkoi laittaa vilkkua vasemmalle et kääntyis, mut ei se mihkään kääntyny :D Kiroon syvimpään manalaan joka vitun rekkakuskin :down:

Huh , helpotti.

f.edit. Otinpa muuten rekkarin ylös mutta en löytänyt sitä AKE rekkarihausta. Ehkä joku ulkomaalainen ?

se on iso VOI VOI sille kuka sen teki jahka käsiini saan.

Tässä perinteisiä vaihtoehtoja

- munat pois
- saunan takana on vielä tilaa
- jaaha, taas olis kirveelle töitä
- vitun neekerit/mannet/keksi itse lisää
- jumala armahtaa, minä en

Suosittelen myös varustautumaan kättä pidemmällä, että varmasti päihität vastapuolen katu-uskottavuudessa sekä vahingon määrässä. Tukijoukkoja on myös hyvä olla. Muista myös sanoa poliisille, että et ole tehnyt mitään väärää, koska "toi alotti", ja sehän on ainoa millä on merkitystä.

Voi saatana. Eilen ehtoolla ajelin tuossa 80km/h alueella noin 75km/h. Perään tulee rekka ja niin lähelle kun olla ja voi :curs:

Ihan ihmettelen miksi sillä mahdollisesti hyvinkin kiireisellä rekkakuskilla meni hermot. :rolleyes: Hyvä ettei jyränny sua ojaan.

Korrektikäytös on tietenkin kääntää toinen poski. Ja ottaa siihen seuraava nyrkinisku.

Rekkakuskit :wtf:

Voi saatana. Eilen ehtoolla ajelin tuossa 80km/h alueella noin 75km/h. Perään tulee rekka ja niin lähelle kun olla ja voi :curs: Aivan takapuskurissa kiinni. Se jo vitutti. No sit se alkaa pitää pitkiä päällä ja vilkauttelee niitä. Lähti sit ohi suoralla ja pidimpi sit pitkiä päällä ihan sen iloksi kun ajoin sen takana. Tästäkös se hermostui ja alkoi laittaa vilkkua vasemmalle et kääntyis, mut ei se mihkään kääntyny :D Kiroon syvimpään manalaan joka vitun rekkakuskin :down:

Huh , helpotti.

f.edit. Otinpa muuten rekkarin ylös mutta en löytänyt sitä AKE rekkarihausta. Ehkä joku ulkomaalainen ?

Ei sitten tullut mieleen päästää sitä rekkaa ohi ihan vapaaehtoisesti. :david:

Edit: Kyllä mun mielestä ton rekkakuskin pitäisi kirjoitaa sinusta tähän triidiin.

- munat pois
- saunan takana on vielä tilaa
- jaaha, taas olis kirveelle töitä
- vitun neekerit/mannet/keksi itse lisää
- jumala armahtaa, minä en

Suosittelen myös varustautumaan kättä pidemmällä, että varmasti päihität vastapuolen katu-uskottavuudessa sekä vahingon määrässä. Tukijoukkoja on myös hyvä olla. Muista myös sanoa poliisille, että et ole tehnyt mitään väärää, koska "toi alotti", ja sehän on ainoa millä on merkitystä.

anteeksi :offtopic: mutta:

oliko tämän ketjun nimi:

Vituttaa niin ankarasti vai Vittuillaan niin ankarasti?
Anteeksi tämä mutta jos kyseessä oli jälkimmäinen niin pahoittelen postaamistani väärään threadiin.

Ja näin rekkakuski on oikeutettu ajamaan mun takapuskurissa kiinni 75km/h nopeudessa ? Entä jos olisin joutunut tekemään jarrutuksen vaikka peuran tai muun takia ? Eipä sillä kovin kiire tuntunut olevan kun alkaa vielä jarruttelee siinä mun edessä !

Päästä ohi vapaaehtoisesti ? Olinko mun pitäny vielä hidastaa vauhtia siinä vaiheessa kun rekka on perässä kiinni ? Eipä silti kyllä muakin vituttaisi vähän olla joku hikinen rekkakuski mut en silti moiseen alkaisi.

Saatanan Kela ei vieläkään ole toimittanut kehden kuukauden opintotukea tilille, ja pahaa pelkään että saan sen vasta joulukuun maksupäivänä. Miten hemmetissä tämmöistä sohlaamista voi tapahtua, maksoivat rahat siis tilille joka ei muutamaan vuoteen edes ole ollut olemassa, vaikka laitoin lomakkeeseen selkeästi tilinumeron jonne ne haluan. Siellä on varmaan joku helevetin laiska pa***pää kattonu vaan tilin jonne joskus lukiossa jonku vaivasen euron sain tukea ja laittanut sen maksuosoitteeksi. Luulisi että ne tarkistaa siitä paperista kun kerran tommosta kysyy tai edes että kyseinen tili on edes olemassa.

On se hauskaa että siellä päässä saadaan sohlata vaikka kuinka, prkl!!!
No onneks ei ole isompia laskuja kun sain sentään reilu 300 euroa palkkaa.. no ei silläkään paljoa tuhlailla.

Ja näin rekkakuski on oikeutettu ajamaan mun takapuskurissa kiinni 75km/h nopeudessa ?

Se on oikeutettu ajamaan 80km/h. Totta mooses menee hermot jos joku ajaa alinopeutta. Ja jos meinaat jatkossa ajaa aina alle rajotusten ni suosittelen vaihtamaan mopediin.

Se on oikeutettu ajamaan 80km/h. Totta mooses menee hermot jos joku ajaa alinopeutta. Ja jos meinaat jatkossa ajaa aina alle rajotusten ni suosittelen vaihtamaan mopediin.

No sit ajaa sitä 80km/h mut kunhan ohittaa mut ! Aina ajaa alinopeutta ? Mä ajan ihan sitä nopeutta mitä mä haluan, ja näin teen kelin mukaan. Ens kerralla kun rekka tulee tekemään näin, niin pitääkin härnätä vähän enempi vielä... :evil:

Mä ajan ihan sitä nopeutta mitä mä haluan, ja näin teen kelin mukaan. Ens kerralla kun rekka tulee tekemään näin, niin pitääkin härnätä vähän enempi vielä... :evil:

Sulla ei vissiin ole ollut korttia kovinkaan pitkään? Tuolla asenteella olet kusessa. Alinopeutta ajavat kuskit ovat vaarallisempia liikenteessä kun ylinopeutta ajavat.

Rekkaa kannattaakin härnätä. ;) Sulla on autos rutussa ennenkun ehdit a:ta sanomaan.

Back
Ylös Bottom