Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

(lyön tähän väliin)
Ihastuminen on aika jännä tunne...

Ihastuminen on aika paha tikki. Onneksi mä olen päässyt seesteiseen nirvanaan jossa en tunne ihastusta mihinkään tai kehenkään :) Syrän surujakaan ei ole, joten olen kuin betoniinvalettu rautapatsas: vakaa ja itsevarma.:) Ja on muuten mielenkiintoista että nyt kun en oikeastaan kaipaa mitään lisää elämääni, tuntuu yhteydenottajia riittävän.

Moi Shiba! Et oo yksin ton rahka ongelman kanssa:)Mä etsin täällä aina sellasta ranskalaista rahkaa joka on 1kg vaaleenpunasessa paketissa ja jos en löydä sitä joudun syömään paikallista joka on:urjo:

Mitens se tähä asiaa vaikuttaa?;)

Niin no oletan että olet nähnyt sen Sekaisin Marystä -leffan. Silloin nuorna poikana opin siitä elämänviisauksia, kuten sen että pitää rassata röörit ennen treffejä, niin ei jännitä. :)

Hei, mitä mieltä te yöläiset ootte mun signaturesta tuossa alhaalla?

Se onki teillä tytöillä vähän kertaluokkaa helpompaa. Siks me miehet ollaaki aktiivisempia. Sellaset miehet jotka ei tunne mitään ketää kohtaan, eikä myöskään yritä palttiarallaa kaikkia ees jotenki kolahtavia on kyllä yksin vielä 205vuotiaanaki.

edit: ei vaan, pitää oikeen kerätä eläimellist painetta, ni jaksaa peuhata sen tytön kanssa sitten pitempääkin.. vielä ku kerää oikein asennetta hinkkaamalla sitä toista.. ku oikeen tekee mieli, ni ei jää sellaseks esileikkeinee 3.23 minuutin puuhasteluks, ku ei kiinnosta.

Moi Shiba! Et oo yksin ton rahka ongelman kanssa:)Mä etsin täällä aina sellasta ranskalaista rahkaa joka on 1kg vaaleenpunasessa paketissa ja jos en löydä sitä joudun syömään paikallista joka on:urjo:

Vaaleanpunaisessa paketissa? Hmm, vaikuttaako pakkauksen väri positiivisesti makuun ;) Mutta vakavissaan joo, väärä rahka on aina väärää rahkaa eikä sitä saa maustettuakaan yhtä hyvin.

Wazzzuup, ja huh huh kun haisee

Jos menis sänkyyseen.

Hyvää yätä, palleroiset.

Hyvänyöntoivotteluvideoksi tämmöstä:

<object width="425" height="355"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ogeV4mpx0Lo"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ogeV4mpx0Lo" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="355"></embed></object>

Äsken lähti P-storeen tilaus vetämään ja nyt voikin sitten palkita itseään kolmella purkilla rahkaa ja suklaanmakusella prodejauheella. Miten sitä voikin olla aikuinen mies vähään tyytyväinen. Huomenna sitten juoksemaan kaupungille hoitamaan asioita kuntoon. Tai no vitut minä juokse, mä meen bussilla :D

Löysää Dinho ponnaria;)

Saiskin ponnarin..:itku: Mites, oliko se VO5 öljyhoito?!:david:

Ihastuminen on aika jännä tunne, siitä on pitkä aika kun on viimeks kipristellyt näin vatsanpohjassa.. Sit kun siihen viel liittyy tietyt esteet ja se että tietää ettei homma voi toimia niin soppa on aikalailla lämpimänä.

Niin totta! Itseasiassa oon nähnyt unia kyseisestä tytöstä, omasta mielestä jo ihan riittämiin.. se vasta onkin sekavaa kun heräät ja muistat että on ongelmat ratkaisematta... Ekaa kertaa tekee mieli viinaa neljään kuukauteen. wich is nice..:down:

Saiskin ponnarin..:itku: Mites, oliko se VO5 öljyhoito?!:david:

Ei, kun tuommoinen:arvi::david::

kuva_1_4.gif

Juu-uh, 40 minsaa sai nukuttua ja koht sitte töihin. On tää hienoo kun ei oo ollenkaan säännöllistä unirytmiä. Meinaa vissiin alkaa näkymään jo silmien alla

vedikkö suoraa purkista vai kahden paahtoleivän välistä?

Edit: onnex olkoon

Miten sä elasto meinaat viettää synttäreitä? Kunnon tumut ja paljon naisia? Se normi kaava...

Vai ehkä aidolla kanahampurilaisella?

Back
Ylös Bottom