Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Iltaa! Sama homma.
Luulen muuten, että myöhästyin muutaman minuutin tuon blogisi suhteen. Älä vaan sano, että siellä oli alunperin se oikeanpuoleinen kuva sensuroimattomana, mutta sitten tulit toisiin ajatuksiin ja vaihdoit sen?
Se koodausurakka tuli muuten ajallaan valmiiksi. Samalla tuli myös valvottua yhteensä virkistävät 30 tuntia ja kelattua unirytmiä eteenpäin. Nyt yritetään sitten pitää rytmi kohtuullisen järkevänä.
Lähetä se alkuperäinen, sensuroimaton versio minulle, niin voin antaa ylivirallisen mielipiteeni siitä, voisiko senkin ehkä vaihtaa tuonne blogiin. Jos se sinne on liian paljastava, niin sitten pitää laittaa se laatua pojille ketjuun :D.Itseasiassa mä lähetin Wintikalle viestiä kuvaan ja sen sensurointiin liittyen, että olinko piilottanut varmasti tarpeeksi. Oli vissiin mennyt nukkumaan kun ei ole puhunut mitään.
Lähetä se alkuperäinen, sensuroimaton versio minulle, niin voin antaa ylivirallisen mielipiteeni siitä, voisiko senkin ehkä vaihtaa tuonne blogiin. Jos se sinne on liian paljastava, niin sitten pitää laittaa se laatua pojille ketjuun :D.
Treeni sentään kulki taas tänään jo ihan kohtuullisesti, kun oli nukkunut sen noin 12 tuntia eilisen valvomisen jälkeen. Ei nyt ihan kamalan terävää ollut, mutta sain kuitenkin treenin tehtyä ihan suunnitellusti.
Varmaan kohta oon.Ootteko muuten koskaan testanneet, että kun tähän quickmessage boxiin kirjoittaa ja painaa sitten ctrl+s, niin se lähettää tuolla pikakomennolla tämän viestin.
Ei mitn.CTRL + X menee suoraan normaaliin replyyn. Aika coolia.
Avaa sivuhistorian tuolta ylhäältä.Koittakaa mitä ALT + S tekee,
Siks juu varmaan.mulla on mäkki, voi siksi olla eri.
Me ollaan Miken kanssa niin kivoja ja komeita, että siks moikkasit ainakin meitä. :dance:Hello yökyöpelitTai siis ainakin Dymo ja Mike...
Sitäpä sitä. :dance:Rahkaa beibe, rahkaa..![]()
Ja ainahan mä moikkaan ainakin sua![]()

Siis me ollaan klassisen komeita ja kiihottavan kuumia uroita.Me ollaan Miken kanssa niin kivoja ja komeita, että siks moikkasit ainakin meitä. :dance: