Virallinen känni, krapula ja ryyppytredi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja 8Balls
  • Aloitettu Aloitettu
Tuli itekin juotua lauantai-iltana suhteellisen railakkaasti. Yleensä olen pitäytynyt oluessa, mutta nyt en juonu ku kirkkaita.

Ei tartte taas vähään aikaan, jos ens vuonna..

4h torkut ja kanki on oikeestaan tiessään... Söin makaronilaatikkoa ja heti sen jälkeen piti mennä laattaamaan...:urjo:

Eilisestä jäi muutama mysteeri:

Kuka vittu oli se tyttö/nainen ja minkä näkönen oli tai ikänen... Napakka perse sillä ainakin
oli...

Miksi vitussa join toisten juomia?!

Ja kuka se tyyppi oli joka vahingossa törmäs muhun ja hirveenä pahoitteli tämän jälkeen ja sanoi että ei halua ton näkösen kaverin kanssa nyrkkeillä.

:david:

Edit. Nyt alkaa raittiuden valtakausi!

No nytten se kuuluisa morkkis iski sittenkin, ei paha mutta tarpeeks ikävä... Ilmeisesti tansitun paikallisessa baarissa oikeastaan kaikkia tyttöjä, vaihdoin lennosta ja siirryin toiseen... Suurin osa ilmeisesti meidän koulun 3. vuotulaisia... Jes, hyvä minä!:david:

Mä taisin vatkata lannetta vähän liian lähellä yhtä varattua muijaa (en tarkotuksella), jolloin poikaystävä tuuppasi mua rintaan merkiksi...Huikkasin sormella takaisin "you've got it", jotta tajuaisi minun tajunneen tilanteen. En tiedä huomasko?

Jos luet tätä, pahoittelen, ei ollut tarkoitus.

En kyl ymmärrät miten miten oon voinut olla noin kännis viikonloppuna. Kumpanakin päivänä.. en muistaakseni koskenutkaan kirkkaisiin mutta muistaakseni en myöskään tehnyt montaa muutakaan asiaa joten muistikuviin ei voi kyllä luottaa. Pahin on tää kahen päivän krapula ja huomenna tuntuu varmaan myöskin vielä.. voiskohan sitä nyt vaikka vähän rajottaa.. :O

Eilinen meni ihan kivasti... ei tullu oltua kuitenkaan "liian kännissä", muka. Napsua ja kaljaa meni ihan mukavasti, kotona jo kahdelta. Aamulla ei pahaa oloa eikä mitään... väsytti vaan h********i ku päivällä tuli käytyä salilla. Tajuais vaan joskus olla juomatta ku käy salilla... mutta illalla pitää käydä parilla, tietty.

nyt on tullut useampi paukku juotua.0.5 L suomista ja jorma pullo. fiilis ihan ok, koska söin äsken makarooni laatikkoa. join myös maitoa.

Viime perjantaina tuli taas ryypiskeltyä. Helvetin sekava ilta oli. Loppujen lopuksi herättiin kaverin talon saunasta polvet mustelmilla ja olo muutenkin aika viturallaan.

Mikä vittukin siinä on että vittuillaan viikolla juomisesta. Viime kesä meni juuri näin että suurimman osan ajasta join viikolla, ja viikonloppuna sitten tein töitä. Yrität haalii jotain jengii mukaan vaikka tiistaina baariin nii tulee kuittia "vitun juoppo ei viikolla juoda" ja sitten kun perjantaina sulle joku soittaa ja kysyy baariin niin tulee kuittia "vitun pelle varmaan vituttaa kun et pääse tänää baariin" tms.

Nii i. Ite tykkään päinvastoin juua nimenomaa just tiistaisin jostain syystä, Sunnuntaipäivät on kans omiaan, varsinkin talvisin, ja just kaverin kanssa tiistait ol ihan parhautta, käytii viime talvena varmaan joka viikko just tiistaina juomassa. Torstaisin perjantaille varaslähtökännit on kanssa parhautta. useimmiten sillon ku enemmin joi, meni tiistai-keskiviikko-perjantai-lauantai (sunnuntai-päiväkännit) Torstaisin aika harvoin, ja maanantaina ei yleensä. Siin ol sellaa välipäivii et toipu rasituksista ja sitte taas uusiin seikkailuihin. Turha imo moralisoida. En kyl usko et nyt täl hetkel turnajaiskunto antaiskaa myöten ihan ton tason seikkailuihin;) vaatii kovaa ylläpitotreenii..

Toisekseen, jos kerta viikkoon pariin vetäsee vähäsen iltahiprakoita, voi sen tehä ihan yhtä hyvin tiistaina ku lauantainakii.

Back
Ylös Bottom